loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی اضافه کرد: به باور ما شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم نه تنها با احساس مسوولیت در میادین ورزش بلکه با همت عالی در بخش های صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون شارژ مستقیم ایرانسل ایران عزیزمان باشیم.
با مشارکت ایرانسل و کمیته شارژ مستقیم ایرانسل امداد امام خمینی (ره)
وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های شارژ مستقیم ایرانسل آسیایی و یا مسابقات جهانی المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک این کمیته آمده است.
معاون منابع انسانی ایرانسل نقطه آغاز حمایت‌های ورزشی اپراتور دوم را حمایت از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: با ارائه بسته حمایتی ایرانسل در لیگ برتر خلیج فارس شارژ مستقیم ایرانسل توانستیم گامی نوین در مسابقات ورزشی برداریم و با حمایت های ورزشی ایرانسل بود که دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند.
در شارژ مستقیم ایرانسل این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت های مشارکتی کمیته امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
ایرانسل میان ورزش و فناوری ارتباطی نوین برقرار می‌کند شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن، مراسم ویژه ۹۰ روز تا المپیک را با حضور تعدادی از ورزشکاران اعزامی و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار کرد.محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: این اپراتور با تمام توان به شارژ مستقیم ایرانسل کمک کمیته ملی المپیک و ورزش ایران آمده است.
سعید خاک ره آل محمد معاون منابع انسانی ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از مشارکت ایرانسل در این مسابقات بین المللی گفت: ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان شارژ مستقیم ایرانسل اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن خود را در این آوردگاه شریک و همراه ورزشکاران و ملت ایران می‌داند.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق شارژ مستقیم ایرانسل و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
پرداخت کمک‌های نقدی شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن شد
وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل فارغ از نتایج رقابت‌ها به جهت حمایت از کاروان اعزامی به مسابقات المپیک به تصمیم خود افتخارمی‌کند، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کاروان اعزامی ایران شارژ مستقیم ایرانسل به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، متعاقبا برنامه‌های جدید ایرانسل اعلام خواهد شد.
خاک ره، با اشاره به اینکه حمایت مالی ایرانسل از شارژ مستقیم ایرانسل کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ براساس ادای وظیفه ایرانسل در مورد مسوولیت‌های اجتماعی‌اش است، گفت: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی خود توانسته بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین برقرار کند.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده شارژ مستقیم ایرانسل سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر شارژ مستقیم ایرانسل خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
پرداخت کمک‌های نقدی مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به کمیته امداد
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکین ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه ممکن شد.گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سامانه، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و با امضای قرارداد همكاري میان آقای سعید ستاری –معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه روز گذشته در شارژ مستقیم ایرانسل مجتمع ولایت کمیته امداد برگزار شد، آغاز به کار می کند.براساس اين گزارش، ایرانسل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکین به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 12,551