loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل برای فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، کافی است کد دستوری #7*1*2*3*140* را از خط خود شماره گیری کنند. شارژ مستقیم ایرانسل پس از آن هنگامی که مشترک از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین‌الملل وارد می‌شود، سیم کارت وی به طور خودکار در وضعیت رومینگ قرار می گیرد.
اگر گوشی مشترك قابلیت تبدیل خودکار به حالت رومینگ را نداشته شارژ مستقیم ایرانسل باشد، کافی است گوشی یک بار خاموش و روشن شود تا در وضعیت رومینگ قرار گیرد. البته بعضی اوقات به دلیل تفاوت باند فرکانسی در کشور مقصد، مشترکین ممکن است مجبور به استفاده از گوشی دیگری باشند.
اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس شارژ مستقیم ایرانسل رومینگ بین الملل سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، کشورهای طرف قرارداد و روشهای شارژ در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از شارژ مستقیم ایرانسل این امکان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل تنها برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل در حدود 200 اپراتور جهان فراهم شده بود و از این پس سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز قابلیت دریافت و برقراری تماس را در کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل خواهند داشت.
احتمال اختلال در شبكه ايرانسل بعلت شارژ مستقیم ایرانسل بروز رسانی و ارتقاء تجهیزات فنی
بنا بر اعلام، مشترکین برای افزایش اعتبار سیم کارت خود، چه در ایران و چه در خارج از کشور کافی است شماره رمز کارت شارژ شارژ مستقیم ایرانسل خود را از طریق کد # شماره رمز 12رقمی *141* شماره‌گیری کنند و برای مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری خود در ایران یا کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل کافی است کد #1*141* را از گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنند.
به گفته وي مرکز تماس شبانه‌روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به شارژ مستقیم ایرانسل مشترکان ايرانسل است.
طبق این گزارش مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل، برای تماس با شماره‌های کشوری که در آن هستند لازم است همانند برقراری یک تماس بین شهری در ایران عمل کنند و برای تماس با هر شماره در شارژ مستقیم ایرانسل خارج از کشوری که در آن هستند، لازم است همانند برقراری یک تماس بین‌المللی شماره‌گیری کنند.
وي با عذر خواهي مجدد از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي طي 24 ساعت آينده ايرانسل به سبب آغاز عمليات بروزرساني تجهيزات، گفت: اين موضوع از روز شارژ مستقیم ایرانسل گذشته و از طريق پيام کوتاه به آن دسته از مشترکاني كه ممكن است در برخي از ساعات و در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند اطلاع رساني شده است.
مشترکین سیم شارژ مستقیم ایرانسل کارت‌های اعتباری می‌توانند علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس‌های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله شـارژ ایـنترنـتی (Web Recharge)، سـرویـس شـارژ الـکتـرونـیکـی (e-Charge) و سـرویـس خـط به خـط (P2P) در زمانی که در خارج از ایران هستند، استفاده کنند، ضمن آنکه مشترکین برای استفاده از دو روش آخر یعنی شارژ الکترونیکی و خط به خط می توانند از نزدیکان خود در داخل ایران کمک بگیرند.
به گزارش ايلنا، آرش كريم بيگي با اعلام اين خبر گفت: در زمان اجراي دومين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني ايرانسل ممكن است برخي از مشتركين در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند به همين سبب تصميم گرفتيم اين عمليات را در نيمه شب 5شنبه انجام دهيم تا اختلال احتمالي بر روي ارتباطات مشتركين شارژ مستقیم ایرانسل را در مدت اجراي اين عمليات به حداقل برسانيم.
مدير روابط عمومي شارژ مستقیم ایرانسل ايرانسل گفت: پس از اجراي موفقيت‌آميز نخستين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني شبكه ايرانسل، دومين مرحله اين عمليات از نيمه شب پنجشنبه 15 مرداد آغاز مي‌شود و حداكثر تا 24 ساعت به طول مي‌انجامد.
در وضعیت رومینگ بین‌الملل و در هنگامی که مشترک خارج از ایران قرار دارد، در شارژ مستقیم ایرانسل صورتی که تمام تماس های وی به پیام گیر صوتی منتقل نشده باشد، هر شخصی می تواند با شماره گیری شماره تلفن وی با مشترک تماس بگیرد.
مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل باید ثبت نام سیم کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشند و همچنین از داشتن اعتبار شارژ مستقیم ایرانسل کافی در سیم کارت و یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی اطمینان حاصل كنند.
برقراری رومینگ بین الملل سیم کارت های اعتباری ایرانسل در 10 کشور - برای نخستین بار در ایران، امکان استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در 10 کشور عراق، عربستان شارژ مستقیم ایرانسل سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، سوریه، قبرس، افغانستان، سودان، یمن و بلژیک فراهم شد.
در پایان سفر، هنگامی که مشترک شارژ مستقیم ایرانسل به ایران باز می‌گردد، سیم کارت وی با وارد کردن کد دستوری #8*1*2*3*140* به حالت عادی باز خواهد گشت.
مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در شارژ مستقیم ایرانسل صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 12,354