loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این سیستم عامل بدل شده است این سردرگمی در کنار قیمت به نسبت بالاتر اندروید فون های فعلی بازار یکی دیگر از موارد مشکل ساز پیش روی کاربران این گروه است. حضور این موارد مشکل ساز اندک اندک منجر به تولید مدل های تازه ای از سوی برخی شرکت ها در گروه اندروید شده است که با وجود قطعات سخت افزاری نسبتا مناسب، قیمت مطلوبی را نیز با خود به همراه دارند که از میان این شرکت ها بدون شک سهم سامسونگ در کنار یکی دو نام معتبر دیگر بیشتر از سایرین است. تعداد اندروید فون های سامسونگ در حال حاضر به بیش از 42 مدل در کلاس های مختلف رسیده که از این میان نسبت به نزدیک ترین رقیب خود در این زمینه یعنی موتورولا اختلاف مشهودی به چشم می خورد. یکی از تفاوت های اصلی اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ تنوع مثال زدنی این مدل ها و حضور نمونه های متفاوت در کلاس های قیمتی مختلف است جائیکه در هر رده منطبق با نیاز بازار نمونه ای با قیمت مناسب تر در لیست این شرکت دیده می شود؛ سیاستی که سامسونگ همچنان بعنوان یک هدف اصلی در بدست گیری همه سطوح بازار از رده Entry-level تا High-end های گرانقیمت بشدت دنبال می کند. چهار مدل جدید سامسونگ که عنوان پر افتخار Galaxy را نیز با خود به همراه دارند شامل Fit S5670، Mini S5570، Ace S5830 و Gio S5660 می شوند که با حفظ شارژ اتوماتیک ایرانسل تنوع همیشگی از سطوح مختلف Entry-level تا رده های میانی قیمت گسترده شده اند. در ادامه به مشخصات جز به جزء این مدل ها خواهیم پرداخت.
تصویر بالا: گوشی Galaxy Ace شارژ اتوماتیک ایرانسل S5830 سامسونگ
گوشی Galaxy Ace در آستانه عرضه به بازار روسیه است و در نیمه شارژ اتوماتیک ایرانسل نخست سال جاری میلادی به بازار دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه خواهد شد.
Samsung شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Ace
تصویر بالا: گوشی Galaxy Fit شارژ اتوماتیک ایرانسل S5670 سامسونگ
Samsung Galaxy Fit شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی گوشی های یاد شده به نسخه شارژ اتوماتیک ایرانسل 2.2 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Froyo -- مجهزند. همچنین همه این گوشی ها برای ارتباطات اجتماعی از هاب اجتماعی سامسونگ (Samsung Social Hub) استفاده کرده و همگی همانند گوشی Galaxy S از فناوری صفحه کلید مجازی Swype بهره می برند (برای اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری به اینجا مراجعه نمائید.)
تصویر بالا: گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Gio S5660 سامسونگ
شرکت سامسونگ به تازگی مدل های تازه ای را به رده Galaxy خود در کلاس اسمارت فون های اندرویدی افزوده است این چهار مدل شامل Galaxy Ace، Galaxy Fit، Galaxy Mini و بلاخره Galaxy Gio می شود که با مشخصات مناسب و قیمت احتمالی مطلوب به در رده میانی و Entry-level بازار وارد خواهند شد. در ادامه نگاهی داریم به مشخصات و قابلیت های این چهار مدل و جایگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل آنها در میان دیگر نمونه های مشابه این کلاس. با ما همراه شوید.
از نقطه نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده، گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Gio با مجهز بودن به پردازنده 800 مگاهرتزی برتری محسوسی نسبت به گوشی های Galaxy Fit و Galaxy Mini -- که به پردازنده 600 مگاهرتزی مجهزند -- دارند.
Samsung Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل Mini
تصویر شارژ اتوماتیک ایرانسل بالا: گوشی Galaxy Mini S5570 سامسونگ
در کل به نظر می رسد کمپانی سامسونگ با کاستن از سرعت پردازنده و اندازه صفحه نمایش این گوشی ها شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت به گوشی های سطح بالای خانواده گالاکسی و با تأکید بر طراحی ظاهری در صدد است تا این گوشی ها را با قیمت های پائینتری که امکان پرداخت آن برای کاربران بیشتری میسر باشد به بازار ارائه دهد.
گوشی های Galaxy Gio ، شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Fit و Galaxy Mini نیز احتمالاً در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار عرضه می شوند.
لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص بازار موبایل در کشور -- نظیر عدم وجود پشتبانی رسمی برای بسیاری از برندهای موبایل در ایران، محدودیت های زیر ساختی و محدودیت های اپراتوری مرتبط با استفاده از برخی امکانات گوشی ها در شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران، محدودیت های فروشگاه های رسمی نرم افزارهای برخی از پلتفرم های موبایل برای کاربران ایرانی و عدم عرضه گوشی ها توسط اپراتورها (بجز مواردی بسیار محدود) -- و نیز عوامل متعدد دیگری که شرایط بازار منطقه و کشور را از شرایط بازار جهانی متمایز می سازد، نمی توان انتظار داشت که فهرست فوق و گوشی های پرطرفدار در ایران همخوانی کاملی با فهرست گوشی های پرطرفدار جهانی یا فهرست مربوط به دیگر کشورها داشته باشد.
Samsung Galaxy Gio شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Fit به دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل 5 مگاپیکسلی مجهزند در حالی که گوشی های Galaxy Gio و Galaxy Mini از دوربین 3.15 مگاپیکسلی بهره می برند.
گوشی Galaxy Ace با داشتن صفحه نمایش 3.5 اینچی بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های یاد شده داراست. پس از آن گوشی Galaxy Fit با صفحه نمایش 3.3 اینچی، گوشی Galaxy Gio با صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل 3.2 اینچی و در آخر گوشی Galaxy Mini با صفحه نمایش 3.14 اینچی در رتبه های بعدی اندازه صفحه نمایش قرار دارند.
نکته قابل ذکر دیگر مساوی نبودن فرصت برای گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های مختلف است. طبیعیست که گوشی هایی که مدت زیادی از عرضه آنها نگذشته (همانند گوشی آیفون 5 که در زمان تهیه این مطلب تنها سه ماه و اندی از عرضه آن به بازار می گذرد) فرصت کافی را برای رساندن خود به جایگاه های بالای جدول نداشته اند و از این رو به عنوان مثال آیفون 5 را در رده دهم جدول مشاهده می کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 12,534