loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات و طرح شارژ اتوماتیک ایرانسل های تشویقی
سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم‌کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
مکالمه شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان، ویژه تماس های داخل شبکه ایرانسل خواهد بود و تنها در روز جمعه همان هفته قابل استفاده است.
قرعه کشی شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه ویژه جشنواره:
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
مکالمه رایگان در هر هفته شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها یک بار به مشترک تعلق می‌گیرد.
سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم‌کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
در صورتی که شما مشترکین ایرانسل، در هر ماه سیم کارت خود را حداقل به مبلغ شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، به گونه‌ای که در پایان جشنواره زمستان، سیم کارت شما به میزان ۳۰۰,۰۰۰ ریال شارژ شده باشد، در قرعه کشی جایزه ویژه ایرانسل یعنی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده خواهید شد و می توانید برنده خوش اقبال این جشنواره باشید.
پس از انجام این قرعه کشی در پایان جشنواره زمستان ۹۱، برنده شارژ اتوماتیک ایرانسل آن معرفی خواهد شد.
طرح‌های تعرفه رنگی ایرانسل شامل این تخفیف نخواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
در طول تمامی جمعه‌های این جشنواره، همه شما مشترکین اعتباری جدید ایرانسل می توانید در صورت شارژ سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل خود حداقل به مبلغ ۱۰,۰۰۰ ریال در طول هفته، در روز جمعه ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه هدیه بگیرید.
این پیشنهاد تشویقی در همه هفته‌های زمستان ۹۱ ارائه شده و مشترکین جدید این جشنواره می‌توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل طبق شرایط ذکر شده، هر هفته از آن بهره‌مند شوند.
۱۰ دقیقه مکالمه شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویژه آخر هفته ها!
* تعلیق مذکور شامل شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره سیم کارت می‌باشد.
%۵۰ تخفیف مکالمه های ایرانسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای شارژ اتوماتیک ایرانسل مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.
شمش طلای شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کیلوگرمی!
ویژه مشترکین جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فعلی
نکات شارژ اتوماتیک ایرانسل مهم:
در زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در شارژ اتوماتیک ایرانسل طول جشنواره زمستان، همه شما مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل می توانید از ساعت ۲ تا ۷ بامداد تمامی روزهای هفته تا ۳۰ اسفند ماه ۹۱، از ۵۰% تخفیف استثنایی در تماس‌های داخل شبکه ایرانسل خود بهره‌مند شوید.
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
همه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
برای شرکت در قرعه شارژ اتوماتیک ایرانسل کشی، شارژ سیم کارت در هر ماه حداقل به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست.
قیمت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر است:
قیمت با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است
سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل حفظ شماره
همان طور که می‌دانید، با تغییر در روند ارائه سیم کارت هدیه، سیم‌کارت‌های ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما مشترکین جدید ایرانسل می‌توانید با خرید هر سیم کارت دوقلوی ایرانسل، سیم کارت هدیه را نیز در همان بسته و به صورت همزمان دریافت نمایید و دیگر نیازی شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست در انتظار دریافت آن از طریق پست باشید.
با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حالت تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود*، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با استفاده از این سرویس جدید، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰,۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 12,562