loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سامسونگ در ایرانسل123 نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
ماشین لباس شویی ایرانسل123
اینترنت ماهواره ای ایرانسل123
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا ایرانسل123 تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
سامسونگ قیمت و ایرانسل123 زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است ایرانسل123 که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود ایرانسل123 و دانلود این سرویس است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی ایرانسل123 داشته باشند.این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
اجرای هم کدی در استان البرز و یکسان شدن کد به ۰۲۶ در این استان، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود که فهرست کد های پنج رقمی و شماره های قدیم و جدید دورشوال شهرستان کرج به شرح زیر ایرانسل123 اعلام شده است.به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، طرح هم ‌کدی استانی امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه در استان البرز اجرا می‌شود.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده ایرانسل123 نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
در تغییرات ایجاد شده از هم کدی در شبکه استان البرز، فهرست تغییرات کد های پنج رقمی ایرانسل123 شهرستان کرج و شماره های قدیم و جدید دورشوال این شهرستان، اعلام شده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های ایرانسل123 همراه است.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که امکان ایرانسل123 کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که ایرانسل123 نوجوانان دارند.
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده ایرانسل123 اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون ایرانسل123 بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
حال با ارائه همچنین سرویس هایی در سراسر جهان ایرانسل123 میتوان امیداور بود که روزی کاربران ایرانی نیز بتوانند طعم خوش اینترنت پر سرعت را با پرداخت هزینه مناسب بچشند.
بر اساس این گزارش، تغییرات اصلی در ۱۷ شهر و ۲۳۳ روستا در ایرانسل123 سطح شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خواهد بود و تعداد ۱،۰۵۵،۱۸۷ خط تلفن منصوبه در سطح این شهرستان‌ شامل تغییرات می‌شوند.
از میان تمام خطوط منصوبه تلفن ثابت ایرانسل123 در استان البرز، در این طرح، تعداد ۹۲۰،۳۴۹ مشترک در سطح شهرستان‌های مذکور استان البرز، تغییرات نامبرینگ (شماره مشترک) خواهند داشت.
اجرای هم کدی، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود و در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد؛ به ایرانسل123 طوری که صبح روز ۵ شنبه ۲۴ فروردین ماه تمام شهرستان‌های استان البرز هم شده خواهد بود.
به این ترتیب کد بین شهری در سطح استان البرز ۰۲۶ خواهد شد و شماره مشترکین در تمام شهرستان‌های استان البرزف ایرانسل123 از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر خواهد کرد.
بر ایرانسل123 اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 325
  • بازدید کلی : 12,613