loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 ظاهرا اولین تلفن تایزن سامسونگ با نام مدل GT-I8800 روانه بازار خواهد شد. این ابزار مجهز به Tizen OS 2.1 بوده و انتظار می‌رود در نیمه ایرانسل123 دوم امسال در قفسه فروشگاه‌ها قرار گیرد.
سامسونگ پیش‌تر اعلام نموده بود که امسال حداقل یک تلفن مجهز به سیستم عامل تایزن را وارد بازار ایرانسل123 خواهد کرد. تایزن سیستم عامل متن باز مبتنی بر لینوکس است که توسط سامسونگ و اینتل حمایت می‌شود و کره‌ای‌ها آن را جایگزین بادا کرده‌اند. تلفنی که امروز، تصاویر مربوط به آن فاش شده، از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد.
امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس نمایش داده شده به ۱۲ عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه ایرانسل123 این گوشی آغاز شده است.
زاویه‌های منحنی‌ در ایرانسل123 گوشه‌های آن به طرزی استادانه یک برش شیب‌دار خورده‌اند تا علاوه بر لذت دست گرفتن، برخورد نور باعث درخشش اطراف آن شود.
برای این انتخاب معیارهایی متعارف زیبایی مد نظر نبوده است. مثلاً وجود دکمه‌های براق، لبه‌های فرم‌دار، نوشته‌هایی ایرانسل123 با فونت‌های عجیب و و رنگ‌بندی‌های انتزاعی جز فاکتورهای اصلی محسوب نمی‌شده است.
مهندسان و کاربران سایت فوق گوشی HTC مدل One سری beats Audio را به عنوان شکیل‌ترین موبایل دنیا انتخاب ایرانسل123 کردند. در توضیحات این انتخاب می‌خوانیم که اولین دلیل انتخاب این اچ‌تی‌سی، هماهنگی خطوط بوده است.
علاوه بر اینها، تعبیه هوشمندانه شیارهای کارت‌های حافظه نیز با هنرمندی تمام اعمال شده است. شاید مهم‌تر از همه پنل اسپیکرها باشد که تا کنون ایرانسل123 در هیچ موبایلی به این صورت دیده نشده است.
از نظر طراحی تلفن GT-I8800 شبیه به گلکسی اس ۳ به نظر می‌رسد. البته این تلفن ایرانسل123 نمونه اولیه است و شاید محصول نهایی که وارد بازار خواهد شد شکل و شمایل متفاوتی داشته باشد. اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ اولین تلفن تایزن خود را با همان سخت افزار گلکسی اس ۳ وارد بازار نماید.
سایت معتبر ایرانسل123 Cnet در اقدامی جالب، زیباترین گوشی تلفن‌ همراه بازار را انتخاب کرد.
از سوی شرکت نوکیا تا به حال ایرانسل123 گوشی های هوشمند زیاد مهرفی نشده است اما eosبه نظر میرسد با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و ویندوز ۸ مجهز شده باشد باید ببینیم که Elop در مراسم نیویورک چه چیزهایی برای ما دارد و می‌خواهد چه نوکیای جدیدی را به دنیا نشان دهد.
هفته گذشته اپل به دادگاه کالیفرنیا اعلام نمود که قصد دارد شکایت خود را بر علیه سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت شده‌‌اش در تلفن گلکسی S4 ارائه نماید. امروز این کمپانی رسما جزئیات مربوط به ۵ پتنت نقض شده را به دادگاه ارائه نمود. بخشی از این پتنت‌ها ایرانسل123 مربوط به دستیار صوتی Siri است، که بنا به ادعای اپل توسط سامسونگ در S-Voice نقض شده‌اند.
کمپانی ایرانسل123 هوآوی در صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است. پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.
2 پتنت اپل که ظاهرا در گلکسی اس ۴ و همچنین Google Now نقض شده‌اند مربوط به سیری اپل هستند. این پتنت‌ها مربوط به فعال شدن دستیار صوتی برای جستجو جامع است. ایرانسل123 پتنت‌های شماره ۶۰۵ و ۹۵۹ به «اینترفیس جامع برای دریافت اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری» اشاره دارند.
اما مهم‌ترین بخش ماجرا مربوط به ستون سوم می‌باشد که نشان دهنده سود خالص کمپانی‌ها از فروش تلفن‌هوشمند است؛ همان‌گونه که مشاهده می‌کنید اپل با میزان تولید کمتر، بیشترین سود خالص را بدست آورده و سامسونگ در جایگاه دوم قرار دارد. اما نکته جالب توجه و شاید هم تاسف آور مربوط به قسمت سبز رنگ ستون سوم است که همه شرکت‌های تولید‌کننده سراسر گیتی (به جز اپل و سامسونگ) را شامل می‌شود. سود آن‌ها به طور کامل به زور به ۵ درصد سود کل بازار می‌رسد. در واقع شاید شرکت های دیگر درآمدهای قابل توجه‌ای از بخش موبایل خود داشته باشند اما ایرانسل123 فعلا تمام سود بازار تلفن‌های هوشمند بین اپل و سامسونگ تقسیم می‌شود.
گفتنی است ایرانسل123 رنگ مورد تایید سایت Cnet مشکی مات بوده است.
تایزن سیستم عامل مبتنی بر HTML5 است که سامسونگ حساب ویژه‌ای را بر روی آن باز نموده است. از زمانی که گوگل نسبت به خرید موتورولا-موبایل اقدام کرد، سامسونگ سرمایه گذاری بیشتری را بر روی آن انجام ایرانسل123 داد تا اگر زمانی گوگل، شرایط استفاده از اندروید را برای تولیدکنندگان سخت‌افزاری مشکل کرد یا خود نسبت به ساخت تلفن مستقل اندرویدی اقدام نمود، گزینه جایگزینی را در اختیار داشته باشد. سامسونگ در تلاش است تا تمام سرویس‌های نرم افزار فعلی که در سری تلفن‌های گلکسی وجود دارد را برای تایزن نیز ارائه نماید. به عنوان مثال در تصاویری که از این ابزار بدست آمده می‌توان دستیار صوتی سامسونگ، S Voice را مشاهده کرد که در سیستم‌عامل تایزن اجرا شده است.
محل‌ قرارگیری ایرانسل123 دوربین جلو و حسگرهای نور بیرونی نیز برای خود زیبایی درخور توجهی فراهم آورده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 320
  • بازدید کلی : 12,608