loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 21 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

خطوط ممکن است. پرداخت هزينه اشتراک وايمکس ايرانسل از طريق پرداخت اينترنتي به وسيله سيستم کنترل حساب اينترنتي (e-Care)، خريد کارت شارژ و بارگذاري اينترنتي، خريد کارت شارژ و بارگذاري از طريق سيم کارت ايرانسل از طريق شماره گيري کد دستوري، پرداخت با استفاده از خدمات شارژ الکترونيکي از طريق مراجعه به فروشندگان مجاز ايرانسل و يا مراجعه حضوري به شعب بانک هاي عامل امکان پذير است. بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمکس ايرانسل، با پهناي باند بين ۱۲۸ کيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در 30 شهر اصفهان، انديشه، اهواز، تبريز، شارژ مستقیم ایرانسل تهران، خميني شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهين شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتي اطلس، شهرک صنعتي چرمشهر، شهرک صنعتي طوس، شهريار، شيراز، فرديس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامين، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، انديمشک، ري، هشتگرد و مشهد مقدس ارائه مي‌شود.
4- دریافت پیام های اطلاع رسانی سرویس اطلاع از هزینه و نمایش مانده حساب ( مستقل از زبان انتخاب شده توسط مشترک ) هیچ هزینه ای برای مسترک در بر ندارد . استفاده از سرویس " اطلاع از هزینه تماس " رایگان است و بایت فعال سازی و یا غیر فعال سازی آن نیز هزینه ای از اعتبار مشترک کسی نمی شود . شارژ مستقیم ایرانسل
1- سرویس " اطلاع از هزینه تماس " برای نخستین بار در کشور به مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل ارائه شده است مشرتکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند به منظور اطلاع از هزینه تماس و اعتبار باقی مانده سیم کارت خود با فعال سازی این سرویس از طریق ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 ، از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه و اعتبار باقی مانده در سیم کارت خود ، از طریق نمایش یک پیام خودکار رایگان ، مطلع شوند . از سوی دیگر مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #1*140* (USSD) از طریق سیم کارت اعتباری خود نیز قادر به مشاهده میزان اعتبار موجود در حساب سیم کارت خویش می باشند ، از نظر فنی پیام های ارسالی توسط دو سرویس در خصوص میزان اعتبار باقی مانده مشترکین سیم کارتهای اعتباری پیامک (SMS) نیستند ، بلکه پیام هایی هستند که بر روی بستر کد دستوری یا همان (USSD) پس از پایان هر تماس یا ارسال کد نمایش ماده حساب ، بر روی بستر کد های دستوری ایرانسل ارسال می شوند .
6- ایرانسل یکی از پیشتازان حمایت عملی از خط و زیان فارسی در محیط دیجیتال بوده ، به طوری که بدون یک ریال افزایش تعرفه ، تعرفه پیامک های فارسی خود را از 16 خرداد سال 1389 کاهش داده و نرخ پیامک فارسی برای پیامک هایی که حجم غالب آن با فونت فارسی نگاشته شده باشد ( حداکثر 70 درصد کارکتر فارسی در هر پیام ) برای کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری و کلیه پیامک های سیم کارت پیام رسان ، 100 ریال محاسبه می شود . 7-در خصوص موضوع ارسال پیامک خوشامد گویی به خبرنگاران اعزامی به جزیره همیشه ایرانی ابوموسی ، همانطور که بیش از این در اطلاعیه رسمی ایرانسل و از جراید کثیر الانتشار اطلاع رسانی شد ، به علت عدم مجوز نصب آنتن ایرانسل، در آن زمان جزیره همیشه ایرانی ابوموسی فاقد پوشش ایرانسل بوده و این پیامک ها به دلیل پوشش این جزیره از سوی دیگر یکی از اپراتور های اماراتی و توسط این اپراتور به مشترکین ارسال شده شارژ مستقیم ایرانسل بود .
در پاسخ به مطلب منتشر شده با کد خبر 2012624104327265 در خبرگزاری آریا ، شارژ مستقیم ایرانسل مورخ 91/04/04 با عنوان" ایرانسل خجالت بکشد" احتراما به استحضار می رساند :
در حالیکه امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی امنیت اخلاقی و اجتماعی کشور میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهان نیروی انتظامی است، همچنان روند واگذاری سیمکارتهای اعتباری بدون ثبت مشخصات خریداران بوسیله اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی.ان. ایرانسل در سطح شهرها ادامه دارد. به گزارش موبنا در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی قرار است موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی با حضور مسئولان ارشد کشورمورد بررسی قرار گیرد. این در حالیست که یکی از چالش های پیش روی جامعه مسئله امنیت است که در واقع با تداوم توزیع سیمکارت های ثبت نام نشده، موضوع امنیت جامعه درابعاد مختلف مورد تهدید قرار گرفته است.ضمن آنکه هر روز شاهد انتشار اخباری در رسانه هاهستیم که با استفاده از سیمکارت های ثبت نام نشده، امنیت اجتماعی بسیاری از افراد مورد تهدید قرار می گیرد.این سیمکارت ها در برخی سوپر مارکت ها، کیوسکهای روزنامه فروشی وحتی توسط شماری دستفروشان به صورت گسترده بدون تقاضای مدارک شناسایی و یا احراز سن قانونی متقاضیان عرضه شده و این روند با وجود بازتابهای گسترده رسانه ای آن همچنان ادامه دارد. اپراتور چند ملیتی ایرانسل بارها برای عرضه سیمکارت از این شیوه استفاده کرده و هیچگاه با جریمه از سوی مسئولان دولتی و یا قضایی کشور برای تخلفات گسترده اش مواجه نشده است.به اعتقاد کارشناسان، عرضه سیمکارت های فعال، بدون ثبت مشخصات خریداران آن هم به صورت گسترده جدای از تایید سودجویی های مسئولان این اپراتور صرفا تحریک کننده جوانان و نوجوانانی است که در فصل تابستان و فراغت از تحصیل با علم به اینکه مالک این سیمکارت در شبکه شناسایی نخواهد شد، تبعات فرهنگی- اجتماعی و حتی امنیتی گسترده شارژ مستقیم ایرانسل ای به همراه دارد.
3- کلیه پیامک های اطلاع رسانی ارسالی از سوی ایرانسل بر اساس زیان انتخابی مشترک ارسال می شوند و مشترکین می توانند در نخستین نوبت روشن کردن سیم کارت خویش و یا از طریق بستر (USSD) و یا منوهای تلفن گویای مرکز تماس ایرانسل به شماره 700 زبان ارتیاطی خود شارژ مستقیم ایرانسل با ایرانسل را انتخاب کنید .
در اين بازه زماني، مودم‌هاي داخلي با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقويت کننده وايمکس ايرانسل با ۵۰ درصد تخفيف به قيمت 499 هزار و 500 ريال عرضه خواهند شد و در طول دوره اين پيشنهاد تخفيفي، هر فرد تنها مي تواند يک حساب شارژ مستقیم ایرانسل وايمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام براي بيش از يک حساب، ثبت نام هاي اضافي ملغي مي‌گردند.
به گزارش روابط عمومي ايرانسل، ايرانسل به تمامي مشترکيني که در روزهاي 14 و 15 تیرماه 91 ثبت نام سيم کارت ايرانسل خود را تکميل، مدارک شناسايي خود را به ايرانسل ارسال کرده و در همين روز اولين تماس را از سيم کارت خويش برقرار کنند ۲۰ دقيقه مکالمه رايگان شارژ مستقیم ایرانسل با اعتبار يک ما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 12,515