loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گوشی Xperia E به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید — ملقب به آبنبات ژله ای — مجهز است اما گوشی دو سیم کارته Xperia E Dual در ابتدا با نسخه ۴٫۰ اندروید — ملقب به بستنی ساندویچی — عرضه می شود. البته Xperia E Dual نیز به اندروید ۴٫۱ آپدیت خواهد irancell123 شد.
گوشی Xperia E Dual نیز در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می گردد. irancell123
از دیگر ویژگی های Xperia Tablet Z می توان به مجهز بودن به فناوری ارتباطات نزدیک برد (NFC) و پشتیبانی از ارتباطات irancell123 پر سرعت LTE اشاره نمود.
گوشی Xperia E در سه رنگ مشکی، irancell123 سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز است و احتمال دارد سونی آنرا نیز همانند اسمارت فون irancell123 Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
بنا به گفته سونی زمان عرضه این گوشی ها سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب هنوز از قیمت این اسمارت فون ها اطلاعاتی منتشر نشده. irancell123
وجود برنامه WALKMAN همراه با به کار گیری فناوری صوتی xLOUD و صدای سه بعدی و نیز دارا بودن اکوالایزر دستی از ویژگی های این گوشی irancell123 ها است.
این تبلت علی رغم دارا بودن ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد irancell123 و خاک برخوردار است.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه irancell123 با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
Sony Xperia E irancell123
اگر مشخصات Xperia Tablet Z را با تبلت Xperia Tablet S سونی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار شد مقایسه نمائیم به نظر می رسد که سونی گام نسبتاً irancell123 بزرگی به جلو برداشته و قصد دارد با ارائه سری جدید محصولات خود سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را — که اکنون بخش عمده آن در دست سامسونگ و اپل است — از آن خود نماید.
Xperia Tablet Z سونی در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و در زمان تهیه irancell123 این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.
Sony Xperia irancell123 E
irancell123 به یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی مجهز است که از حسگر Exmor R بهره می گیرد. بنا به گفته سونی مجهز بودن این تبلت به فناوری صوت محیطی سه بعدی S-Force این کمپانی می تواند حس فضای سه بعدی را به کاربر منتقل نماید.
Sony Xperia Tablet irancell123 Z
سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی irancell123 متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه نمایش می دهد.
Sony Xperia E irancell123
کاربر irancell123 گوشی های Xperia E و Xperia E Dual می تواند محتواهای گوشی خود را با استفاده از اتصال بی سیم DLNA بر روی تلویزیون، تبلت یا کامپیوتر خود مشاهده نماید.
برنامه “میزان مصرف دیتا” (Data Usage) در این گوشی ها به کاربر کمک می کند تا هزینه های سرویس دیتا را تحت کنترل داشته باشد. مد کاری Extended Standby نیز می تواند زمان استندبای را تا چهار برابر افزایش دهد. هنگامی که صفحه نمایش به مدت چند دقیقه در وضعیت Sleep قرار دارد، وای-فای و انتقال دیتا غیر فعال شده و بیشتر برنامه ها نیز در وضعیت غیر فعال قرار می گیرند تا طول عمر باطری گوشی افزایش یابد. البته در این شرایط امکان پیام رسانی و تماس مطابق معمول وجود خواهد داشت. به محضی که کاربر صفحه نمایش را لمس نماید دستگاه از وضعیت استندبای خارج شده و تمامی عملکردها به وضعیت عادی باز می irancell123 گردد.
Sony Xperia E irancell123 Dual
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز irancell123 است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 12,411