loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 22 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی در پاسخ به این پرسش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که هم اکنون 7سال از فعالیت اپراتور دوم می گذرد و از ابتدای راه اندازی شبکه آقای دزفولی مدیرعامل این اپراتور چند ملیتی بودند، اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور دوم باید در خصوص تغییر مدیرعامل اعمال نظر کنند
نماینده مردم خرم‌آباد با بیان اینکه نمایندگان مجلس تذکرات شفاهی و کتبی بسیاری را درباره فروش بدون ثبت سیمکارت ایرانسل- ام.تی. ان داده‌اند، افزود: با وجود ادعا‌های وزارتخانه ارتباطات و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری اطلاعات درباره ثبت قانونی مشخصات سیمکارت‌ها، تمام کارشناسان و نمایندگان بر بروز نقص در احراز هویت خریداران تأکید دارند.
در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه درخواهد آمد. در این حالت، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می‌باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد داشت.
در این قسمت ایرانسل برای اینکه تنظیمات ِ مطابق با گوشی را برای شما ارسال کند ، نیاز دارد تا مدل گوشی را شناسایی کند و خوب آن را به اطلاع شما نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میرساند :
وی با اشاره به دغدغه نیروی انتظامی در ردیابی سیمکارت‌های ارزان قیمت، یاد‌آور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد: متأسفانه خریداران در زمان خرید محصول هیچ نشانی و مشخصات دقیقی را از خود ارائه نمی‌کنند، که این موضوع موجب بروز مشکلات بسیاری در حوزه قضایی و حقوقی می‌شود.
(۲) می‌تواند با پرداخت سپرده به ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این صورت، در ماه‌های بعد نیز می‌تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.
پس از گذشت ۵۷ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تسویه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلیق کامل درخواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیام کوتاه را هم نخواهد داشت.
عبدی با ابراز تأسف به‌علت نتیجه نداشتن اقدامات اخیر ایرانسل در ثبت مشخصات کاربران خود، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون این اپراتور اقدام مناسبی برای این موضوع انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نداده است، از این‌رو باید هر چه سریع‌تر برای ثبت مشخصات مشترکان خود برنامه‌ریزی کند.
بدست آوردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدل گوشی به کمک شمارۀ ایرانسل (جالب)...!!!
نحوه تعلیق خط ایرانسل در صورت عدم پرداخت قبض خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سال آینده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیر عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟
صورت‌حساب تلفن همراه شما به صورت دو ماه یک‌بار برایتان ارسال می‌گردد. روش دریافت این صورت‌حساب بسته به انتخاب خود شما می‌تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا پست الکترونیکی باشد. در صورت عدم دریافت صورت‌حساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه نمایید.
مجع عمومی اپراتور دوم – ایرانسل – برگزار شد و از تغییر احتمالی مدیر عامل این اپراتور خبر داد. برابر با اساس نامه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپراتور ایرانی – خارجی ایرانسل، مدیر عامل این اپراتور باید پس از یک دوره دو ساله تغییر کند. بنابراین با برگزاری مجمع عمومی ایرانسل در تابستان سال آینده احتمال تغییر آقای دزفولی وجود دارد.
حالا نمیدونم این امکان رو میتونیم جزء ویژگی های ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب کنیم یا به عنوان یک باگ در نظر بگیریمش
اپراتور چند ملیتی؛ آبستن جرائم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش خبرنگار موبنا ایرج عبدی با انتقاد از عملکرد اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان ایرانسل- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به‌علت فروش بی رویه و بدون ثبت مشخصات سیمکارت‌ در کشور، بیان کرد: به‌طور حتم این اپراتور باید عواقب کارها و اقدامات خود را در کشور بپذیرد.
سال آینده مدیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟
اپراتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند ملیتی؛ آبستن جرائم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تأکید بر اینکه بی قید و بند بودن ثبت مشخصات سیم‌ کارت‌های ارزان قیمت موجب بروز معضلات اجتماعی می‌شود، گفت: نبود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات مشترکان این اپراتور، به خلافکاران اجازه بروز جرم را می‌دهد.
(۱) می‌تواند قسمتی از بدهی خود به ایرانسل را تسویه نموده و مجدداً حسابش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد.
اپراتور چند ملیتی؛ آبستن جرائم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نحوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلیق خط ایرانسل در صورت عدم پرداخت قبض
مقدسی اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور ام.تی. ان ایرانسل که متشکل از صاایران و بنیاد مستضعفان هستند به ترتیب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر کدام به مدت 2 سال آقای دزفولی را به عنوان مدیر عامل این اپراتور انتخاب کردند. همچنین در صورت خواست سهامداران امکان انتخاب مجدد ایشان بازهم وجود دارد.
از ظواهر امر پیداست که مدیرعامل فعلی که 7 سال بر این مسند تکیه زده، ظاهراً تا زمان نامعلومی و به روش نامشخصی این مسوولیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که وی تنها نماینده سهامدار 15 درصدی این شرکت است.
دوستان در بین خدمات سایت ایرانسل متوجه ویژگی شدند که شاید برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما هم جالب باشد .
این نماینده مجلس نهم، با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام اینکه هم‌اکنون هیچ خلاء قانونی در ثبت مشخصات سیمکارت ارزان قیمت وجود ندارد، اعلام کرد: با توجه به اینکه اپراتور دوم یک شرکت چند ملیتی است؛ باید مراقبت عملکرد خود در اجرای قوانین باشد.
سال آینده مدیر عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نحوه تعلیق خط ایرانسل در صورت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم پرداخت قبض
خرید شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با مد نظر قرار دادن اینکه بی قید و بند بودن ثبت سیم‌کارت‌های ارزان قیمت موجب بروز مشکلات اجتماعی می‌شود، افزود: به‌طور حتم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معلوم نبودن مشخصات مشترکان این اپراتور، به خلافکاران اجازه بروز جرم را می‌دهد.
در صورتی‌که مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورت‌حساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یک‌طرفه خط:
وقتی شما به قسمت دریافت تنظیمات GPRS/MMS خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میروید ، از شما خواسته میشود که شمارۀ ایرانسلتان را وارد کنید تا تنظیمات برایتان فرستاده شود :
اگر پس از گذشت ۱۴۰ روز از تاریخ صدور صورت‌حساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تسویه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از شبکه ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده از این شماره تلفن از دست خواهد داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 12,537