loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

این گوشی بهره مند از آندروید نمی باشد. راگبی 3 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA در جلو و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت گوشی برخوردار است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش ثانویه ای برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش تماس های دریافتی و هشدارها برخوردار می باشد. گواهی ویژگی های این گوشی نظامی 810G، به شما اطمینان می دهد که حتی در صورت انداختن آن، به راحتی نخواهد شکست.
دادگاه مهلتی 8 هفته ای به سامسونگ داده است تا تغییرات مورد نظر را بر گلکسی های مذکور اعمال کند، و پس از مهلت تعیین شده، این شرکت مجبور به پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل جریمه صدهزار دلاری به ازای هر روز که همچنان گوشیهای مذکور در فروشگاه ها وجود داشته باشند، خواهد شد.
احتمالا این محصول توسط فروشندگان مختلف وارد امریکا خواهد شد و بدون ضمانت واسطه به فروش خواهد رسید. با توجه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل واردات غیر رسمی این محصول، احتمالا مبلغ آن بسیار پایین خواهد آمد.
سامسونگ راگبی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 3
سامسونگ راگبی 3 در 14 دسامبر با قیمت 99.99 دلار و ضمانت 2 خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساله عرضه خواهد شد اما کاربران تجاری این واسطه از فردا می توانند این گوشی را پیش سفارش دهند.
ویژگی مورد نظر در این پرونده، جلوه bounce-back است. سامسونگ در نسخه های متاخر آندروید، جلوه bounce-back را با "blue glow" یا "نور آبی" جایگزین کرده است. از همین رو خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنها گلکسی هایی که از نسخه 2.2.1 – 3.0 بهره می برند و هنوز از نسخه جدید آندروید برخوردار نشده اند، شامل این دادخواهی می شوند.پیروزی اپل در دادگاهی دیگر علیه سامسونگ
هنوز تاریخ دقیق ارایه این آپدیت مشخص نشده است، اما اکنون مطمئن هستیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ویندوزفون 7.8 برای کریسمس عرضه نخواهد شد.
قبلا قرار بود این آپدیت در نوامبر عرضه شود. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس Advance مستقیما آپدیت جیلی بین را به جای خرید شارژ مستقیم ایرانسل آپدیت ساندویچ بستنی دریافت می کند. این کمپانی همچنین تحویل جیلی بین را به لیست بلند بالای محصولات آینده خود اضافه کرده است.به نظر می رسد سامسونگ به شدت در پی راضی نگه داشتن مشتریان خود می باشد و آخرین نرم افزارهای موجود را برای آنها مهیا می کند.
" ویندوزفون اچ تی سی 8X، ویندوزفون موجود در AT&T، T-Mobile و Verizon Wireless در امریکا می باشد. در حالیکه تمام تمرکز اچ تی سی بر روی ویندوزفون 8X خرید شارژ مستقیم ایرانسل است، فعلا قرار نیست ویندوزفون 8S در بازار امریکا عرضه شود. "
دادگاه رسیدگی کننده به شکایت اپل علیه سامسونگ، سامسونگ را در مورد استفاده از تکنولوژی منحصر به اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقصر دانست.
این کمپانی در اعلانی در بلاگ رسمی خود، برخی ویژگی های جدید را که بخشی از ویندوزفون 7.8 می باشند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید کرده است. رنگ های جدید موجود برای تم UI (تا 20 رنگ) در این بلاگ ذکر شده است. از ارتقای امنیت Exchange و همچنین قابلیت تغییر سایز پنجره های Live نیز در این بلاگ نام برده شده است.
سرانجام مایکروسافت، آپدیت ویندوزفون 7.8 را که قرار است در اوایل سال 2013 عرضه شود، رسما اعلان خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
سامسونگ آلمان در صفحه فیسبوک خود اطلاعات ارزشمندی از جمله آپدیت جیلی بین را برای گلکسی اس Advance به اشتراک گذاشته است. این گوشی، آندروید 4.1.2 را در ژانویه دریافت خواهد کرد. این آپدیت هم از طریق نرم افزار Kies و هم از طریق اینترنت قابل دریافت می خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
در اخبار دیگری آمده است که ویندوزفون 8X وریزون، به صورت آزاد به خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروش می رود و با هر گونه میکرو سیم کارتی که احتمالا از واسطه های مختلف دنیا در اختیار دارید، سازگار می باشد. به نظر می رسد که این سیاست جدید وریزون باشد، چرا که بهترین گوشی های موجود از قبیل آیفون 5 و DROID DNA نیز به صورت آزاد به فروش می رسند.
بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز عرضه، دریافت کرد و تا به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل واسطه ها بودند و تحت ضمانت آنها.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از این گوشی را سفارش دهد.اچ تی سی رسما اعلام کرد که ویندوزفون خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8S وارد امریکا نخواهد شد. اچ تی سی می گوید که تمام تمرکزش را بر روی 8X خواهد گذاشت. بیانیه رسمی اچ تی سی در این مورد:
اگر در امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و خرید شارژ مستقیم ایرانسل 849 دلار می باشد.
فروش آنلاک خرید شارژ مستقیم ایرانسل آیفون 5 در امریکا
امروز AT&T گوشی جدیدی را در خط تولید راگبی با نام سامسونگ راگبی 3 اعلان کرد. این آخرین عضو خانواده راگبی با ویژگی های نظامی یعنی ضد آب، ضد گرد و غبار و خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 12,518