loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وی در این تماس به دکتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینگل گفت که "در حاصل صحبت کردن با یک تلفن همراه واقعی است".
به گزارش موبنا به نقل از آی‌تی‌پی، کوپر که در آن زمان از مدیران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گروه مهندسین موتورولا بود، به کمک نخستین تلفن‌همراه جهان با دکتر "جول اس اینگل"(Joel S Engel) که مدیریت شرکت رقیب یعنی Bell Labs را در اختیار داشت تماس برقرار کرد.
تصویر مربوط به پرچمدار بعدی نوکیا با نام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا 928 که قرار است برای شبکه مخابراتی ورایزون عرضه شود به بیرون درز کرد.
انتظار می‌رود لومیا 928 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچ OLED تجهیز شود. به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ترتیب مایکروسافت و نوکیا قادر به گسترش ویندوز فون بین کاربران شبکه مخابراتی ورایزون نیز خواهند بود.
براساس شواهد بدست آمده لومیا 928 مجهز به یک پردازنده 2 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت و حافظه رم 1 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت شده است. لومیا 928 دارای بدنه باریک‌تر 10.2 میلی‌متری در مقابل ضخامت 10.7 میلی متری در لومیا 920 است. این تلفن نسبت به 920 کمی سبک‌تر نیز شده است.
نخستین تماس موفق با تلفن‌همراه در جهان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسط "مارتی کوپر"(Marty Cooper) یکی از مهندسان شرکت موتورولا در تاریخ 3 آپریل 1973 از خیابان ششم شهر نیویورک آمریکا برقرار شد.
با نگاهی به این تصویر که توسط اکانت معروف @evleaks در توییتر فاش شده می‌توان متوجه شد لومیا 928 از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و این تلفن از نظر ظاهری شباهت زیادی به لومیا 920 دارد. پیش‌تر شایعاتی درباره این تلفن منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده بود که به فلش زنون در کنار فلش LED لومیا 920 اشاره داشت که بازده تلفن در نور کم را افزایش می‌داد.
پیش از این شایعه شده بود که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا 928 با بدنه آلومینیومی وارد بازار خواهد شد اما براساس اطلاعاتی که وب سایت ورج بدست آورده، نوکیا در لومیا 928 از بدنه باریک‌تر اما از همان جنس پلی کربنات بهره خواهد برد و بدنه آلومینومی را برای سری بعدی لومیا بکار خواهد گرفت. در قسمت پشت بدنه لومیا 928 انحنای بیشتری نیز ایجاد شده است.
3- Nokia Lumia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 920
این دستگاه که نخستین تلفن‌همراه جهان شناخته می‌شود DynaTAC 8000x نام داشت و وزن آن 2.5 پوند و طول آن هم حدود 10 اینچ بود. این دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل حمل بزرگ و سنگین پس از گذشت مدتی کوتاه به نام "پرنده" شهرت یافت.
نوکیا در حال حاضر در دنیا اوضاع بدی را تجربه می کند چراکه رقبای این شرکت با سرعت بسیار بیشتری در حال پیشرفت هستند و فاصله این شرکت با رقبای آن هر روز بیشتر می شود. متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند و قدرتمندترین مدل در این سری Lumia 920 است. لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت کند. سیستم عامل این گوشی دیگر مزیت رقابتی و جذابیت آن محسوب می شود. این سیستم عامل که ویندوز فون 8 است که نسبت به نسخه های قبل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. قابلیت ویرایش و مشاهده اسناد آفیس در این گوشی گنجانده شده است. پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز موجب روانی عملکرد رابط کاربری این گوشی شده است.
به دلیل اندازه مانیتور، بدنه این گوشی هم دراز و هم پهن است ولی در عین حال بسیار بسیار نازک طراحی شده است. طول این گوشی 136.6 میلی متر و عرض آن هم 70.6 میلی متر می باشد. با وجود این اندازه ها، ضخامت این مدل تنها 8.6 میلی متر است که با این ضخامت Galaxy SIII در زمره نازک ترین گوشی های دنیا جای می گیرد. این گوشی از مانیتور بسیار بزرگ لمسی 4.8 اینچی برخوردار است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد و این به معنای تراکم 306 پیکسل در هر اینچ است. تراکم رنگ این مانیتور نیز 16 میلیون رنگ را شامل می شود. چنین تراکم رنگی و پیکسلی روی مانیتوری با این اندازه دقت و کیفیت تصویری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. SIII از دو دوربین برخوردار است که دوربین اول در بالا مانیتور قرار داشته و از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم و اصلی گوشی در پشت گوشی بوده و از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی با وجود آخرین نسخه سیستم عامل آندروید در آن به قابلیت های فوق هوشمندی مجهز شده که هیچ از رقبا از آنها بهره نمی برند. این گوشی از تکنولوژی Smart Stay بهره می برد که با در نظر گرفتن چشمان کاربر هر گاه کاربر به مانیتور گوشی نگاه نکند مانیتور خاموش و هرگاه نگاه کند دوباره روشن می شود. تکنولوژی پیشرفته تشخیص صوت و پاسخ گویی به سوالات با نام S Voice در این مدل مانند Siri در آی فون اپل عمل می کند با این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تفاوت که با زبان های بیشتری سازگار است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 12,360