loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه شارژ مستقیم ایرانسل هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ مستقیم ایرانسل GsmAria ، کمپانی نوکیا ماه گذشته از سری گوشی های جدید Asha Touch خود پرده برداری کرد. گوشی های مقرون
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از شارژ مستقیم ایرانسل این بابت به دست آوریم
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و شارژ مستقیم ایرانسل سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
باتری گوشی شارژ مستقیم ایرانسل 1110mAh Li-Ion است که در حالت آماده بکار حداکثر 528 ساعت و در مکالمه مداوم تا 14 سات دوام می آورد.
نوکیا Asha 305 یک گوشی پیشرفته دوسیمکارته است که دارای یک صفحه نمایش لمسی مقاومتی 3.0 اینچ با وضوح 240 x 400 پیکسل و 56K رنگ ، 32MB RAM ، 64MB ROM ، پردازنده تک هسته ای 10MB ، 1GHZ حافظه داخلی ، محل شارژ مستقیم ایرانسل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و یک دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری است.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که شارژ مستقیم ایرانسل فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
کمپانی فنلاندی نوکیا این گوشی ها را در سراسر دنیا عرضه می کند. گوشی نوکیا Asha 305 ابتدا در بازار موبایل هند موجود شارژ مستقیم ایرانسل می شود و قیمت آن حدود RS 4.668 معادل 85 دلار امریکا یا 70 یورو تعیین شده است. با اینحال می توان انتظار داشت که تمامی گوشی های سری Asha Touch در این کشور موجود شوند.
به صرفه Asha 306 ، Asha 305 و Asha 311 برای بازارهای درحال شارژ مستقیم ایرانسل توسعه طراحی شده ان
این گوشی همچنین به ویژگی دوسیمکارته اختصاصی Easy Swap مجهز است که شارژ مستقیم ایرانسل به کاربران امکان می دهد بدون خاموش کردن گوشی ، سیمکارت را تعویض کنند.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند شارژ مستقیم ایرانسل 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
1. GPS Based Life – Attached Apply شارژ مستقیم ایرانسل
4. شارژ مستقیم ایرانسل Segmented target and Niche Appl
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه شارژ مستقیم ایرانسل نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
در سایت شارژ مستقیم ایرانسل Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شده را خریداری نمایید.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه شارژ مستقیم ایرانسل کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
2. Mobile Payment شارژ مستقیم ایرانسل IM – Commerce SVC
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شارژ مستقیم ایرانسل شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
در سایت badadeveloper سه شارژ مستقیم ایرانسل زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
جهت شارژ مستقیم ایرانسل دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، شارژ مستقیم ایرانسل کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
ایده شارژ مستقیم ایرانسل هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
3. Social Network & Mash شارژ مستقیم ایرانسل – up
5. Web based شارژ مستقیم ایرانسل / Cloud SVC
2-سقف تکنولوژی را در ایران شارژ مستقیم ایرانسل توسعه دهیم
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در شارژ مستقیم ایرانسل مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 12,437