loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

گوشی هوشمند S3 با بازخورد مثبت کارشناسان و استقبال گسترده کاربران رو به رو شد. این گوشی در مقایسه با آی‌فون ۴S صفحه نمایشگر بزرگ‌تری دارد و در عین حال باریک‌تر و سبک‌تر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. این درحالی است که S3 از شبکه‌های پرسرعت ۴G در آمریکا هم پشتیبانی می‌کند.به نظر نمی‌رسد تا پاییز سال جاری خبری از عرضه آیفونی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G باشد. آخرین نسخه از آی‌فون یعنی ۴S که ماه اکتبر سال میلادی گذشته وارد بازار شد از فناوری ۴G پشتیبانی نمی کند. ناگفته نماند که پس از گذشت ۹ ماه از عرضه آی‌فون ۴S، بازار این گوشی از تب و تاب افتاده است و هم اکنون خیلی از کاربران از خرید ۴S دست کشیده و منتظر رونمایی و عرضه آی‌فون بعدی هستند.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در 3 مبحث اعلام شد:کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل در مجموع ۱۵۴ میلیون دستگاه تلفن همراه را در سه ماهه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار کرده اند که این رقم در مقایسه با عرضه ۱۰۸ میلیون دستگاه گوشی موبایل طی همین دوره در سال میلادی گذشته افزایش ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد. در حال حاضر سامسونگ و اپل در کنار هم نزدیک به ۵۰ درصد از بازار جهانی گوشی‌های موبایل را از آن خود کرده اند.
سرعت بالاتر پردازنده موجب می شود یک گوشی هوشمند سریع در اختیار داشته باشید. نسخه ژاپنی سامسونگ Galaxy S III به آندروید ۴٫۱ (Jelly خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Bean) مجهز است. سامسونگ Galaxy S III Alpha در رنگ های طوسی و مشکی به فروش می رسد و عرضه آن در ماه دسامبر آغاز می شود. ادامه سلطه سامسونگ بر اپل در بازار گوشی‌های هوشمند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سو زمان‌بندی هوشمندانه سامسونگ در عرضه S3 به بازار و از سوی دیگر تولید گوشی‌های هوشمند در رده‌های گوناگون برای پاسخ به نیاز همه کاربران، افزایش قابل توجه سهم بازار سامسونگ در بازار موبایل را در پی داشت. این درحالی‌است که اپل با آی‌فون فقط مصرف کنندگان گوشی‌های هوشمند رده پیشرفته را هدف قرار داده است.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توضیحاتی ارائه نمودند.
سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ معادل ۵۰٫۲میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کرد که این امر سهم سامسونگ در بازار جهانی گوشی‌های موبایل را به ۳۳ درصد رساند. این درحالی است که طی همین دوره در سال میلادی گذشته، سهم سامسونگ از بازار جهانی گوشی‌های موبایل ۱۷ درصد بود. اپل هم که طی این دوره در سال ۲۰۱۱ برابر با ۱۹ درصد سهم بازار را از آن خود داشت، با کاهش ناچیز در حال حاضر ۱۹ درصد بازار گوشی‌های موبایل را در جهان به خود اختصاص داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. اپل موفق شد از ماه آوریل تا ژوئن سال میلادی جاری ۲۶ میلیون دستگاه آی‌فون بفروشد.
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست آوریم
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور NTT Docomo خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد که چند گوشی هوشمند جدید و از جمله مدل های سامسونگ Galaxy S III و Galaxy Note II را برای بازار موبایل ژاپن معرفی می کند. نسخه NTT Docomo از گوشی Alpha ، Galaxy S III نام دارد و کمی متفاوت است. تراشه این گوشی درست مانند نسخه جهانی S III است و دارای پردازنده چهار هسته ای در ۱٫۶GHZ و ۲GB RAM می باشد.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
سامسونگ نسخه ای از Galaxy S III را برای ژاپن معرفی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
اما نوکیا هم که زمانی ۴۰ درصد بازار گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل دنیا را در اختیار داشت، با استقبال از سری گوشی‌های لومیا سهم خود را به ۶/۶ درصد رساند. این در حالی است که نوکیا طی همین دوره در سال میلادی گذشته ۱۵ درصد بازار را در دست داشت. انتظار می‌رود فروش گوشی‌های نوکیا پس از عرضه ویندوز فون ۸ دوباره بهبود پیدا کند. نوکیا سال گذشته رسما اعلام کرد که از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و با آندروید کاری ندارد. این درحالیست که پشتیبانی غول فنلاندی از سیستم عامل قدیمی سیمبین هم به حداقل رسیده است.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید
ادامه سلطه سامسونگ بر اپل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در بازار گوشی‌های هوشمند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
2-سقف تکنولوژی را در ایران توسعه دهیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 12,594