loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون شارژ مستقیم ایرانسل نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش شارژ مستقیم ایرانسل های متنوعی چون پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما شارژ مستقیم ایرانسل را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
سرویس شارژ مستقیم ایرانسل ارسال شارژ
پیامک صوتی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول شارژ مستقیم ایرانسل دانست.
کیف پول همراه شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده شارژ مستقیم ایرانسل و قابلیت استفاده دارد.
این مودم با قدرت گیرندگی شارژ مستقیم ایرانسل بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
این سرویس دارای شارژ مستقیم ایرانسل امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
تماس تصویری شارژ مستقیم ایرانسل
این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک صوتی دریافتی و یا ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را شارژ مستقیم ایرانسل نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
چتر وایمکس شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ مستقیم ایرانسل شارژ کنند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از شارژ مستقیم ایرانسل محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.
تلفن اینترنتی وايمكس شارژ مستقیم ایرانسل ايرانسل
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
مودم بی شارژ مستقیم ایرانسل سیم جیبی
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت شارژ مستقیم ایرانسل بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را شارژ مستقیم ایرانسل برای کاربران فراهم کند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت شارژ مستقیم ایرانسل بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 12,475