loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

توجه: کد پستی 10 رقمی صحیح مربوط به محل سکونت هر فرد، در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز ثبت شده است. توجه فرمایید که کد پستی مندرج در کارت ملی لزوماً مربوط به محل سکونت فعلی شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمی باشد!
• پس از انجام مراحل تایید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مربوط به آن کد ارسال می گردد. درصورتیکه پس از 2 بار مراجعه مسئول اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، در محل حضور نداشته باشید، سیم کارت هدیه شما به مناطق پستی (در تهران) و یا دفتر مرکزی پست (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. در این حالت نیز مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت 30 روزه از زمان تکمیل ثبت نام با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت سیم کارت آنرا فعال نماید. درغیراینصورت، سیم کارت هدیه باطل می شود.
فراموش نکنید که در جشنواره امسال نیز می توانید سیم کارت های دائمی، اعتباری و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام رسان ایرانسل را با تخفیف خریداری نموده و با استفاده از انواع تعرفه های رنگی، برای مکالمات، اینترنت همراه (GPRS)، پیام کوتاه و سایر خدمات ایرانسل از تخفیف ویژه استفاده کنید.
شما می بایست در فاصله زمانی 1 تا 11 دی، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شده برقرار نمایید. توجه داشته باشید، از آنجاکه سیم کارت هدیه از طریق پست ارسال می شود، مشترکین می بایست هنگام ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نشانی درست و کامل را به همراه کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود (مندرج در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز) ارائه نمایند تا سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدیه به آدرس صحیح ارسال شود!
3. پیام کوتاه به 2115 برای تایید خرید شارژ مستقیم ایرانسل کد پستی:
در صورتیکه حداکثر تا 30 روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار ننمایید، این سیم کارت باطل می شود! خرید شارژ مستقیم ایرانسل
الف- خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورتیکه کد پستی که دریافت نموده اید صحیح نبود، می بایست با مراجعه به محلی که سیم کارتتان را ثبت نام نموده اید، سریعاً جهت تصحیح آن اقدام نمایید و پس از تصحیح، مجدداً یک پیام کوتاه به 2112 بفرستید.
• توجه فرمایید ارائه کپی مدرک شناسایی (شناسنامه یا کارت ملی) با درج شماره همراه ایرانسل روی آن جهت تکمیل ثبت نام ، الزامی است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
حتماً به یاد داشته باشید که پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت سیم کارت هدیه ...
پس از دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل این کد، حتماً آنرا کنترل کنید!
1. تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس از 1 تا 11 دی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• هنگام دریافت سیم کارت هدیه، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر مالک سیم کارت الزامی است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بنابراین، لطفاً هر چه سریعتر مراحل بالا را برای تایید کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود انجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهید، زیرا در غیراینصورت، ارسال سیم کارت هدیه برای شما امکان پذیر نخواهد بود.
در جشنواره زمستان امسال، با شارژ شدن یا پرداخت قبض سیم کارت اول، سیم کارتهای هدیه به طور خودکار به میزان 20 درصد مبلغی که برای سیم کارت اول پرداخت شده است، شارژ رایگان دریافت می کنند! شارژ خودکار سیم کارت هدیه تنها در طول جشنواره زمستان و فقط برای 2 بار اول از زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد. به این ترتیب سیم کارت خریداری شده، برای برخورداری از سیم کارت هدیه می بایست در فاصله زمانی 1 تا 11 دی ماه ثبت نام، مدارک آن به ایرانسل ارسال و اولین تماس از آن برقرار شده باشد. به یاد داشته باشید که سیم کارت هدیه نیز تنها در فاصله زمانی برگزاری جشنواره زمستان از امکان شارژ ویژه برخوردار خواهد بود. بطور مثال اگر شما سیم کارت اول را در طول جشنواره 2 بار به مبلغ 20 هزار تومان شارژ کنید یا معادل آن قبض سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت دائمی خود را پرداخت نمایید، سیم کارت هدیه شما هر دو بار، به طور خودکار، 4 هزار تومان شارژ رایگان دریافت می کند!
برای دریافت سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدیه اجرای 3 مرحله زیر الزامیست:
2. استعلام کد پستی 10 رقمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از 2112:
برای تایید کد پستی ثبت شده در پرونده خود باید مجدداً یک پیام کوتاه بدون متن، به شماره 2115 ارسال کرده و به این خرید شارژ مستقیم ایرانسل شکل کد پستی ثبت شده را تایید نمایید. در تایید کد پستی 10 رقمی دقت فرمایید، زیرا پس از تایید، سیم کارت هدیه به آدرس مربوط به این کد ارسال می گردد.
تا 11 دی ماه امسال؛ سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت هدیه با امکان شارژ ویژه
• سیم کارت هدیه به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، عیناً با مشخصات ارائه شده به هنــگام ثبت نام اولــیه، به نام مالــک آن سیم کارت ثبت می گردد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل بنابراین، نیازی به مراجعه مجدد برای ثبت نام سیم کارت هدیه وجود ندارد.
همچنین می بایست در همین فاصله، از سیم کارت خریداری شده، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال نمایید؛ به این ترتیب، ایرانسل کد پستی ثبت شده در پرونده شما در سیستم ایرانسل را برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می نماید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورتیکه مشترکین پس از تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس از 1 تا 11 دی 87 جهت تایید کد پستی خود مطابق مراحل قبل اقدام ننمایند، ارسال سیم کارت هدیه امکان پذیر نبوده و بنابراین، سیم کارت هدیه باطل خواهد شد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت هدیه کاملاً رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست. این سیم کارت دارای 10 هزار ريال اعتبار اولیه (شامل مالیات بر ارزش افزوده) است.
• محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریـداری نماید، وجـــود ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ولی توجه داشــته باشید، بــه علت محدودیت تعداد کل سیم کارتهای هدیه، در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز نهایتاً 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.
• توجه فرمایید خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه نشانی دقـیق و کد پــستی 10 رقمی صــحیح (که در قبوض تلفن ثابــت، آب، برق یا گـاز ثـبت می شود) الزامی است؛ چرا که سیم کارتهای هدیه، تنها از طریق پست، مطابق کد پستی ارائه شده از سوی مشترک، به نشانی محل سکونت وی ارسال می گردد.
ب- درصورتیکه کد پستی که دریافت نموده اید درست بود، به مرحله بعدی بروید. خرید شارژ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 12,373