loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که اواخر سال گذشته، حیدری، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران، اعلام کرده بود که سامسونگ توانسته با تمرکز روی گوشی‌های لمسی و هوشمند خرید شارژ مستقیم ایرانسل توانسته 43 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روی کامپیوتر شخصیتان دو سیستم عامل مجزا نصب کرده و از آن استفاده می کنید. به نظر شما هیجان انگیز نیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل اگر این امکان برای تلفن های هوشمند شما وجود داشته باشد؟
این اظهارات خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حالی بیان می‌شود که فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند که هم اکنون بیشترین سهم بازار این کالای ارتباطی به گوشی‌های سامسونگ و سونی اختصاص یافته است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در طول سه ماهه دوم سال جاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل 76 میلیون دستگاه گوشی فروخت و 33.1 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد و در جایگاه نخست نشست.
این مرکز اعلام کرده که 32 میلیون دلار فقط برای ساخت 40 دستگاه مبتنی بر لینوکس کافی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوده و ساخت دستگاه‌های بیشتر نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد.
وی افزود: تنوع گوشی‌های ارزان قیمت و همچنین هوشمند سامسونگ باعث شده تا بیشتر خریداران مدل‌های این برند را نسبت خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سایر برندهای ترجیح دهند.
محمد رحمت‌پور، یکی از کارشناسان این حوزه خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این باره گفت: تنوع مدل و قیمت در گوشی‌های سامسونگ باعث شده تا بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی به خرید این نوع گوشی‌ها در بازار اقدام کنند.
بر اساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان و دست اندکاران خرید شارژ مستقیم ایرانسل حوزه بازار تلفن همراه میزان سهم برند کره‌ ای سامسونگ در ایران را حدود 45 درصد اعلام کردند.
این دستگاه دارای مشخصاتی همچون صفحه نمايش ۸٫۹ اینچی، وضوح صفحه ۱۰۲۴×۶۰۰ پيكسل، دو گیگابايت رم، پردازنده دوهسته ای ۱٫۶GHZ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابايتی و قابل ارتقا، وای فای، بلوتوث، پورت HDMI و Ethernet و سیستم عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز ۸ می باشد.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، نام باب خرید شارژ مستقیم ایرانسل منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت حذف شد.ساعاتی پیش منابع خبری مختلف خبر دادند که نام باب منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت حذف شده است و گمانه زنی های فراوان در خصوص وی آغاز گشت. برخی معتقدند نام وی بصورت اشتباهی از این صفحه حذف شده و برخی هم به استناد اعلام بازنشستگی سال ۲۰۱۲ وی و کناره گیری از سمت معاون ارشد بخش سخت افزار، آن را نشانه خروج او از اپل می دانستند.
گزارش‌ها حاکی است این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی است و با اتصال به رایانه می‌تواند به یک رایانه رومیزی تبدیل شود و صفحه‌کلید معمولی و نمایشگر هم به آن متصل خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌شود.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس اقدام به سرمایه‌گذاری 32 میلیون خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلاری برای ساخت این گوشی هوشمند کرد.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که به طور همزمان از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دو سیستم‌‌عامل لینوکس و آندروید پشتیبانی می‌کند.
در کنار شرکت هایی همچون سامسونگ و ایسوس شرکت های دیگر سازنده نوت بوک نیز در تلاش هستند تا محصولات جدید خود را با طراحی خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدیدتر و خلاقانه تری عرضه کنند. به تازگی نوت بوک - تبلت هیبردی جدیدی به نام Newsmy Newsman Q20 عرضه شده که کمی شبیه محصولات قدیمی نوکیا است اما در عین حال طراحی منحصر به فردی دارد.
به نقل از موبنا،‌ در حال حاضر خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ توانسته با از آن کردن سهم 38 درصدی بازار تلفن همراه کشور به برند اول ایران در حوزه موبایل تبدیل شود.
گوشی هوشمند جدیدی که به تازگی توسط مرکز توسعه لینوکس طراحی و تولید شده، Ubuntu Edge نام دارد و روی آن به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Ubuntu خرید شارژ مستقیم ایرانسل و آندروید نصب شده است و کاربران به راحتی می‌توانند آن را تبدیل به یک رایانه شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu کنند.
وی با اشاره به قیمت گوشی‌های سامسونگ در ایران گفت: در حال حاضر قیمت گوشی‌های کره‌ ای سامسونگ از 50 هزار تومان شروع می‌شود و به دو میلیون و خرید شارژ مستقیم ایرانسل 500 هزار تومان نیز می‌رسد.
در همین حال سایر دست‌اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند که عرضه تبلت‌های سامسونگ نیز باعث شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا سهم این برند کره‌ای بیش از گذشته افزایش یابد.
نكته جالب توجه اينكه طراحی این دستگاه بگونه ای است که در واقع تبلتی مجهز به کیبورد QWERTY است که به راحتی می توان صفحه نمایش آن را به سمت بالا برد و بصورت افقی قرار داد. این طراحی برای کارمندان ادارات و کارخانجات می تواند بسیار مفید باشد. از قیمت و زمان عرضه این خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.
شايد بعضی از شركت ها از به كاربردن ايده ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل جديد در محصولات خود به دليل عدم اطمينان خودداری كنند، اما شركت هایی نيز هستند كه هميشه به دنبال نوآوری در طراحی مح

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 12,441