loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکثر کاربران موقع خواب آخرین کاری که انجام می‌دهند بررسی گوشی تلفن همراه‌شان است irancell 123 که گاهی برای چک کردن پیام‌های ایمیل یا پیامک‌های دریافتی و بررسی شبکه‌های اجتماعی است یا تنظیم ساعت برای بیدار شدن از خواب در هنگام صبح است.
مطالعات نشان داده irancell 123 که آشفتگی هنگام خواب یا بی‌خوابی به دلیل کاهش ملانتونین در بدن رخ می‌دهد که در نتیجه خیره شدن به نمایشگر و نور صفحه نمایش این اتفاق می‌افتد.
هوآوی گوشی Ascend P6 را که عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا با ضخامت irancell 123 6.18 میلی‌متر دارد، راهی بازار انگلیس کرد.
منابع آگاه از تلاش irancell 123 نوکیا برای ورود به بازار تبلت‌ها و ساخت یک دستگاه فبلت خبر داده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است، نوکیا در حال irancell 123 ساخت یک تبلت 10.5 اینچی با ضخامت 8.5 میلی‌متر است و نسخه بعدی این تبلت با سایر 8.5 اینچی به بازار خواهد آمد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، irancell 123 تاکنون اخبار زیادی درباره عرضه تبلت مبتنی بر ویندوز 8 توسط نوکیا در سالجاری منتشر شده، اما تاکنون نوکیا درباره این محصول اطلاعی نداده است.
میزان سود سامسونگ در مدت سه ماهه اول سالجاری میلادی 5.5 میلیارد پوند اعلام شد که نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشت. این در حالی است که ارزش سهام شرکت irancell 123 سامسونگ در بازار بورس سئول چهار درصد افت کرد. کارشناسان علت اصلی این مساله را اشباع بازار گوشی‌های هوشمند در کشورهای در حال توسعه می‌‌دانند.
به نظر می رسد نوکیا قصد دارد با جهشی بلند، به irancell 123 طور همزمان جنگ در بازار تبلت و فبلت را آغاز کند. اما اینکه این تولیدکننده فنلاندی آمادگی حضور در بازار و رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ و اپل را دارد، هنوز جای سوال دارد.
این گوشی باریک، فقط 120 گرم وزن irancell 123 دارد و از دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، irancell 123 Ascend P6 ماه گذشته رونمایی شد و هم‌اکنون با قرارداد دو ساله توسط اپراتورها با مبلغ 21 دلار ماهانه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
قیمت نهایی Ascend P6 irancell 123 ، 3330 پوند است.
هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن‌زن چین قرار دارد. هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارایه کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012 در جهان است. هوآوی irancell 123 بیش از 140 هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود 46 درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود 20 موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال 2011 در حدود 3.74 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
گزارش‌ها حاکی است، هم اکنون بیش از 50 درصد کاربران تلفن همراه در irancell 123 کشورهایی مثل کره از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و بازار تلفن همراه این کشورها از چنین گوشی‌هایی اشباع شده، بنابراین تمایلی به خرید گوشی‌های جدید از خود نشان نمی‌دهند.
گفته می‌شود هر دو تبلت نوکیا قرار است در رنگ‌های سبز، صورتی، مشکی، آبی، زرد و سفید با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شوند. همچنین این تبلت‌ها به دوربین Zoom پیشرفته مجهز خواهند شد.همچنین شایعات حاکی از آن است که نوکیا اوایل تابستان سال ۲۰۱۴ یک فبلت با نمایشگر ۶ تا ۷ اینچی عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز نوکیا مهر تاییدی پای irancell 123 این شایعات نگذاشته، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که مطمئنا تا سال آینده نوکیا اقدامات زیادی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار انجام خواهد داد.
در سال 2010 هوآوی سود 3.7 میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در 140 کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر 45 شرکت از 50 شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هوآوی استفاده می‌کنند. irancell 123
با irancell 123 این حال اخباری هم مبنی بر عرضه یک دستگاه فبلت توسط نوکیا منتشر شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
انشمندان یکی از irancell 123 دلایل بی‌خوابی و بدخوابی افراد را استفاده زیاد از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌دانند.
گوشی مذکور مبتنی بر نسخه 4.2.2 Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید irancell 123 است، از صفحه نمایش 4.7 اینچی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و دو گیگابایت RAM تجهیز شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام خواب آشفته‌اید یا خواب خوبی ندارید، کار با irancell 123 تبلت و گوشی هوشمند را پیش از رفتن به رخت‌خواب کنار بگذارید.
ا وجود پیش‌بینی برای افزایش سود سامسونگ، در طول سه ماهه irancell 123 ابتدایی سالجاری میلادی ارزش سهام این شرکت کره‌ای با کاهش همراه شد.به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که ارزش سهام سامسونگ در طول سه ماهه اول سالجاری میلادی با کاهش همراه شده، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این کاهش ارزش سهام در سه ماهه دوم سال 2013 ادامه پیدا کند.
بر این اساس کارشناسان بارها هشدار داده‌اند که تشعشعات ناشی از تلفن‌های همراه روی مغز افراد اثر می‌گذارد و باعث بروز مشکلاتی برای آنها می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 12,404