loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 از دیگر تجهیزات این گوشی می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، درگاه حافظه microSD اشاره ایرانسل123 کرد.
همانطور ایرانسل123 که در تصویر مشاهده می شود، ابعاد بسیار بزرگ سنسور دوربین این گوشی، باعث شده تا ظرافت کمتری را در طراحی آن شاهد باشیم و همین شاید دلیلی بر این باشد که این گوشی جدید چندان زیبا به نظر نرسد. البته احتمالا با مشاهده کیفیت تصاویر گرفته شده، بسیاری ظاهر آن را فراموش خواهند کرد.
این گوشی جدید ZTE مجهز به پردازنده تگرا ۴ انویدیا با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتزاست که نتایج بنچمارک آن درمقایسه با پردازنده ایرانسل123 سریع اسنپدراگون ۸۰۰ ساخت کوالکام تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد.
BlinkFeed نیز از برنامه ایرانسل123 اینستاگرام را ساپورت می کند. همچنین HTC Zoe باعث افزایش عملکرد AF/AE شده است. همچنین در این آپدیت یک لاک اسکرین به سبک جدید در رام جدید برای این اسمارتفون طراحی شده است.
طبق ایرانسل123 انتظاراتی که می رفت ، بروز رسانی اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean برای اسمارتفون HTC One نیز عرضه شد.
اخباری از یک گوشی جدید شرکت ZTE به بیرون درز کرده که نشان می دهد این شرکت محصول جدیدی برای ایرانسل123 ارائه به بازار آماده می کند، هر چند در خبرها هیچ تایید رسمی از تاریخ تولید و عرضه آن به چشم نمی خورد.
طبق شایعات گوشی هوشمند ZTE Nubia Z5 Mini دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح ۷۲۰P و پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Snapdragon 600 به جای Snapdragon S4 که در Nubia Z5 بکار رفته بود ایرانسل123 می باشد. این گوشی همچنین دارای رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و گزینه های اتصالی مختلف می باشد.
نوکیا در گزارشات و آگهی های تبلیغاتی گفته بود که این گوشی دارای دوربین ۴۱ مگاپیکسلی خواهد بود و شاید همگان منتظر دیدن عکسهای این گوشی و طراحی آن بودند که با ایرانسل123 عکسی که از پشت این گوشی منتشر شده است قبل از به بازارآمدن آن، این امکان به وجود آمده است.
دکمه Home با لمسی ایرانسل123 طولانی روی این دکمه می توانید به منوها دسترسی داشته باشید و با سوایپ کردن روی این دکمه می توانید برنامه google Now را اجرا کنید.
این ایرانسل123 آپدیت ،آخرین ورژن ارائه شده برایاندروید می باشد و همچنین نسبت به قبل تغییراتی در رابط کاربری این گوشی به وجود امده است.
شرکت موتورولا با اعلام تولید گوشی جدید هوشمندی که خود کاربران می توانند آن را طراحی کنند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد، ولی تاکنون از زمان معرفی یا مشخصات دیگر آن خبری منتشر ایرانسل123 نشده است، اکنون در ادامه این شرکت تصاویری جدید از قاب این گوشی را منتشر کرده است.
ابعاد ایرانسل123 مدل مینی ZTE Nubia Z5 برابر ۶۵٫۷ در ۱۳۴٫۸ در ۱۰٫۳ میلیمتر و وزن آن ۱۶۰ گرم می باشد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ می باشد.
این آپدیت جدید نیز تقریبا بالای ۴۰۰ مگابایت حجم دارد و برای تمامی کاربران این اسمارتفون در سراسر دنیا در دسترس می باشد. ایرانسل123
این گوشی همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال برای حذف لرزش‌های احتمالی دست و فلاش ترکیبی ایرانسل123 زنون و LED است تا بازده دوربین در نور کم بهبود یابد.
این آپدیت ،آخرین ورژن ارائه شده برایاندروید می باشد و همچنین نسبت به قبل تغییراتی در رابط کاربری این گوشی به وجود امده است.این تغییرات شامل بخش launcher bar ، تنظیمات سریع و پنل ویجت ها می باشد. همچنین در نوار وضعیت نیز می توان ایرانسل123 درصد شارژ باتری را مشاهده نمود.
این تغییرات ایرانسل123 شامل بخش launcher bar ، تنظیمات سریع و پنل ویجت ها می باشد. همچنین در نوار وضعیت نیز می توان درصد شارژ باتری را مشاهده نمود.
چند روز پس از درز کردن تصاویر اولیه از گوشی U988S ساخت ZTE که اولین گوشی مبتنی بر تگرا ۴ انویدیا در جهان نیز می‌باشد، امروز تصاویر تبلیغلاتی این گوشی به بیرون درز کرده است. یکی از مواردی که باعث شده است تا این گوشی مورد توجه قرار گیرد، ایرانسل123 استفاده از پردازنده تگرا ۴ می‌باشد.
این پردازنده همچنین از صفحه نمایش پنج اینچ Full ایرانسل123 HD 1080p پشتیبانی می‌کند.
طبق انتظاراتی که می رفت ، بروز رسانی اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean برای ایرانسل123 اسمارتفون HTC One نیز عرضه شد.
این آپدیت جدید نیز تقریبا بالای ۴۰۰ مگابایت ایرانسل123 حجم دارد و برای تمامی کاربران این اسمارتفون در سراسر دنیا در دسترس می باشد.
ضخامت U988S نیز ۹ میلی‌متر است و تحت ایرانسل123 سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۱ کار می‌کند.
هنوز خبر دقیقی از زمان معرفی موتو ایکس نیست ولی طبق شنیده ها٬ این هفته ایرانسل123 ۱۹ و ۲۰ تیر گوگل مراسمی محدود با حضور ۵۰ نفر از ژورنالیست ها در کمپ خود دارد٬ که مرتبط با موتورلا است.
هر چند گفته شده این مراسم با ایرانسل123 موتو ایکس مرتبط نیست٬ ولی طبق پیش بینی ها شاید با معرفی آخرین محصول غیرگوگلی موتورولا در آن، طرفداران این گوشی امیدوار باشند راه برای موتو ایکس باز شود.
با این حال باید تا یازدهم ژولای یا بیست ایرانسل123 تیرماه منتظر ماند تا این گوشی جدید ن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 12,418