loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 بهترین گوشی نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه شد
از ویژگی های سخت افزاری این گوشی ها می توان به حافظه رم 64 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 مگابایتی به همراه پشتیبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی ها 1020 میلی آمپر می باشد. این موارد ویژگی های مشترک این سه گوشی می باشند که با شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل سوم سازگار هستند.
گوشی هوشمند Lumia 1020 با دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی، حسگر نوری ZEISS را به همراه ۶ لنز فیزیکی، سیستم اُپتیکال تثبیت تصویر، سیستم افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل دهنده شفافیت تصویر در فضاهای تاریک و ... در خود جا داده است.
دوربین دیجیتالی این محصول همچنین می‌تواند تصاویر ویدیویی را با صدای استریو در خود ضبط کند و حتی در فضاهایی مثل کنسرت‌ها نیز صداهای اضافی محیط را حذف کرده و فقط صدای اصلی را نگه دارد. این قابلیت جدید تصویربرداری Rich Recording نام دارد و کیفیت صدای ضبط شده همراه با تصویر را نسبت به صدایی که از میکروفون‌های معمولی گوشی‌های هوشمند ضبط می‌شود 6 برابر ارتقا می‌دهد.نوکیا ۱۰۲۰ جدیدترین موبایل نوکیا یکی از دستگاه هایی بود که اطلاعات بسیار زیادی از آن تا پیش از معرفی رسمی آن لو رفته بود. نوکیای جدید که دارای ویندوز ۸ است در آمریکا به طور اختصاصی توسط AT&T و با قیمت ۲۹۹ دلار - تحت دو سال قرارداد - فروخته می شود. پیش فروش آن از ۱۶ جولای شروع می شود و از ۲۶ جولای به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه ها در دسترس همگان قرار خواهد داشت.مهم ترین چیزی که درباره این گوشی موبایل می توان گفت میزان مگاپیکسل خیره کننده آن است و در واقع همه آن چیزی شارژ اتوماتیک ایرانسل است که بعد از گوشی ۴۱ مگاپیکسلی Nokia 808 PureView از این شرکت انتظار داشتیم و آن آوردن این دوربین روی سری محصولات لومیا مثل لومیا ۹۲۰ و سایر مدل های مشابه بود که تحت ویندوز فون کار می کردند.
گوشی هوشمند Lumia 1020 با دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی، شارژ اتوماتیک ایرانسل حسگر نوری ZEISS را به همراه 6 لنز فیزیکی، سیستم اپتیکال تثبیت تصویر، سیستم افزایش دهنده شفافیت تصویر در فضاهای تاریک و ... در خود جا داده است.
موبایل جدید یا بهتر بگوییم دوربین جدید از شش قطعه لنز کارل زایس (که پیش از آن در لومیا ۹۲۵ به کار رفته بود) تشکیل شده است.همچنین این موبایل از 3xزوم، فوکوس اتوماتیک (و شارژ اتوماتیک ایرانسل البته فوکوس دستی) و یک سیستم دو فلشی تشکیل شده است. همچنین این موبایل می تواند فیلم های ویدئویی 1080p اچ دی را با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. نوکیا همچنین با این موبایل گام موفقی در زمینه عکاسی در نور کم برداشت، البته پیش از این نیز دوربین لومیا ۹۲۸ این شرکت عنوان بهترین دوربین موبایل در نور کم را از آن خود کرده بود. در نوکیا ۱۰۲۰ نیز همین تکنولوژی بهبود بهتری پیدا کرده و باعث عکس های با کیفیت بهتر شده است. به خصوص برخی تست های اولیه عکس های آن در مقایسه با آی فون ۵ نمایانگر عملکرد بهتر موبایل نوکیا است. این گوشی امکانات سریع و مناسبی را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد، از جمله دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و همچنین تنظیمات دستی نوردهی یا مثلا عکسبرداری با زمان طولانی نوردهی (برای عکس هایی که نورها حالت کشیده در تاریکی پیدا می کنند). دوربین این موبایل خودآموز جالبی نیز روی خود دارد که برای افرادی که آشنایی چندانی با عملکردهای عکاسی ندارند به راحتی کار با آن را توضیح می دهد البته باید صبر کنیم تا خود گوشی را ببینیم و متوجه شویم چه چیزهایی قرار است به ما یاد دهد.نوکیا در حال کار بر روی سه گوشی جدید خود با قابلیت های مختلف و قاب های رنگارنگ می باشد.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی ها برای افرادی مناسب است که نمی توانند یک موبایل گرانقیمت خریداری کنند.
اما مدل 207 فاقد دوربین خواهد بود و مدل 208 با دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از شارژ اتوماتیک ایرانسل دوسیمکارت عرضه می شود. قیمت این گوشی ها در حدود 70 دلار پیش بینی شده است.
خبرگزاری فارس: بهترین گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی عرضه شد
این گوشی هوشمند جدید Lumia 1020 نام دارد و فناوری جدید این شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان را برای آن ایجاد می‌کند که در آن واحد با هر بار فشار دادن کلید شاتر دو عکس به صورت همزمان تهیه کند تا در این حالت تصاویر با کیفیت 38 مگاپیکسلی گرفته شوند. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند همچنین قابلیتی دارد که با آن می‌توان عکس‌ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل تهیه کرد تا کاربران به راحتی بتوانند عکس‌های کم‌حجم را از طریق سیستم‌عامل ویندوز فون 8 روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، نوکیا توضیح داد که فناوری جدید آن موسوم به PureView شامل سیستم نوری تثبیت تصویر می‌شود و این مسئله به آن معنی خواهد بود که گوشی هوشمند جدید می‌تواند شفاف‌ترین و بهترین عکس‌ها را نسبت به شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام دوربین های دیجیتالی موجود در جهان بگیرد.
این گوشی ها با سیستم عامل سری شارژ اتوماتیک ایرانسل 40 نوکیا کار می کنند و نام های 207 و 208 و 208 دوسیمکارته را به خود خواهند گرفت.
پس از انتشار شایعات فراوان در روزها و شارژ اتوماتیک ایرانسل هفته‌های گذشته، شرکت نوکیا سرانجام از گوشی هوشمند جدید خود که پیشرفته‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود و دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی را نیز در خود جا داده است، رونمایی کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 12,465