loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

همچنین منابع غیر معتبر می‌گویند که سامسونگ قصد دارد این گوشی را در نمایشگاه IFA 2013 که در فاصله زمانی 15 شهریور الی 22 شهریور خرید شارژ مستقیم ایرانسل برگزار می‌شود معرفی کند.
گوگل تصمیم گرفت که نسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل چهارم نکسوس را با همکاری شرکت ال جی به بازار عرضه کند، این گوشی یکی از بی نظرترین گوشی‌های نکسوس است و به نظر می‌رسد گوگل نیز از این همکاری رضایت کامل دارد.
همچنین در این گزارش ذکر شده که به لطف اینکه این صفحه از جنس پلاستیک خواهد بود ضخامت نوت 3 به 8 میلیمتر خواهد رسید، نوت 2 در حال حاضر ضخامتی برابر 9.4 میلیمتر دارد. از دیگر محاسنی که این موضوع برای گوشی به ارمغان خواهد آورد امکان تعبیه یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتر در این گوشی است.
نرم افزار و قابلیت‌ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده 800 مگاهرتزی به کار رفته در این گوشی عملکردی فراتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از حد انتظار را ارائه می‌دهد. عملکرد سیستم در هنگام روشن کردن گوشی، باز کردن برنامه‌ها و حرکت میان منو های مختلف روان و سریع است. این گوشی دارای 158 مگابایت حافظه داخلی است اما امکان ارتقاء حافظه آن از طریق کارت حافظه micro SD تا 32 گیگابایت وجود دارد. اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi b/g/n امکان پذیر بوده و همچنین پشتیبانی از بلوتوث 2.1 و DLNA امکان انتقال فایل و به اشتراک گذاری محتوا را به سادگی ممکن می‌سازد.
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
به گزارش جی اس ام با نزدیک شدن به مراسم I/O شایعات در مورد اینکه در این مراسم چه چیزهایی معرفی خواهند شد بیشتر می‌شود، گفته می‌شود در این مراسم گوگل و ال جی می خواهند با همکاری هم یک نسخه خرید شارژ مستقیم ایرانسل بروز شده از نکسوس را معرفی کنند.
نسخه 2.2 سیستم عامل اندروید به همراه نسخه 3.0 رابط کاربری TouchWiz سامسونگ بر روی Galaxy Gio خود نمایی می‌کنند. رابط کاربری این گوشی عملکرد روان و سریعی دارد. انواع مختلفی از ویجت های کاربردی نظیر ویجت وضعیت آب و هوا، ایمیل و ... به همراه برنامه های مختلفی نظیر مرورگر وب، نمایشگر و ویرایشگر متون، ویرایشگر عکس و ... بر روی این گوشی عرضه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده‌اند که نیازهای کاربر را تا حدود زیادی برطرف می‌سازند. به علاوه می‌توان برنامه های دیگری را نیز بنا بر روی این گوشی نصب کرد.
ساخت صفحه نمایش OLED از جنس پلاستیک باعث خواهد شد که سامسونگ این امکان را داشته خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد تا گوشی باریک‌تر و سبک‌تری بسازد.
به دلیل ظاهر کوچک و در عین حال زیبای گوشی Galaxy Gio، به راحتی در جیب جای می‌شود. اگرچه بدنه این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است اما بسیار مقاوم است و به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت. بیشتر فضای قسمت جلوی گوشی توسط صفحه نمایش 3.2 اینچی آن اشغال شده است. در بالای صفحه نمایش، سنسور مجاورت قرار دارد و در قسمت پایین صفحه نمایش دکمه Home به همراه دو دکمه لمسی Menu و Back دیده می‌شوند. در لبه سمت چپ گوشی کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و در لبه سمت راست آن دکمه پاور به خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه درگاه کارت حافظه micro SD قرار دارند. در لبه بالای گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی متری قرار گرفته است. پورت micro USB برای اتصال شارژر و همچنین اتصال گوشی به کامپیوتر در لبه پایین گوشی تعبیه شده است. در پشت گوشی نیز دوربین 3 مگاپیکسلی به همراه بلندگو قرار گرفته‌اند.
اما مهمترین خصوصیتی که این صفحه می‌تواند برای این گوشی به همراه داشته یاشد این است که این نوع از صفحات به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام "نشکن" نامیده می‌شوند.
بعد از معرفی گلکسی اس 4، شایعات در مورد این گوشی به پایان رسید، اما اکنون شایعات در مورد یک محصول خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر داغ است، آن محصول که اکنون همه از آن صحبت می‌کنند گلکسی نوت 3 است.
هنوز از طرف گوگل و یا ال جی هیچ مهر تاییدی بر این موضوع نخورده است، بنابراین خرید شارژ مستقیم ایرانسل منتظر می‌مانیم تا یا این دو شرکت این موضوع را تایید کنند و یا اینکه منتظر مراسم خواهیم ماند.
طراحی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سخت افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش جی اس ام امروز SamMobile اخباری جدید را از این فبلت منتشر کرده است، این شایعه وجود داشت که سامسونگ برای این فبلت صفحه نمایش 6 اینچی به کار خواهد برد اما اکنون این وبسایت می‌گوید که این صفحه نمایش اولین صفحه نمایش OLED است که از جنس پلاستیک ساخته شده است.
صفحه نمایش 3.2 اینچی Galaxy Gio قادر است تصاویر را با رزولوشن 320x480 پیکسل نمایش دهد. روشنایی و کنتراست تصاویر و همچنین کیفیت رنگ‌ها بر روی این صفحه نمایش خوب است. به خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلیل انعکاس کم نور از صفحه نمایش، امکان مشاهده آن در زیر نور مستقیم آفتاب فراهم است.
این نسخه از نکسوس قرار است به پشتیبانی از شبکه LTE مجهز باشد، حافظه داخلی آن 32 گیگابایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد و اینکه از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 12,615