loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا رنگ های جدیدی را برای مدل معروف E71 خود ارائه می دهد . این گوشی نوکیا که به صفحه کلید کامل QWERTY مجهز است در نمایشگاه بزرگ نوکیا در بارسلونا در رنگ های مشکی و قرمز به نمایش گذاشته می شود .کمپانی فنلاندی نوکیا با ارائه این گوشی در رنگ های جدید کاربران بیشتری را جلب می کند و آن گروه شارژ مستقیم ایرانسل از کاربران موبایل که توجه زیادی به ویژگی ها و امکانات گوشی ندارند و فقط رنگ های جدید و مد را می پسندند بی شک نوکیا E71 را در رنگ های جدید انتخاب می کنند که علاوه بر ظاهری نوین با امکانات پیشرفته نیز همراه است .
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد شارژ مستقیم ایرانسل می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از استفاده از منابع و امكانات موجود می‌شود.
یک کارشناس شارژ مستقیم ایرانسل مخابرات با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده نيز از جمله آنها محسوب می شود.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال شارژ مستقیم ایرانسل جلوگيری كند.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید شارژ مستقیم ایرانسل : موارد مطرح شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر پيامك لاتین 222 ریال و نرخ شارژ مستقیم ایرانسل پیامک فارسی 89 ریال است.
به شارژ مستقیم ایرانسل نقل از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
- در زمان اوج ترافيك (Peak) از ساعت 8 الی 23 به ازاء هر كيلو بايت تبادل اطلاعات حداكثر شارژ مستقیم ایرانسل 8/14 ريال.
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن صندوق پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می شارژ مستقیم ایرانسل دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير شارژ مستقیم ایرانسل باقی بماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی نشده شارژ مستقیم ایرانسل است.
- در زمان غير اوج ترافيك (offpeak) از ساعت 23 الی 8 شارژ مستقیم ایرانسل صبح روز بعد و همچنين روزهای تعطيل به ازاء هر كيلو بايت تبادل اطلاعات حداكثر 4 ريال.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا گوشی جدید E63 را معرفی کرد . شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی جدید سری E مانند مدل های قبلی دارای صفحه کلید QWERTY است و ویژگی های مشترکی با E71 نوکیا دارد . E63 در سه نسخه متفاوت عرضه می شود و هر سه نسخه این گوشی از چهار باند GSM / EDGE پشتیبانی می کنند اما دارای تنظیمات مختلف نسل سوم می باشند .
نسخه WCDMA 850 شارژ مستقیم ایرانسل / 1900 این گوشی نیز وجود دارد که از شبکه نسل سوم امریکای شمالی پشتیبانی می کند . سایر ویژگی های این گوشی شامل Wi-Fi ، بلوتوث 2.0 با EDR و A2DP ، دوربین 2 مگاپیکسل با فلش ، سوکت هدست 3.5 میلی متری ، سیستم عامل سری 60 و محل کارت حافظه microSD تا 8GB است . نوکیا E63 در سه ماهه چهارم سال با قیمت تقریبی 250 دلار به فروش می رسد .
به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به شارژ مستقیم ایرانسل تبع آن كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
به نقل از موبنا ، روابط عمومی و امور بين شارژ مستقیم ایرانسل الملل شركت مخابرات ايران اعلام كرد: تعرفه استفاده از خدمات (GPRS) تلفن همراه اعتباری (Perpaid) در جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شركت ارتباطات سيار با حضور دكتر غفاريان رييس مجمع و نيز دكتر كرم پور مهندس يوسف پور و مهندس فیضی اعضای اين مجمع به شرح زير اعلام شد:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، تعرفه استفاده از خدمات GPRS تلفن همراه اعتباری اعلام شد. تعرفه اعتباری مانند هزینه های دیگر نسبت به دائمی گرانتر می باشد. شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 12,512