loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 20 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

روزهای هیجان در راه هستند، به انتظار IFA 2013 می نشینیم. طبق شنیده ها در این نمایشگاه، سامسونگ به معرفی ۴ محصول جدید خواهد پرداخت: گلکسی نوت ۳، گلکسی تب ۳ پلاس، گلکسی اس ۴ پلاس شارژ اتوماتیک ایرانسل و گلکسی واچ یا همان Gear.
ساعت هوشمند سامسونگ در آلمان و آماده معرفی در IFA 2013؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
این رفتار چیزی نیست که علاقه داشته باشیم بین شرکت های مختلف تبدیل به یک عادت شود٬ زیرا در این صورت دیگر امکان تشخیص درست و غلط از بین رفته٬ اعتبار بنچمارک ها بیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش زیر سوال می رود و کاربران هم مرجع عمومی مناسبی برای مقایسه نخواهند داشت.
پیگیری های صورت گرفته توسط سایت ها و البته نشت کنترل شده خبرها توسط سامسونگ حکایت از ارسال محصولی با کد SM-V700 به واحد تحقیق و توسعه این شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل در آلمان دارد که گویا نمونه ای از یک ساعت هوشمند است.
ساعت های هوشمند٬ محصول مهم شارژ اتوماتیک ایرانسل بعدی در عصر پست پی سی خواهند بود و به احتمال زیاد اولین خانواده از گجت های پوشیدنی لقب می گیرند که شرکت های بزرگ به طور انبوه روانه بازار مصرف می کنند. طبق شنیده ها ال جی٬ اپل٬ گوگل و سامسونگ به این قلمرو کشف نشده پا گذاشته اند ولی چه کسی ابتدا ضربه کاری را وارد می کند؟
اما سایت های پوشش دهنده اخبار سامسونگ و اکوسیستم اندروید٬ از الآن دارند بر کوس رقابت می کوبند و به نظر می شارژ اتوماتیک ایرانسل رسد این شرکت با پیشدستی٬ اولین ساعت هوشمندش را زودتر از همه رقبای ذکر شده معرفی خواهد کرد.
پیگیری های صورت گرفته توسط سایت ها و شارژ اتوماتیک ایرانسل البته نشت کنترل شده خبرها توسط سامسونگ حکایت از ارسال محصولی با کد SM-V700 به واحد تحقیق و توسعه این شرکت در آلمان دارد که گویا نمونه ای از یک ساعت هوشمند است.
خوشبختانه متخصصین مستقلی مثل اعضای Anandtech این رفتارهای نادرست را بر ملا می کنند و چیزی پشت ابر باقی نمی ماند. اما نظر شما شارژ اتوماتیک ایرانسل درباره این پرونده تازه چیست؟
اما سامسونگ معمولا یکی دو روز قبل از نمایشگاه٬ مراسمی با مرکزیت عضو جدید خانواده فبلت پر فروش خود، این بار گلکسی نوت ۳، برگزار می کند. حال چه می شود اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیران سامسونگ یک ساعت هوشمند هم روی مچ داشته باشند؟
هنگامی که سوار بر هواپیما می‌شویم، قطعا دوست داریم بدانیم فردی که در صندلی کناری ما نشسته است، از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند. همچنین یک حس کنجکاوی عمیق در وجود ما شکل می‌گیرد تا ببینیم گوشی فرد کناری ما چه ویژگی‌هایی دارد. حال سامسونگ در یک تبلیغ، شارژ اتوماتیک ایرانسل فضای داخل یک هواپیمای مسافربری را به تصویر می‌کشد و دو مسافر را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها یک گوشی گلکسی اس ۴ و دیگری صاحب یک آیفون ۵ اپل می‌باشد. فردی که یک گوشی آیفون دارد، کنجکاو می‌شود تا ویژگی‌های گلکسی اس ۴ را مشاهده کند و داستان از همین جا شروع می‌شود.
می ماند اپل که شارژ اتوماتیک ایرانسل ابتدا در خبرها آمده بود در سال ۲۰۱۴ اقدام به معرفی iWatch خواهد کرد، ولی خیلی زود با بلند شدن صدای طبل سامسونگ از سئول، کوپرتینو هم خبرساز شد و سایت های مرتبط با اپل نوشتند: استخدام افراد بیشتر برای کار روی iWatch احتمالا به معنای جدی شدن تلاش ها برای معرفی آن در اواخر ۲۰۱۳ است.
منبع:نارنجی شارژ اتوماتیک ایرانسل
همان طور که می دانید نمایشگاه سالانه IFA از روز ۱۵ شهریور کار خود را در برلین آغاز می کند. این روز شاید یکی از آن روزهای بسیار داغ شهریور امسال باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل چون شایعه معرفی آیفون های جدید را هم داریم -که البته کمی دور از ذهن است.
همان طور که می دانید نمایشگاه سالانه IFA از روز ۱۵ شهریور کار خود را در برلین آغاز می کند. این روز شاید یکی از آن روزهای بسیار داغ شهریور امسال باشد. چون شایعه معرفی آیفون های جدید را شارژ اتوماتیک ایرانسل هم داریم -که البته کمی دور از ذهن است.
از ساعت های ال جی و گوگل خبر خاصی در دست نیست؛ امیدواریم ال جی کلیدهای کنترلی را -مثل G2 پرچمدار بعدی اش- پشت ساعت قرار ندهد٬ چون دیگر واقعا کار با آن سخت می شود! گوگل شارژ اتوماتیک ایرانسل هم که درهای آزمایشگاه X خود را پنج قفله کرده و فعلا شایعه ای به بیرون درز نکرده. سونی هم که جلوتر از همه SmartWatch 2 را معرفی کرد -که با هیجان خاصی همراه نبود.
در آخرین اقدام سامسونگ بر علیه دارندگان گوشی آیفون اپل، این کمپانی شارژ اتوماتیک ایرانسل کره‌ای سعی نمی‌کند آن‌ها را انسان‌هایی محجور و بی‌ فکر جلوه دهد، در عوض سعی نموده است تا برتری‌های گوشی گلکسی اس ۴ نسبت به آیفون را در عمل به رخ بکشد
به نظر می‌رسد که این تبلیغ، شارژ اتوماتیک ایرانسل نقطه عطفی در روند ساخت تبلیغات مخرب سامسونگ بر علیه اپل باشد به خاطر آنکه بسیار هوشمندانه طراحی شده است، زیرا به جای توهین به دارندگان و کاربران گوشی‌های آیفون، سعی می‌کند تا ویژگی‌ها و برتری‌های ذاتی گلکسی اس ۴ را نسبت به آیفون ۵ نمایش دهد.
اما سامسونگ معمولا یکی دو روز قبل از نمایشگاه٬ مراسمی با مرکزیت عضو جدید خانواده فبلت پر فروش خود، این شارژ اتوماتیک ایرانسل بار گلکسی نوت ۳، برگزار می کند. حال چه می شود اگر مدیران سامسونگ یک ساعت هوشمند هم روی مچ داشته باشند؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 12,302