loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 18 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد ایرانسل یک دو سه شد،رنگ سفید آن نیز در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد.
امسال، سونی روزهای پرکاری را می‌گذراند. تلاش شرکت برای بازگرداندن اعتبار و سود گذشته، به حد اعلای خود رسیده و محصولی پس از دیگری معرفی و روانه بازار می‌شود. اما سونی برگ برنده‌ای دارد که هنوز رو نشده؛ و آن تلفن هونامی است که انتظار می‌رود در کنفرانس سونی در روز ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) معرفی ایرانسل یک دو سه شود.
اگر سونی بالاخره هونامی را در IFA ۲۰۱۳ معرفی کند، بازار رقابت به زمین گلادیاتورها تبدیل خواهد شد و شاهد نزاعی سخت میان نوت ۳ و هونامی خواهیم بود. رقابتی که در نهایت استقبال کاربران نتیجه‌ی ایرانسل یک دو سه آن را معلوم خواهد کرد.
قیمت آن برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند تنظیم شده است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت ایرانسل یک دو سه میباشد.
پشتیبانی از شبکه ایرانسل یک دو سه LTE
جالب است بدانید که تمام این سخت افزار قدرتمند در دل یک تبلت با ضخامت ۶.۹ میلی‌‌متر جای ایرانسل یک دو سه گرفته‌اند که تنها ۴۹۵ گرم وزن دارد.اگر به این تبلت علاقمند شده‌اید حالا زمان آن فرا رسیده که ویدیو زومیت از آنباکسینگ Xperia Tablet Z را تماشا کنید:
براساس اطلاعات بدست آمده توسط ePrice، مشخصات فنی تلفن هونامی به شرح زیر ایرانسل یک دو سه است:
گوشی های جدید آلومینیومی سونی با نام های Xperia SP و Xperia L آماده عرضه ایرانسل یک دو سه به فروشگاه های چندین کشور میباشند.
Xperia L ایرانسل یک دو سه کمی باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
Tablet Z مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ از نوع LCD و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و از فناوری‌های OptiContrast Panel و Bravia 2 این شرکت برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برد. این تبلت مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 Pro با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، NFC و درگاه SD Card برای افزایش حافظه ایرانسل یک دو سه ذخیره سازی است.
تاریخ شروع فروش سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ آوریل (۱۰ ایرانسل یک دو سه اردیبهشت) میباشد.
قیمت آن در انگلستان ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر ایرانسل یک دو سه شد قیمت این گوشی در کشورهای مختلف متفاوت است.
اکسپریا تبلت Z، اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده و از این رو شباهت زیادی به تلفن اکسپریا Z دارد. این تبلت بسیار سبک، باریک و خوش ساخت است و از طراحی ساده، یکپارچه و جذابی بهره می‌برد. ما در زومیت شانس کار کردن با این تبلت سونی را یافته‌ایم و پیش از بررسی عمیق آن، ابتدا جعبه ایرانسل یک دو سه گشایی این تبلت را برایتان آماده کرده ایم
برای مشاهده ویدیو در رزولوشن بالاتر به کانال یوتیوب زومیت ایرانسل یک دو سه مراجعه کنید.
کنفرانس پاریس فرصت مناسبی برای سونی بود بود تا هونامی را معرفی کند اما این‌طور نشد. حال چشم کاربران و کارشناسان به نمایشگاه ۲۰۱۳ ایرانسل یک دو سه IFA دوخته شده است. چرا که احتمالا دیگران هم بیکار ننشسته‌اند و با تمام قوا در تلاش‌اند تا با محصولات خود بازار را قبضه کنند؛ محصولاتی چون گلکسی نوت ۳.
ابعاد ایرانسل یک دو سه ۱۴۴ در ۷۳.۹ در ۸.۳ میلی متر
اکسپریا تبلت Z سونی همچون دیگر محصولات سری Z این شرکت، ضد آب و ضد گرد غبار است. سونی برخلاف اغلب تولیدکنندگان تبلت، توجه خاصی را به دوربین داشته و ایرانسل یک دو سه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Exmor R در آن بهره برده است.
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۲۸۰x720 و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.
روز گذشته اطلاعات کامل مربوط به سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی هونامی را در زومیت خواندید و پی به ابعاد آن بردید. همانطور که دیروز گفتیم، ابعاد سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی هونامی به مراتب کوچکتر از لومیا ۱۰۲۰ نوکیا است. اما از نظر مشخصات سخت افزاری، هونامی در چه جایگاهی ایرانسل یک دو سه است؟
سونی اکسپریا ایرانسل یک دو سه ال نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد شد.
صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و ایرانسل یک دو سه پشتیبانی از فناوری Triluminos و X Reality، سنسورها نیز برروی صفحه نمایش جای داده شده‌اند.
اگر همه‌ی شنیده‌هایمان درباره‌ی هونامی سونی را روی هم بگذاریم، به نتایجی چون پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 800، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، باتری۳۰۰۰ ایرانسل یک دو سه میلی‌آمپری و نمایشگر ۵ اینچی Full HD می‌رسیم.
رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی پایین تر از SP میباشد (۴۸۰x854)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm قدرت ایرانسل یک دو سه میگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 12,300