loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نتیجه گیری ایرانسل123
در اندروید شما برای مرور اینترنت از Chrome استفاده خواهید کرد که سرعت بسیار خوبی را دارد و از چندین تب پشتیبانی می‌کند در iOS7 شما ایرانسل123 باید از سافاری به عنوان پیش‌فرض برای مرور اینترنت استفاده کنید و در اینجا ظاهر تغیراتی داشته است و از جمله این تغییرات در قسمت تب‌ها است که به صورت 3 بعدی شده‌اند و تعداد نامحدودی تب می‌توانید باز کنید.
در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage است ایرانسل123 که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید
در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 ایرانسل123 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.
به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل ایرانسل123 کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.
همان‌طور که دیدید خیلی مشکل است که بگوییم کدام سیستم عامل بهتر است این درست مانند این است که بخواهیم بگوییم پرتقال میوه بهتری است یا موز! حقیقت این است که هر دو سیستم عامل به خوبی عمل می‌کنند. البته شاید در نسخه بعدی اندروید شاهد موارد جدیدی باشیم ایرانسل123 که در این نسخه کنونی وجود ندارند.
مولتی مدیا ایرانسل123
ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی ایرانسل123 دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7 ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.
به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل ایرانسل123 دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟
این قسمت در هر دو گوشی کاملا شبیه یکدیگر است در iOS7 اپل ظاهر این قسمت را تغییر داده است و بسیار آن را شبیه به اندروید طراحی کرده است. تنها تفاوت در اینجا این است که در اندروید مولتی تسکینگ ظاهر عمودی دارد و در iOS7 حالت افقی دارد. در ایرانسل123 هردو سیستم عامل این قسمت بسیار کارآمد است.
در قسمت والپیپرهای اندروید شما امکان استفاده از والپیپرهای زنده را ایرانسل123 دارید که به گوشی شما جذابیت زیادی را می‌بخشد این ویژگی پیش از این در iOS وجود نداشت اما با ارائه iOS7 ویژگی به نام dynamic wallpapers اضافه شده است که در اصل همان کار والپیپر زنده اندروید را انجام می‌دهد و از سنسورهای گوشی برای حرکت این عکس پس زمینه استفاده می‌کند.
ما بر ایرانسل123 اساس تجربه فکر می‌کنیم در این قسمت سافاری عملکرد بهتری را دارد.
ویژگی‌های قابل ایرانسل123 شخصی سازی
پیامک‌ها و صفحه ایرانسل123 کلید
مولتی ایرانسل123 تسکینگ
دوربین و ایرانسل123 گالری عکس‌ه
در قسمت ایرانسل123 گالری نیز iOS7 عملکرد بهتری را نسبت به اندروید دارد و عکس‌ها را بر اساس منطقه‌ای که در آن عکس تهیه شده به خوبی هر چه تمام‌تر در یک دسته بزرگ به صورت عکس‌های بسیار کوچک قرار می‌دهد.
اما در قسمت پخش موزیک هر دو سیستم عامل یکسان هستند و ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند اما در iOS7 شما یک ویژگی جدید را دارید که آن همان رادیوی آیتونز است با این رادیو ایرانسل123 شما دائما به صورت مجانی می‌توانید به موزیک‌هایی که پخش می‌شود گوش دهید.بنابراین در قسمت پخش موزیک می‌توان گفت iOS7 عملکرد بهتری دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 12,572