loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 20 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محمد رضا صمیمی یک شهروند تهرانی در این باره می گوید: «ایرانسل همان اپراتوری است که به وعده‌های کوچک‌تر خود مانند هدایای نوروزی و دادن دو سیم‌کارت در ازای خرید یک سیم‌کارت عمل نکرده است، با این وجود چگونه می‌توان باور کرد که هواپیمای چند ده میلیونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکان خود جایزه بدهد؟»
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
در حالی این اپراتور با صرف هزینه‌های سنگین تبلیغاتی متقاضیان سیم‌کارت را مخاطب خود قرار داده است که بسیاری از آنها نسبت به وعده‌های تبلیغاتی آن بی‌اعتماد هستند و آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوعی فریب مخاطبان می‌دانند.
» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهیم .
برای این مظور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
یعنی : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این ابهامی است که بخش قابل توجهی از مخاطبان آگهی‌های تجاری این اپراتور با آن روبرو هستند و موضوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه هواپیمای شخصی را یک فریب تبلیغاتی بزرگ می‌دانند.
این در حالیست که به گفته برخی منابع آگاه ایرانسل ادعا کرده است که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هواپیمای مذکور را به قیمت یک خودروی سواری خریداری کرده است و هزینه سربار زیادی به این شرکت تحمیل نمی کند.
بدین منبا توجه به طرحهای مختلف و مخفی ایرانسل و کدهای متنوع آن، حتماً تا به حال به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موضوع فکر می کردید که آیا راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
نقدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بر تبلیغات ایرانسل
» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتقال دهیم .
با ترفندی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید
نقدی بر تبلیغات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
توضیح اینكه مطالب منتشر شده در این تحلیل نقادانه، صرفاً خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیدگاههای نگارنده را مطرح می سازد. چنانچه شما موافقت یا مخالفتی با این نقد دارید می توانید نظرات خود را در بخش نظرها و پیامها مطرح نمائید.
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
یکی از این گونه تبلیغات اغراق‌آمیز ، وعده اعطای جایزه هواپیمای شخصی به خریداران سیم‌کارت است که در ایران پس از انقلاب بی‌سابقه بوده و دیگر این که با توجه به مبلغ ناچیز فروش سیم‌کارت‌های این اپراتور، غیرمنطقی و غیرمعقول به نظر می رسد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
»» با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید .
[Only registered and activated خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل users can see links]
مبلغ مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد
مبلغ مورد نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مهسا سیادت دانشجو و مشترک تلفن همراه می گوید: «چگونه می‌توان پذیرفت که این شرکت در ازای فروش سیم‌کارت‌هایی که حداکثر قیمت آنها 150 هزار تومان بوده و تعرفه مکالمات آن نیز شب ها رایگان است، یک هواپیمای شخصی به خریداران خود جایزه می‌دهد که حداقل قیمت آن 100 میلیون تومان است.» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
وقتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلیغ ضد تبلیغ می شود!
این یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شوخی تبلیغاتی است!
یكی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتهایی كه در سالیان اخیر فعالیتهای تبلیغاتی بسیار زیادی را طراحی و اجرا نموده، شركت ایرانسل است. در این مدت نوع و شیوه تبلیغات ایرانسل همواره موافقین و مخالفینی را به همراه داشته است. در متن حاضر نقدی كه در سایت ایتنا بر تبلیغات ایرانسل نوشته شده است را مرور خواهیم كرد.
اما وقتی تبلیغات از مرز واقع گرایی دور می‌شود و کارگزاران تبلیغاتی یک بنگاه برای کسب نتیجه مورد نظر در کمترین زمان ممکن به اغراق و بزرگ‌نمایی غیرواقعی می‌پردازند معمولا نتیجه عکس آن هدفی خواهد شد که مد نظر تبلیغ کنندگان بوده است. این چیزی است که در حال حاضر بسیاری از مردم و کارشناسان درباره تبلیغات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخیر یک اپراتور می گویند و معتقدند این اپراتور برای برای فروش سیم‌کارت‌های خودد متوسل به شیوه های تبلیغاتی شده است که بر خلاف آنچه آنها انتظار دارند به بی‌اعتمادی مخاطبان و بی‌حاصل شدن بودجه‌های تبلیغاتی هنگفت این شرکت منجر شده است.
بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید .
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقدی بر تبلیغات ایرانسل
تبلیغات موثر و کارشناسی شده نقش فوق‌العاده‌ای در افزایش سهم یک بنگاه یا برند تجاری از سهم بازار دارد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند تصویری ماندگار از یک محصول، سرویس یا یک برند در ذهن مخاطبان به جای گذارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 12,398