loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.
سیستم خرید شارژ مستقیم ایرانسل عامل گوشی اندروید است و نسخه‌ای که از پیش نصب شده نسخه 4.0.4 بستی حصیری است.
در سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و به فاصله کمی در زیر آن نیز دکمه پاور گوشی قرار دارد، متاسفانه در اینجا از دکمه سخت افزاری برای عکاسی خبری نیست.
طراحی و راحتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست
صفحه قفل گوشی ساده است و تنها ساعت و تاریخ در آن مشاهده می‌شود و اگر مشغول گوش کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل به آهنگ باشید مشخصات آهنگ به همراه کلیدهای کنترلی نیز در اینجا مشاهده خواهند ش
در صفحه اصلی گوشی 4 آیکون در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند و در بین این خرید شارژ مستقیم ایرانسل آیکون‌ها دکمه مخصوص منو نیز قرار دارد، در اینجا می‌توانید ویجت ها را نیز استفاده کنید و به صفحه‌ها اضافه کنید با نگه داشتن انگشت خود بر روی یک ویجت تمام ویجت‌ها به صورت شناور در خواهند آمد که به شما امکان می دهد ویجت مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل آن را حذف کنید.
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
تصمیم گرفتیم که این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
یکی از دکمه‌هایی که در زیر صفحه نمایش قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارند دکمه تسک منیجر است که با کلیک بر روی آن به برنامه هایی که باز هستند منتقل خواهید شد، در اینجا علاوه بر دسترسی به برنامه‌های باز به 4 گزینه اضافی نیز دسترسی خواهید داشت (همانند انچه در Xperia Z به شما نشان دادیم) یکی از این گزینه‌ها دسترسی سریع به ماشین حساب است که با کیک بر روی آن یک ماشین حساب کوچک بر روی صفحه ظاهر می‌شود؛ گزینه دیگر تایمر است، و دو گزینه دیگر نیز دفترچه یادداشت و ضبط صدا هستند.
در سمت چپ درگاه اتصالی گوشی که برای شارژ کردن و اتصال آن به رایانه استفاده می‌شود قرار دارد و در زیر آن پین‌های داک قرار دارند.در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
در پایین صفحه نمایش گوشی هیچ چیزی دیده نمی‌شود و از کلیدهای لمسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبری نیست، این کلیدها به داخل صفحه نمایش منتقل شده‌اند.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج کنید حتما خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید
همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
جنس بدنه نیز از پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم، سنسورهای نور و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.
در اینجا سونی از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 342 پیکسل در اینج است، اما اگر بخواهیم تجربه‌ای که از کار کردن با این صفحه نمایش داشتیم را بیان کنیم باید بگوییم که این صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و نسبت به قیمت شما یک گوشی با صفحه نمایشی بسیار خوب را در اختیار خواهید داشت. تنها عیب این صفحه نمایش این است که در زیر نور خورشید و در محیط باز خوانایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش کاهش داشته و شما را کمی با مشکل مواجه خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 12,449