loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 21 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

حالا که موتو ایکس رسما معرفی خرید شارژ ایرانسل شده مقایسه مشخصات سخت افزاری آن با رقبای اش کاری است اجتناب ناپذیر. بنابراین در اینجا آن را با آیفون ٬۵ اچ تی سی وان و گلکسی اس ۴ مقایسه می کنیم تا ببینیم اولین پرچمدار واقعی موتورولا در دوران جدیدش٬ کجای قافله می ایستد.
بارزترین ویژگی طراحی G2 قرار گرفتن دکمه های آن در بخش پشت تلفن است٬ اما چرا؟ حتما این پرسشی است که شما هم در سر دارید. به خرید شارژ ایرانسل زعم ال جی چند جواب برای آن وجود دارد.
در ادامه با نارنجی همراه باشید و علاوه بر جدول خرید شارژ ایرانسل مقایسه ای٬ عکس یادگاری که ۱۸ رنگ مختلف موتو ایکس در کنار هم گرفته اند را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید تا بهتر با انتخاب های رنگی و تفاوت های آنها آشنا شوید.
دلیل چهارم این است که با حذف دکمه ها از طرفین در واقع مهندسین قادر به کاستن از حاشیه های کناری دستگاه می شوند و نمایشگر لبه-به-لبه به نظر خرید شارژ ایرانسل می رسد٬ با حاشیه های کمتر٬ عرض تلفن هم کاهش می یابد٬ در نتیجه کار یک دستی راحت تر و احتمال افتادن تلفن از دست نیز کمتر می شود.
البته این دستگاه اولین موبایل ۴۱ مگاپیکسلی دنیا به شما نمی رود، و پیش از این نیز این خود نوکیا بود که با مدل Pureview 808 استانداردی جدید را در زمینه دوربین موبایل به وجود آورد. در خرید شارژ ایرانسل آن زمان نوکیا 808 را با سیستم عامل سیمبین عرضه کرد و به همین نتوانست بهره چندانی از آن ببرد. اما اکنون سنسور PureView بر روی ویندوز فون آمده و منتظر است تا تجربه ای متفاوت از عکاسی موبایل را در اختیار کاربران بگذارد. در ادامه مطلب می تواند نمونه تصاویر شکار شده توسط این غول پیکسلی را مشاهده نمایید.
قابل ذکر است که این تلفن از میکرو سیم پشتیبانی می کند و کیفیت ساختی مشابه One دارد٬ البته در آن خبری از لبه های تراش خورده با تیغه الماس نیست. یعنی در عین حال که پشت دستگاه از آلومینیوم ساخته شده٬ ولی دور دستگاه از پلی کربنات است. این تلفن نیز در دو خرید شارژ ایرانسل مدل مشکی و سفید عرضه می شود ولی هنوز قیمت و زمان عرضه دقیقش اعلام نشده.
دلیل دوم این است که پشت تلفن جایی است که اغلب مواقع ۴ انگشت خرید شارژ ایرانسل شما به طور طبیعی بر روی آن قرار می گیرد بنابراین قرار داشتن کلیدها در آن منطقه٬ به نظر منطقی و طبیعی می رسد.
همانطور که شب گذشته در زومیت خواندید، سونی طی مراسم ویژه‌ای که در کشور امارات برگزار شد، از فبلت اکسپریا Z Ultra با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچ پرده برداشت. ما هم در زومیت شانس کار کردن با این فبلت را یافتیم و توانستیم آن را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی کلی قرار دهیم. اکسپریا Z Ultra دارای بدنه‌ای فوق‌العاده باریک، اما مستحکم بوده و از سریع‌ترین پردازنده حال حاضر دنیای موبایل بهره می‌برد. اگر برای شما هم جالب است تا خرید شارژ ایرانسل در رابطه با این محصول جذاب سونی بیشتر بدانید با نگاه نزدیک زومیت همراه باشید.
همانطوری که دیروز در نارنجی خواندید ، نوکیا سرانجام پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. لومیا ۱۰۲۰ نام موبایلی با یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است که مرز های خرید شارژ ایرانسل موجود را در نوردیده و کیفیتی را برای تصاویر ارائه می دهد که تا پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.
با وجود اینکه دوربین در این مدل بهبود چشمگیری داشته، اما نوکیا موفق شده تا ابعاد دستگاه خرید شارژ ایرانسل را نسبت به ۹۲۰ ، سبک تر و باریک تر کند. با وجود اینکه این مدل هنوز به باریکی Lumia 925 نرسیده، اما ۱۰.۴ میلیمتر ضخامت و ۱۵۸ گرم وزن، مشخصات خوبی برای آن به حساب می آیند.
حالا که موتو ایکس خرید شارژ ایرانسل رسما معرفی شده مقایسه مشخصات سخت افزاری آن با رقبای اش کاری است اجتناب ناپذیر.
G2 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی برخوردار است٬ تنها ۰.۱ اینچ کوچکتر از اولین گلکسی نوت. با این حال به شکل محسوسی عرض آن کمتر است و برای استفاده یک دستی٬ قانع کننده تر به نظر می خرید شارژ ایرانسل رسد.با افزایش اندازه تلفن های هوشمند٬ استفاده از دکمه های آنها هم به معضلی تبدیل می شود که باید برای آن چاره ای جست. ال جی راه حل را در تغییر محل آنها یافته.
اگر دکمه ها در طرفین بودند شما مجبور به کمی کش و قوس می شدید تا سر انگشت های خود را به آنها برسانید و در نتیجه احتمال افتادن تلفن از دست تان در این فرآیند قوت می گرفت. خرید شارژ ایرانسل
اکسپریا Z Ultra از همان زبان و سبک طراحی اکسپریا Z بهره می‌برد، با این تفاوت خرید شارژ ایرانسل که سونی از تجربیات کسب نموده در Z به خوبی در Z Ultra بهره برده
نوکیا سرانجام پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. لومیا ۱۰۲۰ نام موبایلی با یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است که مرز های موجود را در نوردیده و کیفیتی را برای تصاویر ارائه می دهد خرید شارژ ایرانسل که تا پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.
Lumia 1020 در آمریکا به صورت اختصاصی برای کابران اپراتور AT&T و خرید شارژ ایرانسل با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در قالب یک قرارداد دو ساله، عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه در ۲۶ جولای آغاز خواهد شد. این مدل در رنگ های سیاه مات، زرد و سفید در اختیار کاربران، قرار خواهد گرفت.
سوم اینکه٬ دکمه های عقب در این تلفن نقش های دوگانه ای را برای عهده دارند. با دکمه کاهش صدا می شود اپ دوربین را باز کرد و عکس گرفت٬ حالا تصور کنید که گرفتن عکس از خود٬ چقدر در این حالت آسان می شود. بنابراین منافع کاربردی هم در این انتخاب طراحی وجود خرید شارژ ایرانسل دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 288
  • بازدید کلی : 12,576