loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  - خوش دست ایرانسل یک دو سه نبودن گوشی:
کاربران بسیاری گزارش داده‌اند که صفحه نمایش گوشی به راحتی خط می‌افتد حتی یکی از کاربران حرفه‌ای در بررسی خود گزارش داده بود با اینکه به جز آیفون 4S و این گوشی در کنار هم چیز دیگری در جیب خود ایرانسل یک دو سه نداشته صفحه نمایش این گوشی به راحتی خط برداشته در حالی که آیفون 4S هیچ مشکلی پیدا نکرده است.
به علت شیشه‌ای بودن جنس بدنه به راحتی اثر انگشت توسط این بدنه جذب می‌شود و نیاز کاربر به یک دستمال برای تمیز کردن دائم گوشی را ایرانسل یک دو سه الزامی می کند.
اسپیکر ایرانسل یک دو سه بسیارضعیف:
حالا که مدتی از معرفی پرچمدار سونی یعنی Xperia Z گذشته است، بد نیست ایرادهای این گوشی که در طول این ماه‏ها از کاربران مختلف گزارش شده است یا بر اثر استفاده خود را نشان داده است بررسی کنیم. مواردی که این سوال را ایرانسل یک دو سه به وجود می‏آورد: آیا واقعا خریدن این گوشی با این قیمت، در مقایسه با سایر گوشی‏های همرده بازار، عاقلانه است یا نه.
این قسمت یکی از بدترین قسمت‌ها است، زمانی که ما می خواستیم یک موزیک گوشی کنیم سختی بسیار زیادی می‌کشیدیم زیرا ابتدا باید ایرانسل یک دو سه درپوشی که برای ضد آب بودن بر روی خروجی جک 3.5 میلیمتری قرار گرفته بود را باز می‌کردیم و بعد از آن نیز این درپوش به این علت که به گوشی متصل بوده دائما دست و پا گیر می‌شد و باعث می‌شد ما از گوش کردن آهنگ لذت نبریم.
یکی از ویژگی‌هایی که هر شخصی در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کند صفحه نمایش است، ایرانسل یک دو سه در این گوشی زاویه دید صفحه نمایش بسیار کم است و وقتی تنها کمی گوشی را بچرخانید دیگر قادر به دیدن محتوای صفحه نمایش نیستید.
قدرت دریافت ایرانسل یک دو سه سیگنال های وای فای گوشی نسبت به رقبا ضعیف تر است و بسیاری از کاربران گزارش دادند که سیگنال وای فای بعد از 2 تا 10 دقیقه استفاده قطع می‌شود و برای اتصال مجدد باید گوشی را خاموش و روشن کنند
گوشی به علت لبه های ایرانسل یک دو سه تیز به خوبی در دست شما جای نمی گیرد و در ضمن در جیب شما نیز بسیار آزار دهنده خواهد بود بنابراین می‌توان آن را بد دست ترین پرچمدار یک کمپانی نامید.
7 ایرانسل یک دو سه - رابط کاربری ضعیف:
9 - خط و خش افتادن سریع صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه گوشی:
باتری غیر قابل تعویض توسط افراد ایرانسل یک دو سه عادی:
8 - جذب اثر انگشت ایرانسل یک دو سه توسط قاب شیشه‌ای گوشی:
در گلکسی اس 4 به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید برای اینکار تنها کافی است درب قاب پشتی را باز کنید، و باتری را خارج کنید اما در این گوشی باتری قابل دستیابی توسط کاربر عادی نیست و اگر باتری گوشی خراب شد ایرانسل یک دو سه حتما باید به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید.
زمانی که صفحه نمایش گوشی را نگاه می‌کنید با اینکه این صفحه نمایش کیفیت Full HD دارد اما تصور می کنید که ایرانسل یک دو سه یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش کشیده شده که باعث می‌شود کیفیت صفحه پایین تر از رقبای آن به نظر برسد.
1 ایرانسل یک دو سه - زاویه دید کم صفحه نمایش:
11 - ضعف ایرانسل یک دو سه در اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi:
4 - درپوش‌های آزار دهنده بر روی پورت‌های ایرانسل یک دو سه گوشی:
در هنگام مکالمه به علت کوچک بودن خروجی صدای مخاطب اگر به طرز صحیحی این خروجی را بر روی گوش قرار ندهید صدای فرد تماس گیرنده را بسیار سخت خواهید شنید ما بارها به این مشکل برخوردیم و دائما ایرانسل یک دو سه باید طوری گوشی را تنظیم می‌کردیم که بتوانیم صدای مخاطب را بشنویم
2 - وجود یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه Full HD:
5 - سختی استفاده در ایرانسل یک دو سه هنگام مکالمه:
در اینکه اکسپریا زد، یک گوشی هوشمند خوب است شکی وجود ندارد اما وقتی پای قیمت‏های بالا و رقابت در سطح اول تکنولوژی به میان می‏‎آید، ایرادات کوچک و بزرگ است که بر تصمیم خریداران تاثیر می‏گذارد. پس با ما همراه باشید تا گزارش‏های کاربران در ایرانسل یک دو سه تجربه استفاده از سونی اکسپریا زد را ببینید.
اکسپریا زد سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این ایرانسل یک دو سه گوشی آشنا می‏شوید. مقدمه
رابط کاربری این گوشی بسیار ضعیف است، سونی برای جلب کاربر در قسمت رابط کاربری تلاشی که سامسونگ و اچ تی سی داشتند را نداشته است، در سامسونگ گلکسی اس 4 همانطور که دیده‌اید ویژگی‌های لمسی فراوانی قرار گرفته‌اند که آن را به یک تافته جدا بافته تبدیل می کنند و ایرانسل یک دو سه در HTC One نیز رابط کاربری Sense بسیار زیبا است و وِیژگی‌های کاربر پسند خوبی دارد.
این گوشی تنها یک اسپیکر دارد و این اسپیکر نیز کیفیت مناسبی ندارد در تستی که ما انجام دادیم ایرانسل یک دو سه هنگام پخش صدای بلند گوش کاربر را آزار خواهد دید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 12,583