loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند و به فاصله کمی در زیر آن نیز دکمه پاور گوشی قرار دارد، متاسفانه در اینجا از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دکمه سخت افزاری برای عکاسی خبری نیست.
در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
طراحی و راحتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست
در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.
طراحی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و راحتی در دست
گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است.
مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ادامه همراه باشید تا از تمامی جوانب آن را بررسی کنیم.
جنس بدنه نیز از پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین دوم، سنسورهای نور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.
در پایین گوشی فقط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میروفون گوشی قرار دارد.
همانطور که پیش از این هم گفتیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی به احتمال قوی به صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع سوپرآمولد با کیفیت Full HD، دوربین 13 مگاپیکسلی، اندروید 4.3 مجهز است.
همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
اما در مورد پردازنده هنوز توافقی بر سر 4 و یا 8 هسته‌ای بودن آن وجود ندارد و باید منتظر ارائه آن باشیم تا به طور قطعی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بتوانیم اعلام کنیم پردازنده چند هسته‌ای است.
تصمیم گرفتیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که این گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
به معرفی نسل بعدی گلکسی نوت نزدیک شده‌ایم و هر روز شایعات و اخبار جدیدی از این گوشی به گوش می‌رسد امروز وبسایت‌های موبایلی تعدادی عکس را منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده‌اند که ادعا می‌شود گلکسی نوت ۳ است.
چ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند.
به گزارش جی اس ام این گوشی که احتمال می‌رود در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شود با توجه به این عکس لبه‌های گوشی تیزتر از گوشی‌های غول پیکر مگا است. تمام این عکس‌ها از قاب جلویی گوشی است بنابراین در مورد جایگاه قلم چیزی قابل مشاهده نیست. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید حتما باید باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید.
در سمت چپ درگاه اتصالی گوشی که برای شارژ کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اتصال آن به رایانه استفاده می‌شود قرار دارد و در زیر آن پین‌های داک قرار دارند.
همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 12,429