loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

سیستم انیمیشن را طوری طراحی و برنامه نویسی کرده ایم که بازیکن در هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکانی حرکات مخصوص به خود را انجام می دهد و این موضوع باعث می شود که محیط کاملاً دینامیک و حرکات نسبت به شرایط اجرا شود.
البته در کنار اسلحه یک کوله پشتی خواهید داشت که می توانید در آن وسایلی همچون کارد، مواد انفجاری، غذا، کوکتل مولوتف و خیلی چیزهای دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار داد و در هنگام نیاز می توان از آنها استفاده نمود.
تا اینجای کارناتی داگ توانسته نمایش های بسیار خوبی را از بازی نشان دهد تا جایی که کوجیما از بازی آخرین بازمانده بسیار لذت برده است. باید منتظر ماند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل صبر کرد که سونی و ناتی داگ برای طرفداران چه چیزهای دیگری را در حال آماده سازی دارند.فروش تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ از روزهای آینده آغاز می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قیمت‌های خود برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ را که از روز نخست هفته آینده فروشش آغاز خواهد شد، اعلام کرده‌اند.به گزارش پارس ناز شرکت At&T از هم‌اکنون به دریافت پیش سفارش برای این تلفن‌های همراه جدید اقدام کرده و به مشتریان گفته است که زمان تحویل این تلفن‌های جدید روز ۳۰ آوریل خواهد بود
بعضی از قسمت های به نمایش درآمده از بازی خیلی خشن می شود، تا جایی که شما باید برای باقی ماندن، انسان های که شاید روزی همشهری شما بوده اند را به قتل برسانید. برای اینکه در دنیایی که هیچ چیزی جز کشتار و قتل عام مردم معنی ندارد، باید برای به دست آوردن غذا، پوشاک، مکانی برای خواب و … فقط و فقط باید به فکر کنار زدن انسان هایی باشید که در جلوی راه شما سبز می شوند. کسی نمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل داند که چرا مردم اینقدر نسبت به هم وحشی شده اند. اصلا چه عاملی باعث شده که این شهر به خرابه ای تبدیل شوید تا مردم به جان یکدیگر بیفتند.
وقتی که گیم پلی بازی را درهمان ابتدا مورد بررسی قرار می دهید، می بینید که در جلوی در خروجی مقداری شیشه ریخته شده است و وقتی که کاراکتر مورد نظر پای خود را بر روی شیشه ها قرار می دهد صدای بسیار زیبایی از خورد شدن شیشه ها به گوش می رسد. بازی طوری طراحی نشده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که بخواهید دشمنان را به رگبار گلوله ببندید، بلکه بازی دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد و شما باید خیلی آرام جلو بروید تا بتوانید دشمنان را از پا در بیاورید.اسلحه ای دارید که بیش از ۶ تیر ندارد و باید با این مقدار تیر طوری بازی را جلو ببرید که هیچ مشکلی در روند بازی پیش نیاید. می توانید از انسا ن ها مثل یک سپر دفاعی استفاده کنید، می توانید پشت دیوار، کمد دیواری، میز، ماشین و خیلی چیزهای دیگر پنهان شوید و بازی را با مخفی کاری جلو ببرید که این موضوع اساس کار بازی می باشد.
نتیجه گیری: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در گیم پلی به نمایش درآمده هیچ گونه تصویری از انسان هایی که به ویروس سمی مبتلا شده اند و آنها را به قارچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبدیل می کند نشان داده نشد و به شخصه فکر می کنم ناتی داگ نمایش های هیجان انگیزتری را از این بازی در نمایشگاه های توکیو گیم شو ژاپن و گیمز کام آلمان داشته باشد.
البته فقط در بازی انسان ها به جنگ با یکدیگر برای زنده ماندن نمی پردازند و موضوع به اینجا ختم نمی شود، بلکه باید خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای مبارزه با یک سری انسان هایی که به ویروسی بسیار مخوف آلوده شده اند مبارزه نمود.
انیمیشن ها در بازی بسیار زیبا کار شده اند. سیستم مبارزه ها خیلی هیجان انگیز می باشد و تا جایی باعث می شود که خود کاربر فکر کند که در آن مکان برای نجات جان خودش در حال مبارزه می باشد. جیکوب خرید شارژ مستقیم ایرانسل مینکوف یکی از طراحان بازی در رابطه با سیستم انیمیت کارکترها می گوید:
وقتی که گیم پلی را مشاهده کردم در یکی از قسمت ها دشمن برای اینکه گلوله به آن برخورد نکند بسیار سریع خود را به پشت یک کاناپه می رساند و وقتی شخصیت بازی تیری به آن شلیک می کند تیر به راحتی از کناپه عبور می کند و در آن لحظه به دست ان شخص برخورد کرد. وقتی که افراد تیر می خورند خون از بدن انها خارج می شود اما مقدار خون خارج شده متفاوت است مثلا اگر تیر به بازوی شخصی برخورد کند و در مدت زمانی که تیر خورده است حرکت کند می توان با استفاده از قطرات خون راه آن را دنبال نمود و اما اگر تیر به سر کارکتر برخورد کند خون در پشت سر وی بر روی دیوار پخش خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد که این موضوع می تواند به هیجان بازی اضافه کند.
روش های بسیار زیادی را برای مبارزه ها به کار برده ایم و خیلی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنها را متناسب با بازی بسیار خشن و دلهره آور ساخته ایم. در طول بازی دو شخصیت جوئل و الی دیالوگ های بسیار زیادی را با خود می گویند که این دیالوگ ها در حل معماهای بازی بسیار به کار بازیکن خواهد آمد. دنیایی که ما در این بازی به وجود آوردیم بسیار خشن خواهد بود، انسان هایی را به تصویر خواهیم کشید که حتی به دوستان و آشنایان خود رحم نخواهند کرد چرا که هیچ چیزی در دنیا عزیز تر از جان انسان نیست. اگر تعدادی انسان وارد حوزه دیگر انسان ها شوند مبارزات بسیار نفس گیری رخ خواهد داد که در هیچ بازی تا به الان مشاهده نشده است.
وقتی که جوئل تیر اندازی می کند الی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل سریع به امن ترین نقطه می رساند و گوش های خود را می گیرد. کوجیما می گوید که گیم پلی بازی و هوش مصنوعی افراد بسیار زیبا کار شده است و کنترل شخصیت بازی بسیار نرم خواهد بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 12,407