loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

باتری ۴۶۰۰ میلی امپری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین مشابه نسخه ی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ اینچی
برای نسخه ی ۱۰ اینچی نیز این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات ارائه شده:
همه طرفداران اپل منتظر رونمایی شدن ایفون ۵s می باشند و منتظرند تا اپل انها را شگفته زده بکند زیرا اپل در ارائه ایفون ۴S نشان داد در معرفی ایفون های S بیشتر طرفدارانش را ذوق زده می کند. ایفون ۵ از نظر ظاهری تغییر خوبی داشت اما از نظر سخت افزاری نه زیاد و همه منتظر هشتند که در ایفون ۵ اس این اتفاق بیفتد. اکنون یک نفر که ادعا کرده یکی از کارکنان اپل می باشد اطلاعاتی از سخت افزار ایفون جدید دارد و حتی عکسی از مادربرد ان را منتشر کرده است. به گفته او ایفون ۵ اس پردازنده ی اختصاصی اپل A7 را در مادربرد خود خواهد داشت. شرکت اپل پردازنده هایش را خودش می سازد و در سایت های اینترنتی حدس های زیادی برای انها می زنند و یا حتی سرعتی را بر ان تعیین می کنند اما همه ی انها غلط می باشد. برای مثال برای همین A7 سرعت ۱٫۲GHz را تعیین کرده اند در حالی که شرکت اپل تعداد هسته ها و سرعت پردازنده هایش را اعلام نمی کند و بعد از ازمایشاتی که بعضی از محققان انجام دادند پردازنده ی A6 اپل بسیار سریعتر از پردازنده ی چهار هسته ای گلگسی اس سه بود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اکنون پردازنده ی A7 بی شک سریعتر نیز خواهد بود. همچنین این فرد ادعا کرده ایفون جدید رم دو گیگابایتی خواهد داشت و همچنین SGX554MP4 را به عنوان پردازنده ی گرافیکی خواهد داشت.
فعلا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همین اطلاعات به دست ما رسیده و هنوز شرکت اپل حرفی از ایفون بعدی نزده و همگان منتظر اخبار رسمی تر می باشند.
باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۰۰۰ میلی آمپری
این مشخصات دو تبلت اینده ی سامسونگ می باشند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطمئنا از نظر منتقدان تبلت های بی فایده ای می باشند و صرفا برای کسانی درست شده اند که در این زمینه مبتدی هستند و نمی دانند تبلت خوب کدام می باشد. اشکال بزرگی که می توان برای این تبلت ها گرفت ، این می باشد که صفحه نمایش Full HD ندارند در حالی که اکنون در گوشی های ۵ اینچی نمایشگر های Full HD گنجانده می شود و قرار دادن همچین نمایشگری در صفحه نمایش های بزرگتر راحتر می باشد اما سامسونگ انگار تنها به فکر تولید انبوه محصولات خود و عرضه انها و پر کردن بازار از محصولات خود می باشد.
صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همان نسخه ی ۸ اینچی این تبلت
اکنون ماکروسافت قصد دارد در نسخه ی ۱۱ این مرورگر تحولی ایجاد کند تا بلکه هویت خودش را توسط این مرورگر از دست ندهد. اول از همه قرار است این مرورگر در نسخه ی جدیدش از SkyDrive استفاده کند که فایرفاکس و کروم نیز از ان استفاده می کنند. دومین تغییری که شاهد ان خواهیم بود ، دانلود منیجری کاملا کاربردی درون مرورگر خواهیم بود که هیچ گاه این مرورگر از ان بهره ای نبرده بود اما اکنون دانلود منیجر که یکی از ضروریات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر مرورگر است ، به این مرورگر نیز افزوده خواهد شد.
دوربین سه مگاپیکسلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در عقب و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو
صفحه نمایش ۸ اینچ با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
شاید شما نیز خبر نسخه ی جدید ویندوز هشت که به ویندوز ابی معروف است را شنیده باشید که در ان ماکروسافت قرار است ویندوز هشتم هم اکنون خودش را سامان ببخشد و تمام مشکلات ان را حل بکند و ویندوزی نوین عرضه بکند و در این میان نیز قصد دارد نسخه ی جدید از مرورگر خود را عرضه کند. اینترنت اکسپلور که مرورگر پیش فرض ویندوز می باشد تا بحال همیشه مورد انتقاد بوده و همه بر بی فایده بودن و امنیت کم ان شاهد می باشند و این مرورگر اگر در ویندوز ها پیش فرض نبود ، شاید اکنون نامش نیز اشنا نبود و تمام کاربران به مرورگر های بهتری مثل فایرفاکس و کروم روی می آوردند که اکنون نیز همین گونه می شود و هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربری که بعد از مدتی کار با اینترنت پخته می شود ، مرورگر IE را از کامپیوتر خود حذف مش کند.
ین گوشی همین امروز منتشر شده است و به زودی مشخصات بیشتری از این گوشی بدست خواهیم اورد. نمی توان گفت که این گوشی در بازار به فروش خوبی می رسد یا نه؟ چرا که در دیگر گوشی ها نیز می توان با فیس بوک کار کرد و این گوشی در واقع کار را راحت تر خواهد کرد. در عکس مطلب ، عکس های این گوشی را می توانید ببینید. نظر شما در مورد این گوشی چیست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده ی نسخه ی ۸ اینچی البته با رم یک گیگابایتی
همچنین این مروگر قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هست هماهنگی بیشتری با صفحه های لمسی پیدا کند و کاربر وسایل لمسی با ان راحت تر کار کند. همچنین ساپورت کردن WebGL نیز به نسخه ی جدید این مرورگر اضافه خواهد شد. ماکروسافت بعد از مدتها تلاش می توان گفت اکنون مرورگری استاندارد ساخته اما هنوز در حال ضرر دادن به خاطر خاطره ی بد نسخه ی ششم این مرورگر می باشد. اما دیگر این مرورگر با نسخه های جدیدش توانسته استاندارد ها را رعایت کند و می توان به ان اعتماد کرد.
پردازنده ی چهار هسته ای با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرعت ۱٫۵GHz و دو گیگابایت رم
شاید بدانید که سامسونگ تقریبا هر سال تبلت هایی با نام Galaxy Tab وارد بازار می کند و اکنون هم خبر هایی از دو تبلت جدید از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت سامسونگ شنیده می شود بنام های Galaxy Tab 8 و Galaxy Tab 10.1. بنا به خبر های رسیده می گوید که این دو تبلت در راه هستند و به زودی وارد بازار خواهند شد. برای نسخه ی ۸ اینچ این مشخصات ارائه شده است:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 12,470