loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 33 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

قرار است گوشی هوشمند Oppo Find 6 پاییز امسال وارد بازار جهانی شود اما هنوز تاریخ دقیق خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.
از نظر مجموعه دستورات پشتیبانی شده، AVX2 ( مخفف Advanced Vector Extensions یا نسخه‌ی دوم اکستنشن‌های پیشرفته‌ی برداری) اضافه شده که شامل یک عمل FMA خرید شارژ مستقیم ایرانسل (مخف Fused Multiply-Add به معنی عمل ترکیبی ممیز شناوری جمع و ضرب) است، این عمل خروجی محاسبات ممیز شناوری را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. با دو برابر شدن خروجی ممیز شناوری، کش سطح L1 نیز دارای پهنای باند دو برابر شده تا اطلاعات کافی را به غول‌های جدید پردازشی اینتل برساند. در برخی مدل‌های هسول از دستورات تراکنشی حافظه یا TSX نیز پشتیبانی می‌شود.
کش L3 نقشه‌ی جداگانه‌ای برای انرژی مصرفی و فرکانس کاری خود دارد و به نظر می‌رسد که آرام‌تر از خرید شارژ مستقیم ایرانسل قبل مشغول فعالیت است. در واقع دسترسی به آن با تأخیری در حد 2 تا 3 سیکل انجام می‌شود که حاصل جدا کردن کش L3 است.
سوییچ بین حالات مختلف مصرف انرژی چیپ‌ست و هسته‌های پردازنده، حدود 25 درصد سریع‌تر از آیوی بریج است. بنابراین مدیریت مصرف انرژی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهتر از قبل صورت می‌گیرد و انتخاب حالات کم‌مصرف با سرعتی بالاتری انجام می‌شود. در حالت بی‌کار نیز انرژی مصرفی پلتفرم کاهش زیادی داشته است.
در هسول تأخیر بیشتری در دسترسی به حافظه وجود دارد، البته در تمام خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدل‌ها و تمام محدوده‌ی حافظه این وضعیت قابل مشاهده نیست:
منابع آگاه موثق اعلام کردند که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo به پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده و دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل رم ۲ گیگابایتی می باشد.
مدتی است که در فهرست مشخصات لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و اولترابوک‌های جدید نام پردازنده‌های جدید اینتل یعنی نسل چهارم خانواده‌ی Core با خرید شارژ مستقیم ایرانسل عنوان Haswell را می‌بینیم و طبق معمول این سوال مهم مطرح می‌شود که تفاوت نسل جدید با نسل سوم یا آیوی بریج چیست؟ در این مطلب می‌خواهیم نگاهی اجمالی به هسول‌ها داشته باشیم و از آن مهم‌تر، نتیجه‌ی بهینه‌سازی‌های اینتل را در تست‌ها، بازی‌ها و بنچمارک‌ها ببینیم. با زومیت همراه باشید.
هسول و توان مصرفی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمتر
در هسول دو درگاه اجرایی جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل اضافه شده است، در واقع بعد از اختراع اولین خانواده‌ی پردازنده‌های Core در سال 2006 همواره از 6 درگاه اجرایی استفاده می‌شد تا اینکه اینتل بالاخره این تعداد را به 8 عدد افزایش داده است.
تغییرات اعمال شده در هسول خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در حالی که گوشی‌های هوشمند کنونی با دوربین دوم ضعیف‌تر از ۳ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسند، این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی منحصر به‌ فرد دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده که تاکنون چنین قابلیتی در هیچ گوشی دیده نشده است.
این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود شامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما آنچه که این محصول را از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند دوربین دوم این گوشی هوشمند است.
جدیدترین اخبار حاکی از آن است که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo Find با نام Find 6 و با قابلیتی روانه بازار می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.
هسول‌ها در مجموع مصرف انرژی کمتری دارند. به خصوص هسول‌های سری U و Y خرید شارژ مستقیم ایرانسل که برای اولترابوک‌ها و تبلت‌ها در نظر گرفته شده‌اند.
هسول هم مثل نسل قبلی از لیتوگرافی 22 نانومتری استفاده می‌کند. از نظر معماری، موتور اجرایی اینتل مثل همیشه بهبود یافته است. اندازه‌ی بافر بیشتر شده و ساختار اطلاعات در هسته‌های پردازنده بهتر شده است. اجرای خارج از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوبت دستورات (یا OoOE) پیشرفت کرده و لذا اجرای دستورات به صورت موازی، باز هم بهتر از قبل است. بخش بعد از کانال اطلاعات یا به عبارتی پایپ‌لاین، بهتر از قبل پیش‌بینی می‌کند و دستورات را تقسیم می‌نماید.
شایعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که گوشی یاد شده از فناوری پرداخت‌های موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند که البته هنوز خبری در خرید شارژ مستقیم ایرانسل مورد پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری جداشدنی آن منتشر نشده است.
اینتل مدعی است که کارایی نسل جدید با سرعت کلاک مساوی، 5 الی 15 درصد نسبت به آیوی بریجی‌ها یا به عبارت دیگر، نسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل سوم خانواده‌ی Core افزایش نشان می‌دهد. مصرف انرژی، افزایش خاصی نداشته و در مجموع عملکرد اینتل در طراحی نسل جدید به نظر راضی‌کننده ‌می‌رسد، اما انقلابی نیست.
در نمودار زیر انرژی مصرف پردازنده‌های هسول و آیوی بریج در کنار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مادربوردهای Z77 Deluxe و Z87 Deluxe ایسوس نمایش داده شده است
تبلیغات خرید شارژ مستقیم ایرانسل متنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 12,582