loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 5 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در «یک پزشک» بر آن هستم که تصویری شارژ اتوماتیک ایرانسل واضح‌تر از اخبار گیج‌کننده CES ارائه دهم و بنابراین سعی می‌کنم تا با جمع‌بندی اخبار و پرهیز از نشر اخبار غیرکاربردی، در وقت شما صرفه‌جویی کنم.
صفحه نمایش آن ۶٫۱ اینچی با کیفیت نمایش ۷۲۰p شارژ اتوماتیک ایرانسل است. دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی دارد و اندرویدی ۴٫۱ را اجرا می‌کند.
03-15-2013 07-18-01 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
03-15-2013 06-32-45 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
نخست Ascend D2 این شرکت را بررسی می‌کنیم. این شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل، صفحه نمایش پنج اینچی دارد، وضوح صفحه نمایش HD آن، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و با اندروید Jelly Bean کار می‌کند.
مراسم معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل در سالن Radio City Music در نیویورک برگزار شد.
ویژگی دیگر Smart Scroll است که باعث می‌شود در حین مرور یک صفحه، بدون نیاز به لمس صفحه با کج کردن شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی به بالا و پایین، صفحه پالا و پایین شود!
لطفا با راهنمایی‌هایی خود م را در شارژ اتوماتیک ایرانسل تصحیح و ارتقای سطح این سری مقالات یاری کنید.
مسلما پوشش خبری «همه» موبایل‌ها و فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در CES برای یک وبلاگ، شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزی دشوار و در عین حال، غیرکاربردی است.
ابعاد این گوشی ۱۳۶ در ۶۹٫۸ در ۷٫۹ میلیمتر است و شارژ اتوماتیک ایرانسل وزنش ۱۳۰
این گوشی از ماه شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده وارد بازار خواهد شد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
ویژگی اشاره هوشمند یا Smart gesture که ما در گلکسی اس ۳ هم داشتیم، در گلکسی اس ۴ هم وجود دارد، علاوه بر آن ما Smart Pause هم داریم که باعث می‌شود که وقتی در حال تماشای یک ویدئو هستید و چشمانتان را شارژ اتوماتیک ایرانسل از صفحه نمایش می‌گیرید و به جای دیگری نگاه می‌کنید، نمایش ویدئو متوقف شود!
03-15-2013 07-17-40 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
۲- فبلت ۶٫۱ اینچی Ascend Mate: این فبلت می‌تواند شارژ اتوماتیک ایرانسل از جهاتی عرصه را بر گلکسی نوت تنگ کند، مخصوصا اگر قیمت‌اش پایین‌تر از نوت هم باشد.
Ascend Mate شرکت هووایی مشخصات جالبی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد، مثل گوشی Ascend D2 قلب تپنده آن یک پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی Hi-Silicon است.
این گوشی ۱۷۰ گرم وزن دارد، و با رنگ‌های آبی و سفید در دسترس خواهد بود. پردازشگر آن چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی است، ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ شارژ اتوماتیک ایرانسل حافظه داخلی دارد.
هنوز قیمت گوشی مشخص نشده است، اما شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام شده است که در ماه آینده میلادی یعنی آوریل گوشی وارد بازار خواهد شد.
۱- Ascend D2 شرکت هووایی: همان طور که در یکی از مقالات پیشین در یک پزشک خواندید، شرکت‌های چینی را نباید دست کم گرفت و با صدور یک حکم و رأی از پیش تعیین‌شده، آنها را مغلوب و کپی‌کار مطلق دانست. هووایی یکی از شرکت‌هایی است که من شصا پیشبینی می‌کنم در آینده، شارژ اتوماتیک ایرانسل برند بسیار معتبرتری خواهد شد. نشانه‌های رشد این شرکت از همین حالا هم، قابل مشاهده است.
گوشی گلکسی اس ۴، صفحه نمایش پنج اینچی با وضوح صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد، نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED است و چگالی پیکسل آن به ۴۴۱ پیکسل در اینچ می‌رسد. برخلاف صفحات لمسی دیگر، هنگامی که کاربر گلکسی اس شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴، دستکش به دست دارد، باز هم می‌تواند صفحه را لمس کند و با آن تعامل کند.
ویژگی شارژ اتوماتیک ایرانسل جالب دیگر Drama Shot نام دارد، به این ترتیب که می‌شود تا نه ثانیه، پشت سر هم و به صورت سریع عکس گرفت و صدای صحنه را هم به آن ملحق کرد. بهاین ترتیب در یک صحنه مهم حساس، کاربر گلکسی اس ۴، چیزی را از دست نخواهد داد.
حالا دست‌کم تا چند ماه باید رقابت سه گوشی برتر اندرویدی One شرکت HTC – گوشی Xperia Z سونی و گلکسی اس ۴ شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ باشیم.
البته در روزهای اخیر، آنقدر عکس و ویدئو و اطلاعات از گلکسی اس ۴، به بیرون درز کرد که عملا مراسم معرفی گوشی را تا حدی بی‌رونق و شارژ اتوماتیک ایرانسل کم‌هیجان کرده بود.
یک نکته شارژ اتوماتیک ایرانسل برحسته در این گوشی، داشتن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، همان چیزی که ما منتظر هستیم در نسل بعدی گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ ببینیم!
«ریچارد یو»، رئیس هیئت مدیره هووایی این گوشی را، شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی رؤیایی هووایی می‌داند.
البته شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات این گوشی از خیلی وقت پیش درز کرده بود.
ویژگی جالب دیگر Group Play است که می‌تواند چند گوشی نزدیک به هم گلکسی اس ۴ شارژ اتوماتیک ایرانسل را به هم مرتبط کند و صاحبان آنها را قادر کند که یک موسیقی را با هم گوش کنند یا یک بازی را با هم انجام بدهند.
باتری این گوشی سه هزار میلی‌آمپری شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
دوربین گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است، دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی این است که شما می‌توانید در ان واحد با هر دو دوربین آن فیلم بگیرید، به این ترتیب کاربر می‌تواند در حین تماس تصویری، هم چهره خود شارژ اتوماتیک ایرانسل را نشان مخاطب بدهد و هم منظره‌ای را که می‌بیند!
03-15-2013 07-14-45 AM شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویژگی دیگر Air شارژ اتوماتیک ایرانسل View است و باعث می‌شود انگشتان کاربر بدون نیاز به لمس صفحه وقتی از صفحه نمایش فاصله دارند، قادر به تعامل با امیل، تقویم و گالری عکس و ویدئو باشند.
در این مقاله در مورد موبایل‌های جالبی می‌نویسم که تا صبح امروز در CES 2013 شارژ اتوماتیک ایرانسل عرض اندام کرده‌اند:
بالاخره تکلیف پرچم‌داران اندرویدی امسال، با معرفی سامسونگ گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ۴ مشخص شد:
شما می‌توانید، مجموعه مقالاتی را شارژ اتوماتیک ایرانسل که در «یک پزشک» در مورد CES 2013 نوشته شده است، از لینک زیر دنبال کنید:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 12,375