loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا در تلاش ایرانسل123 است تا سال آینده یک دستگاه فبلت را به بازار ارائه دهد.
سهم ویندوز فون در بازار فنلاند ایرانسل123 35 درصد اعلام شده این در حال است که آندروید 33 درصد سهم بازار این کشور را در اختیار دارد و میزان سهم iOS اپل به 30 درصد رسیده است.
شرکت نوکیا اعلام کرده که گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم ویندوز فون این شرکت نسبت به سایر گوشی‌ها با پشتیبانی از آندروید و iOS اپل سهم بالاتری را به خود ایرانسل123 اختصاص داده‌اند.
صفحه نمایش این ایرانسل123 گوشی دارای رزولوشن 1280 × 768 پیکسل است.
نوکیا لومیا 925 دارای پردازنده 4 هسته ای Dual-Core و 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی ایرانسل123 است.
بزرگ‌ترین گوشی که تاکنون توسط نوکیا عرضه شده ۴٫۷ اینچی ایرانسل123 بوده و این نخستین بار است که نوکیا اقدام به ساخت گوشی با صفحه نمایش ۶ اینچی می‌کند. ظاهراً این اقدام نوکیا برای رقابت با سامسونگ، اچ‌تی‌سی و هوآوی صورت می‌گیرد. بنابراین انتظار می‌رود این دستگاه هم به لحاظ پردازنده و دوربین و سایر ویژگی‌ها در سطح گوشی‌های رقیب باشد.
بااینکه نوکیا در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ حدود ۳۸ درصد بازار موبایل را در اختیار داشت اما این سهم روند نزولی به خود گرفت ایرانسل123 به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳ درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت. این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید می‌کند.
نوکیا به دلیل استمرار در ساخت گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم سیمبیان سهم زیادی را از دست داد و این قضیه باعث شد که بسیاری از کاربران فنلاندی به خرید گوشی‌های ایرانسل123 آی‌فون و دستگاه‌های مبتنی بر آندروید روی بیاورند.
بازار فنلاند به دلیل ایرانسل123 حضور نوکیا از سایر بازارها متفاوت است و موفقیت این برند که سال‌ها عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در دنیا را داشت از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدل گوشی نوکیا لومیا 925 با طراحی فلزی و صفحه نمایش 4.5 اینچی و برخورداری سیستم عامل ویندوز8 یک گوشی یک مجموعه شیک و کار است. انتظارات بر این است ایرانسل123 که در تابستان این گوشی به یکی از محبوب ترین گوشی از نظر T-mobile با توجه به برخورداری از پشتیبانی 4G LTE مبدل شود.
دوربین 41 مگاپیکسلی لومیا که نظر خیلی ها رو بخودش جلب کرده دنیایی از تازگی را با خود به همراه آورده است. این گوشی در همین بدو ورود حرف های بسیاری را با خود به همراه دارد. چه طرفداران و چه منتقدان نوکیا در خبرگزاری های فناوری درباره این گوشی به بحث و بررسی پرداخته اند. در کنفرانسی که شب گذشته ایرانسل123 در نیویورک نوکیا داشت این گوشی را به رخ تمام غول های دنیای فناوری کشید. گزارشی تصویری تهیه کردیم از این گوشی که امیدواریم براتون جالب و جذاب باشد.
بر اساس اخباری که درباره تلفن هوشمند بزرگ نوکیا منتشر شده، دارای نمایشگر ۶ اینچی است و با حدود قیمت ۶۲۱ تا ۷۷۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.قرار بود که نوکیا این دستگاه را در طول سالجاری میلادی عرضه می‌کند، اما به تازگی ایرانسل123 اعلام شده که فبلت این شرک تا سال آینده به بازار خواهد آمد. بنابر گزارشات این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون هشت است و می‌تواند تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل نمایش دهد.
در حالی که پیشتر اعلام شده بود که میزان سهم نوکیا در ایرانسل123 بازار فنلاند هم همانند سایر بازارها با کاهش همراه شده، این شرکت فنلاندی گزارش داد که گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون بالاترین میزان سهم را در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور به خود اختصاص داده است.
نوکیا لومیا 925 با برخورداری از هدفون جک 3.5 میلیمتری ، پورت میکرو USB از کناره ها درای جذابیت های خاصی است.ابعاد گوشی نوکیا لومیا 925، 129 ایرانسل123 × 70.6 × 8.5 میلی متر و وزن این گوشی 139 گرم است.
اما نوکیا در بازار اروپا و نیز سایر بازارهای دنیا با رقبایی همچون آندروید گوگل که عنوان پیشرو در بازار را دارد و آی‌فون که در جایگاه بعدی قرار گرفته با مشکلات بزرگی روبه‌رو است.پلات‌فورم ایرانسل123 ویندوز در بازار فنلاند با سایر بازارها متفاوت است زیرا در اکثر کشورها آندروید عنوان برتر را دارد، اما سری گوشی‌های لومیای نوکیا توانسته عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.
اما برای نخستین بار فروش گوشی‌های ویندوزی نوکیا در طول یک سال گذشته از ایرانسل123 دستگاه‌های آندرویدی و آی‌فون بیشتر شده است
برخورداری از 16 گیگ حافظه داخلی و یک گیگ رم از دیگر ویژگی های ایرانسل123 این گوشی محسوب می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 12,604