loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تحقیقات نشان داده که بیشتر شارژ ایرانسل از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رایانه‌ای از این دستگاه‌ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
بر این اساس سامسونگ هم در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و هم گوشی‌های ساده توانست عنوان برتر را در بازار جهان به شارژ ایرانسل خود اختصاص دهد.
بر اساس گزارش نیلسن، کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند و نیز دسترسی به اطلاعات و سرویس‌های آنلاین باعث افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها شده است.در حالی که افراد معمولا گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید را برای دسترسی به اینترنت برمی‌گزینند، مردم هند بیشتر شارژ ایرانسل به گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان علاقه دارند.
بر اساس گزارش گارتنر، سامسونگ توانست 42.5 درصد سهم جهانی بازار آندروید را به خود اختصاص دهد و سونی و نوکیا در رده‌های بعدی جدول قرار شارژ ایرانسل گرفت
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های شارژ ایرانسل خود را برای بازیافت به شرکت‌هایی ارایه می‌دهند، اما خطر دسترسی افراد به اطلاعات آنها وجود دارد، بر این اساس همیشه نگرانی‌هایی درباره این اطلاعات وجود دارد.
بر اساس این گزارش، 30 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند، اعلام کردند که سال گذشته اقدام به خرید تبلت کرده‌اند شارژ ایرانسل و 11 درصد امسال به خرید چنین دستگاه‌هایی خواهند پرداخت.
معمولا کاربران شارژ ایرانسل هنگام وبگردی و بازی ترجیح می‌دهند با استفاده از هندزفری به موسیقی با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند خود به موسیقی گوش دهند.
این در حالی است که 40 درصد دارندگان تبلت از شارژ ایرانسل دستگاه خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند، اما 49 درصد از دستگاه‌های پخش موسیقی بهره می‌برند.
همچنین 60 درصد به شارژ ایرانسل همراه خود فایل‌های موسیقی دیجیتالی حمل می‌کنند.
کاربران موبایل در هند بیشتر به دانلود بازی علاقه شارژ ایرانسل دارند و 58 درصد آنها روی گوشی‌های موبایل بازی می‌کنند.
در این میان هوآوی توانست برای نخستین باز عنوان سوم را شارژ ایرانسل در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص دهد.
تحقیقات نشان داده در طول سال 2012 میزان فروش گوشی با کاهش همراه بوده به طوری که گفته می‌شود از سال 2009 تاکنون نخستین بار بوده که فروش موبایل نسبت به سال قبل شارژ ایرانسل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگرچه میزان فروش گوشی در طول سال 2012 با کاهش همراه بوده، اما در طول سه ماهه چهارم سال مقدار فروش گوشی‌های هوشمند از مدت زمان مشابه سال قبل با 38.3 درصد افزایش یافت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی NPD Group بیش از 55 درصد همه کاربران گوشی‌های هوشمند از دستگاه‌های خود شارژ ایرانسل برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
65 درصد شارژ ایرانسل دارندگان گوشی‌های هوشمند به موسیقی از طریق سرویس‌های رادیو اینترنتی دسترسی دارند و 30 درصد از سرویس‌های درخواستی بهره می‌برند.
در طول سه ماهه آخر سال 2012 میزان فروش گوشی‌های هوشمند 207.7 میلیون دستگاه شارژ ایرانسل گزارش شد.
گزارش‌ها حاکی است در طول سال 2012 درخواست برای گوشی‌های معمولی شارژ ایرانسل با کاهش همراه بود و فروش این مدل گوشی‌ها به 264.4 میلیون دستگاه برآورد شد که نسبت به سال قبل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.
برای حل این مشکل شارژ ایرانسل یک شرکت انگلیسی ادعا می‌کند نرم‌افزاری ارایه کرده که اطلاعات روی تراشه حافظه گوشی‌های موبایل را به طور کامل حذف می‌کند.
در طول سال 2012 اپل و سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دادند و 52 درصد سهم کل بازار را شارژ ایرانسل در اختیار گرفتند.
به تازگی راهکارهایی برای امنیت اطلاعات گوشی‌های موبایل ارایه شده شارژ ایرانسل که امکان پاک کردن اطلاعات حساس را برای کاربران فراهم می‌کند.
25 درصد افراد به استفاده از سرویس‌ مکالمه صوتی شارژ ایرانسل و ارسال پیام، سرویس‌های چندرسانه‌ای، بازی و مرورگری در اینترنت روی دستگاه‌شان می‌پردازند .
بر این اساس هنگامی که کاربران گوشی‌های خود را برای بازیافت به شرکت‌ها تحویل می‌دهند شارژ ایرانسل نرم‌افزاری روی این دستگاه‌ها نصب می‌شود که اطلاعات را روی تراشه حافظه به طور کلی از بین می‌برد، بنابراین امکان دسترسی افراد دیگر به محتوای گوشی‌های بازیافتی وجود نخواهد داشت.حقیقات نشان داده 50 درصد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند کمتر از 25 سال سن دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در طول سال گذشته بیش از 40 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در کشور هند به فروش رسید که بیش از 50 درصد آنها شارژ ایرانسل توسط افرادی با میانگین سنی کمتر از 25 سال خریداری شد.بر این اساس آمارها نشان داده بیشتر کاربران از گوشی‌های هوشمند خود برای دسترسی به سرویس‌های شبکه اجتماعی بهره می‌برند.
معمولا شرکت‌های بازیافت تکنیک‌هایی برای حذف اطلاعات به کار می‌بندند که حافظه‌های فلش پس شارژ ایرانسل از بازیافت روی گوشی‌های موبایل کار نکند.اما باز هم نگرانی درباره اطلاعات بانکی، پیام‌ها، تماس‌ها و تصاویر ذخیره شده روی گوشی خود وجود دارد.
همچنین 53 درصد به چت و سرویس‌های گفتگو علاقه دارند و 45 درصد موسیقی دانلود و گوش می‌کنند. شارژ ایرانسل
بر اساس یک نظرسنجی، 39 درصد کاربران اعلام کرده‌اند که روزی یک‌بار از گوشی خود برای دسترسی به موسیقی استفاده می‌کنند و 54 درصد آنها نسبت به شارژ ایرانسل سال گذشته بیشتر از موسیقی روی گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 12,365