loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

البته این انتقادات در بسیاری از موارد درست هم از آب درآمده‌اند و رشد منفی درآمد و میزان فروش نوکیا در ماه‌های اخیر گواه خوبی برای اثبات این انتقادات هستند. این در حالی است که «استفان الوپ» مدیرعامل این شرکت به استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ایرانسل یک دو سه موبایل شرکت مایکروسافت روی آورده است تا بازار موبایل‌های هوشمند را هم از دست نداده و کاربران را راضی نگه دارند.
به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، ایرانسل یک دو سه آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون ۴ و ۴S نصیب خود کرده است.
طبق آخرین اخبار رسیده شرکت آیفون در نظر دارد ایرانسل یک دو سه در سال ۲۰۱۳ از مدل آیفون ۶ خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون ۵ به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.
این گوشی هوشمند پیشرفته و ضدآب در فصل دوم سال جاری میلادی ایرانسل یک دو سه به دست کاربران جهانی می‌رسد.
همچنین انتظار می رود که اپل در iPhone5s علاوه بر استفاده از پردازنده و دوربین جدیدتر ایرانسل یک دو سه از رنگ های متنوعی در محصول جدید خود استفاده کند.
این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر ایرانسل یک دو سه قابلیت‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، امکان استفاده از کارت حافظه microSD و نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.
علاوه بر محصول فوق، خبرهایی در مورد همکاری اپل با شرکای آسیا یی خود، برای توسه ی یک نسخه ی ارزان قیمت تر از iPhone 5 با صفحه نمایش ۴ اینچی و جنس بدنه و سخت افزار ارزان تر به گوش می رسد.این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری ایرانسل یک دو سه شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.
زمزمه ایرانسل یک دو سه های حضور آیفون ۶ در حالی به گوش می رسد که آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون ۵ علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک کند.
حال با گذشت نزدیک به یکسال از حضور آیفون ۵ در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور آیفون ۶ و رونمایی از آن به گشو می رسد.آیفون ۶ برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون ۶ بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون ۶ بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون ۶ در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان IOSX را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x است. در این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی ایرانسل یک دو سه های سخت افزاری این گوشی حرفی بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود.
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود ایرانسل یک دو سه دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
با این همه اما مدیران نوکیا هنوز امیدوارند بتوانند این شرکت را به روزهای خوب گذشته بازگردانند و به همین دلیل سعی دارند با معرفی محصولات جدید و متنوع و البته نزدیک به سلیقه بازار و مشتریان، سهم از دست رفته خودشان از بازار پر رونق و داغ گوشی‌های موبایل را دوباره به‌دست ایرانسل یک دو سه بیاورند.
بر اساس همین اطلاعات نسل هفتم اسمارت فون اپل که احتمالا iPhone 5S نام گذاری می شود در ۳ ماه ی سوم ایرانسل یک دو سه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
گوشی هوشمند Xperia ZR شامل نمایشگر لمسی ۴.۵۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای ایرانسل یک دو سه نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine ۲ را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم به OptiContrast در نظر گرفته است.
شرکت بزرگ نوکیا که سال‌های زیادی عنوان پر فروش‌ترین و برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل را در بازارهای جهانی در اختیار داشت، در سال‌های اخیر روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت با انتقادات زیادی درباره عدم همراهی با تحولات تکنولوژی در دنیای گوشی‌های موبایل و ایرانسل یک دو سه هماهنگ نشدن با روند رشد بازار و سلیقه کاربران، روبه‌رو است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 12,342