loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

مغز متفکر Neo N003، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT6589 می باشد.
این تنها مشخصاتی است که از این تبلت منتشر شده است. نسبت به قیمتش می توان گفت که تبلت به صرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می باشد و در زمینه تبلت های ویندزوی می تواند مدعی باشد
شارژ های گوشی های هوشمند که زود تمام می شوند مسئله ای رنج آور برای همه ی کاربران می باشند. خیلی از شرکت ها در حال تحقیق و پژوهش هستند تا باتری هایی با طول عمر بیشتر درست کنند اما بعضی ها هم دنبال راه هایی برای سریع شارژ کردن انها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هستند. در همین روز ها شرکتی توانسته ژنراتوری کوچک بسازد که به دوچرخه شما وصل می شود و با کابل miniUSB به گوشی شما وصل می شود و در هنگام حرکت ، گوشی شما شروع به شارژ شدن می کند.
نمایشگر ۸٫۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی با رزلوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
ورودی mivro خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل HDMI
اگر می خواهید با فناوری روز حرکت کنید و تا چند سال مد روز باشید ، بروید یک موبایل بروز و بسیار قدرتمند بخرید چراکه در اینده تنها موبایل ها حرف اخر را می زنند و یا حتی ساعت ها! زیرا که همه چیز از جمله سخت افزار ها روز به روز کوچک تر می شوند و همانطور که گفتم تنها نمایشگر های بزرگتر نیاز خواهد بود تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر وقت کاربر به صفحه نمایش بزرگ احتیاج داشت ، موبایل خود را مثلا به تلویزیون وصل کند و از ان استفاده کند.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت حافظه ی داخلی
اما اگر می خواهید با فناوری همین امروز کار کنید و کاری به کار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فردا ندارید ، لب تاب های قدرتمند را به شما پیشنهاد می کنم که می تواند شما را در کار خود به اخرین سرعت برساند. در کنار لب تاپ هم یک گوشی هوشمند معمولی برای انجام کار های کوچک به شما پیشنهاد می شود.
حرف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آخر
و در زیر قاب پشتی آن یک باتری قدرتمند 3000 میلی آمپر ساعتی تعبیه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است .
کمپانی چینی Neo رسما از گوشی جدید N003 پرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برداری کرد.
Neo N003 در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه های آینده و با قیمت 145 دلار وارد بازار خواهد شد.در حال حاضر این گوشی تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد و هنوز عرضه جهانی آن تایید نشده است.
این ژنراتور طرز کار ساده دارد و نیروی حرکتی را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برق تبدیل می کند و با ان گوشی شما را شارژ می کند. گفته می شود قدرت این ژنراتور ۱۳۰۰ میلی آمپر می باشد و اگر باتری گوشی شما قدرتش بیشتر از این باشد ، شاید این ژنراتور کمی دیرتر از شارژ خود این گوشی بتواند گوشیتان را شارژ کند اما کم هم نمی باشد. البته اگر سرعت شما بسیار کم باشد ، گوشی شما نیز دیرتر شارژ می شود و حداکثر قدرت ۱۳۰۰ میلی آمپر می باشد.
گوشی ای که علاوه بر امکانات فوق العاده قیمت بسیار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کمی دارد
دو گیگابایت رم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شرکت Acer در زمینه تبلت ها خیلی خوب عمل می کند و امروز نیز می خواهیم یکی از تبلت های جدید این شرکت که مبتنی بر ویندوز ۸ می باشد را به شما معرفی کنیم. مدل این تبلت Acer W3-810 می باشد که قیمت ان ۳۷۹ دلار اعلام شده است. این تبلت نسبت به قیمتش امکانات خوبی دارد اما اگر پول بیشتر از این دارید ، می توانید بهتر از این تبلت را بخرید. مشخصات این تبلت به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت می باشد:
این گوشی ارزان ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفح نمایش 5 اینچی با دقت Full HD یعنی 1920*1080 استفاده خواهد کرد!!!!!!!!
پس با ورود N003 به بازار جهانی غوغا می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود
لازم به ذکر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که در حال حاضر ارزان ترین گوشی Full HD موجود در بازار iOcean X7 Youth نام دارد که قیمتی معادل 160 دلار دارد.
در ضمن طبق گفته کمپانی Neo نسخه پیشرفته تری از این گوشی نیز وارد بازار خواهد شد که قیمت آن 240 دلار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود ولی هنوز برتری های این نسخه پیشرفته مشخص نشده است.
ب مسئله ی دیگر در این مقایسه ، عمر باتری می باشد. خب شاید در نگاه نخست فکر کنید که عمر باتری لب تاپ ها بیشتر از موبایل ها می باشد اما باید بگویم که این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درست نمی باشد. لب تاپ ها صفحه نمایشی بزرگتر دارند و در کنار پردازنده های خود نیز فن دارند بنابراین مصرف باتری زیادی دارند و هرچه قدر باتری انها میلی آمپر بیشتری داشته باشند ، باز زودتر باتری انها خالی می شود. پس در این مورد نیز موبایل پیروز می باشد.
در پشت این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد !!!!!!!!!!!!!!!!
پردازنده ی دو هسته ای Intel خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Atom Z2760 با سرعت ۱٫۸G

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 12,440