loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با وجود غول‌هایی مانند One و Xperia Z کار برای این گوشی خیلی سخت است، ایرانسل یک دو سه اما سامسونگ می‌داند که چگونه مشتریان را به خرید گوشی‌هایش ترغیب کند، این هنر سامسونگ است که می‌تواند مشتریان را به سمت خود جذب کند خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ جزو بهترین و سرشناس‌ترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار هستند. گلکسی اس 4 نیز در این میان آمده و در صدر نشسته است. این گوشی قابلیت‌های کاملا مجزا و جالب توجهی دارد که در نسخه سوم گلکسی اس آن‌ها را ندیده بودیم. برخی دیگر نیز بهبود یافته‌اند یا به همان صورت قبل در این گوشی هوشمند نیز وجود دارند.
ایرانسل یک دو سه طراحی
اما مسئله برای HTC One متفاوت است، همانطور که در بررسی تخصص این گوشی هم گفتیم HTC هر چه در توان داشته برای ایرانسل یک دو سه طراحی این گوشی به کار برده و زمانی که از روبرو به گوشی نگاه می‌کنید گویی یک گوشی از فیلم‌های فضایی و از آینده آمده است را می‌بینید، طرز قرار گرفتن اسپیکرها در جلوی گوشی یک کار جدید است و ترکیب شیشه و آلومینیوم (البته از نوع با کیفیت) در کنار هم ظاهری جذاب را به گوشی بخشیده اند.
شاید بسیاری از ویژگی‌های این گوشی زیاد به کار شما نیاید و بیشتر به عنوان یک ژست تجاری به حساب بیایند اما چه بخواهید چه نخواهید دنیای موبایل به این سمت که سامسونگ در حال سوق دادن آن است در حال پیش رفتن است، این ویژگی‌ها از اجزای غیرقابل جدا شدن موبایل‌ها هستند ایرانسل یک دو سه و با ارائه همین ویژگی‌های جدید و بروزرسانی آن‌ها است که ناگهان شاهد تحولی عظیم در یک گوشی موبایل و در دنیای تکنولوژی خواهیم بود.
Xperia Z تماما از شیشه ساخته شده است، این گوشی به صورت يك مكعب مستطيل طراحي شده و ایرانسل یک دو سه لبه هاي گوشي كمي گرد شده است، درست است که طراحی این گوشی ظرافت های خاص خود را دارد اما با یک گوشی که یک طراحی فوق العاده داشته باشد و تا کنون در جایی ندیده باشید روبرو نیستید.
هر سه گوشي اندازه تقريبا بزرگي دارند، اما اين اندازه‌هاي بزرگ زياد آزار دهنده نيست، در گوشي HTC One يك انحنا در پشت اين گوشي ايجاد شده كه اين انحنا به خوش دست يودن گوشي كمك بسيار زيادي مي‌كند، سوني گوشي Xperia Z را كاملا تخت و مستطیلی طراحی کرده، سامسونگ نيز تقريبا همان طراحي Galaxy S3 را در اينجا به کار برده به اين صورت كه گوشي ظاهري تقريبا بيضي ایرانسل یک دو سه مانند دارد و لبه هاي آن كاملا گرد هستند.
HTC One خوش دست ترين گوشي اين گروه است و ایرانسل یک دو سه در رتبه اول جاي مي‌گيرد، بعد از آن دومين رتبه مربوط به Galaxy S4 است و بعد از آن Xperia Z در رتبه سوم جاي خواهد گرفت.
بسيار خوب مبارزه را ایرانسل یک دو سه شروع مي‌كنيم.
Galaxy S4 در بیشتر موارد طراحی اس 3 ایرانسل یک دو سه را به ارث برده است و یکی از مواردی که بسیاری بر سامسونگ خورده می‌گیرند همین است که در طراحی نواوری دیده نمی شود، اما در مجموع گوشی ظاهری زشت ندارد که برای یک پرچمدار مناسب نباشد.
بگذارید نظر خود را در مورد این گوشی به صورت کاملا واضح بیان کنیم، اگر ما قصد خرید یک گوشی اندرویدی را داشته باشیم و بخواهیم برای گوشی هزینه زیادی بپردازیم یکی از انتخاب‌های ما همین گوشی خواهد بود، مطمئن هستیم از خرید این گوشی پشیمان نخواهید ایرانسل یک دو سه شد.
صفحه نمایش 5 اینچ در بدنه باریک گوشی به خوبی نشسته است و کیفیت عالی 1080p دارد و از نوع Super AMOLED ایرانسل یک دو سه است. دوربین آن 13 مگاپیکسل است و کیفیت عکس و فیلم آن عالی است.
بگذاريد براي اينكه كاملا متوجه شويد ایرانسل یک دو سه كدام گوشي خوش دست‌تر است به ترتيب برندگان اين بخش را اعلام كنيم.
همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي ایرانسل یک دو سه بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.
در این راند از مبارزه ما ایرانسل یک دو سه برنده و رتبه اول را HTC One اعلام می‌کنیم و معتقدیم HTC برای طراحی گوشی زحمت زیادی کشیده است. در رتبه دوم گوشی Xperia Z را قرار می‌دهیم و در رتبه سوم را نیز شایسته Galaxy S4 می‌دانیم.
باتری ایرانسل یک دو سه
بدون هیچ قضاوتی باید گفت گلکسی ایرانسل یک دو سه اس 4 تغییرات اساسی نسبت به مدل‌های پیش از خود دارد و همین باعث شده تا به یکی از بهترین و ارزشمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شود.
گوشی به یک باتری 2600 میلی امپری مجهز است که به گفته سامسونگ 370 ساعت در حالت استندبای و 17 ساعت مکالمه را پشتیبانی خواهد کرد. مطمئن باشید باتری گوشی ایرانسل یک دو سه شما را اذیت نمی‌کند، ما در استفاده خود از این باتری به هیچ مشکلی برنخوردیم و به راحتی با استفاده سنگینی که ما از گوشی داشتیم تا 1 روز کامل پاسخگو بود.
صرف نظر از همه امکانات و ویژگی‌های خوبی که گلکسی اس 4 دارد، دوربین آن چیز دیگری است. دوربین رابط کاربری ساده‌ای دارد و به خوبی دوربین موبایل را ایرانسل یک دو سه با کیفیت عالی در خود گنجانده است.
راحتي در ایرانسل یک دو سه دست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 12,456