loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنابراین پردازنده 64 بیتی ایرانسل123 سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی خواهد داشت.
طبق وعده‌ای که داده شده بود امروز ایسوس نسخه جدید پدفون اینفینیتی خود ایرانسل123 را معرفی کرد. این محصول هیچ چیز جدیدی که باعث سورپرایز شدن ما بشود ندارد و اصلی ترین بروزرسانی‌ها مربوط پردازنده و کارت حافظه این تبلت جدید است.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد ایرانسل123 سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت ایرانسل123 کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم ایرانسل123 کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود.
با همه این، ایرانسل123 به به گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
در زمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی برای ایرانسل123 این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
ایرانسل123
در این محصول ایسوس تاکیید زیادی بر روی دوربین دارد، این دوربین هنوز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد اما یک ویژگی جدید به نام PixelMaster را معرفی کرد که ایرانسل123 پیکسل‌ها را با هم جمع می‌کند و پیکسل‌های کوچکتر اما با کیفیت تری را تولید خواهد کرد. این ویژگی ما را به یاد ویژگی PureView نوکیا می‌اندازد.
در ابتدا ایرانسل123 شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و دیگر گجت‌های موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد.
اما برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل ایرانسل123 چه کرده است اجازه بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع کنیم.
امروز در این ایرانسل123 مقاله به این دو موضوع خواهیم پرداخت.
همان طور که گفتیم، جی 2 یک گوشی بی‌دکمه است. نه اینکه هیچ دکمه‌ای بر روی آن قرار نداشته باشد اما اگر گوشی را روی میز بگذارید، تقریبا به هیچ دکمه‌ای دسترسی ندارید. همه چیز پشت گوشی و نزدیک لنز دوربین تعبیه شده است. دکمه پاور و همچنین دکمه کم ایرانسل123 و زیاد کردن صدا در جای غیر متعارفی قرار گرفته‌اند. اینکه هیچ دکمه‌ای در دسترس نیست، شاید در اوایل کار حس ناامنی به دست دهد. شما برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش یا کار با گوشی، هیچ دکمه‌ای در دسترس ندارید. تنها راه این است که دو بار روی صفحه نمایش خاموش ضربه بزنید، تا گوشی در را باز کند. اگر هم اصرار دارید از دکمه‌ها استفاده کنید، حتما باید زحمت بکشید و گوشی را از روی میز بردارید زیرا همه چیز آن زیر است.
اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار داشته باشد آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 ایرانسل123 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
32 یا 64: بیت‌ها ایرانسل123 چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 12,549