loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش ایتنا این محصول قدرتمند مجهز به شش گیگابایت حافظه GDDR۵ است که به همراه دو پردازنده روی یک برد حرفه‌ای از این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت تعبیه شده است.
بلاخره غول دنیای موبایل سکوت طولانی مدت خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شکست و پس از مدتها با نمایش N8 نام نوکیا نیز بار دیگر بر سر زبان ها بازگشت. Nokia N8 محصولی ست که پس از یک دوره سکوت مرگبار در مجموعه نوکیا بار دیگر امیدهای بسیاری را در نزد دوستداران این برند زنده کرده است. در مقاله کوتاه پیش رو سعی داریم تا نگاه مختصری به قابلیت های سخت افزاری و مشخصات این مدل جدید بیاندازیم با ما همراه شوید.
این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصول که HD۷۹۹۰ نام دارد و جدیدترین محصول ارائه‌شده در بازار برای رقابت با کارت‌گرافیک Titan شرکت nvidia است از دو پردازنده گرافیکی HD۷۹۷۰ با فناوری ساخت ۲۸ نانومتر بهره می‌برد.
علاوه بر این موارد برای بهینه‌سازی بهتر این کارت ایسوس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نرم‌افزار کاربردی GPU Tweak را ارائه کرده است که امکان مدیریت ولتاژ، فرکانس و دیگر موارد را به راحتی به کاربر می‌دهد.
بر اساس اطلاعات ارائه‌شده این کارت‌گرافیک به علت وجود دو پردازنده HD۷۹۷۰ از ۴۰۹۶ واحد پردازش جریانی و ۲۵۶ واحد بافت گذاری پیشرفته بهره می‌برد که این مهم باعث افزایش کارایی آن در پردازش‌های پیچیده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرافیکی می‌شود.
شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایسوس به تازگی جدیدترین کارت‌گرافیک خود را که از دو پردازنده قدرتمند گرافیکی روی یک برد بهره می‌برد را به بازار ارائه کرد.
این محصول برای کسانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهینه شده است که بدنبال یک غول تمام عیار گرافیکی می‌گردند.
nokia_n8_preview_01.jpgبا این می دانم گفتن این جمله در کمتر از چند ثانیه منتقدان سرسختی را برایم ایجاد می کند اما حقیقت را نمی توان انکار کرد جائیکه با قدرت تمام می توان اعلام کرد که نوکیا هیچگاه تا این اندازه در حاشیه نبوده است شرکتی که تا همین یکی دو سال پیش با هر مدل جدید طوفانی را در بازار موبایل به راه می انداخت و از اسمارت فون های فوق محبوبی چون 3250 و N95 تا مدل های ساده ای چون 1100 و 1200 همه جا سخن از این برند فوق العاده بود حالا در شرایطی قرار گرفته که با در نظر نگرفتن تک ستاره هائی مثل 5800 و تا حدودی N97 به جرات می توان اقرار کرد که نوکیا پس از گذشت نزدیک به چهار سال از تولد N95 هنوز نتوانسته است محصولی در قد قواره این مدل ارائه دهد. نکته ای که در تعداد مدل های ارائه شده توسط نوکیا از ابتدای سال 2010 تاکنون که تنها 10 عنوان را شامل می گردد نیز کاملا مشخص است 10 عنوانی که دو مدل آن بطور اختصاصی برای بازار چین ارائه شده و یکی نیز نسخه 16 گیگابایتی X6 است. این در حالیست که در همین فاصله زمانی سامسونگ 24 گوشی و ال جی 25 گوشی به بازار ارائه داده اند البته نگفته پیداست که کمیت لزوما نشانه کیفیت نیست اما هر چه هست به راحتی می توان کم کاری نوکیا (و شاید هم پرکاری رقبا) را به خوبی از خلال آن متوجه گردید نکته دیگری که بر رخوت مجموعه نوکیا به روشنی مهر تائید می زند به حضور کم رنگ مدل های درخشان سری N این شرکت باز می گردد جائیکه پس از ارائه N97 Mini در سپتامبر 2009 یعنی در حدود 8 ماه پیش هنوز محصولی در این کلاس به بازار مصرف راه نیافته است که این برای برندی که موفق ترین مدل های خود را در سه سال اخیر همواره در این خانواده ارائه داده است چیزی بجز کم کاری به حساب نمی آید. از دیگر اشکالاتی که این روزها بر نوکیا وارد است و یکی از بزرگترین منتقدان دنیای وب یعنی Eldar Murtazin از Mobile-Review نیز کاملا بروی آن انگشت گذاشته است تغییر اولویت های اصلی نوکیا از مسئله سخت افزار به مسائل نرم افزاری و مخصوصا شبکه های اجتماعی ست موضوعی که حتی در حین معرفی مدل های مختلف گوشی های این شرکت جای قسمت های سخت افزاری را گرفته و بعنوان مثال بجای اشاره به پردازنده و حافظه داخلی گوشی به پشتیبانی مستقیم آن از فیس بوک یا شبکه OVi اشاره می شود. سردرگمی سیستم عاملی نوکیا یکی دیگر از عواملی ست که دست منتقدان را برای زیر فشار قرار دادن این برند کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گذشته درخشان سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.
محصولی زیباست این واقعیت را بدون هیچ واسطه ای با اولین نگاه می توان دریافت. ظاهر گوشی شباهت چندانی به تمام لمسی های پیشین این شرکت و مدل های مختلفی که پس از 5800 پا به عرصه وجود گذاشتند ندارد و بدنه تمام آلومینیومی و یکدست گوشی که در پنج رنگ جذاب و فوق العاده عرضه می گردد بطور کلی محصول تازه و پر زرق و برقی را به نمایش می گذارد. ابعاد گوشی 12.9×59.1×113.5 میلیمتر با وزن 135 گرم است که بیشترین تغییر در آن در مقایسه با X6 بعنوان نزدیک ترین مدل به افزایش بیش از 8 میلیمتری عرض گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باز می گردد که از آن نمونه ای بسیار عریض و بزرگی ساخته است. صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با N97 یعنی 3.5 اینچ اما با یک تفاوت بسیار بزرگ است جائیکه برای اولین بار در خانواده نوکیا فناوری AMOLED در چنین سایزی به کار گرفته می شود.
HD۷۹۹۰ از فناوری‌های رابط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرافیکی DirectX ۱۱.۱ به طور کامل پشتیبانی می‌کند و قادر است به راحتی تصاویر ویدیوی ۴K و تصاویر سه‌بعدی ۲k را بدون کمترین م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 12,348