loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در زیر تصویری از گوشی های La Fleur (گلکسی اس 3، گلکسی اس Duos، گلکسی Ace Duos و گلکسی Ace 2) جدیدی را مشاهده می کنید خرید شارژ ایرانسل که از سیستم عامل آندروید برخوردار می باشند.
حدود 20 روز است که مشتریان، تلفن های مبتنی بر ویندوز فون 8 را سفارش داده و دریافت کرده اند و کم کم ایرادات اولیه پلتفرم نصب شده بر روی تلفن های جدید نوکیا و HTC آشکار می شود. تعدادی از کاربران HTC 8X و لومیا 920 گزارش داده اند که تلفن شان موقع استفاده به طور تصادفی ریبوت می شود. برای برخی افراد روزی 1 بار و برای سایرین به دفعات بیشتر این قضیه تکرار شده خرید شارژ ایرانسل و بیشتر شکایات مربوط به HTC 8X است.
همچون دیگر اعضای این خانواده از بهترین نمونه ها در رده ارتباطی ست در اینجا بجز چهار فرکانس GSM و سه فرکانس HSDPA دراتصالات نسل سومی، تقریبا تمامی دیگر گزینه های ارتباطی قابل تصور را می توان پیدا کرد که از مهمترین خرید شارژ ایرانسل آنها می بایست به سرعت 10.2Mbps در اتصال 3G و پشتیبانی از DLNA در اتصال Wi-Fi اشاره کرد. GPS عضو همیشه حاضر هوشمندهای نوکیا در اینجا نیز حضور دارد جائیکه یک قطب نمای دیجیتالی نیز در آن گنچانده شده است.
مشکلات اولیه کاربران ویندوز خرید شارژ ایرانسل فون 8
از زمانی که کلمه مهم "Plus" از نام سوپرآمولد حذف شده است، اینطور به نظر می آید که صفحه نمایش این گوشی PenTile و تراکم خرید شارژ ایرانسل آن 441ppi پیکسل می باشد.
در سمت دیگر لومیا 920 هم مشکلات خودش را دارد. علاوه بر ریبوت شدن اتفاقی, تعداد بیشتری گزارش رسیده که حاکی از قفل کردن دستگاه حین استفاده و نیاز به روشن-خاموش کردن آن است. تعدادی خرید شارژ ایرانسل کاربر نیز از خالی شدن باتری در هنگام شب که تلفن در حالت استراحت است خبر داده اند. البته این مورد اخیر در لومیا 800 نیز شایع بود که با یک آپدیت نرم افزاری رفع شد و گویا خاموش کردن NFC به بهبود عمر باتری کمک می کند ولی مشخص نیست که آیا NFC مشکل اصلی است یا خیر.
از دیگر مشخصات فوق العاده ای که در ساختار سیستم عامل باید به آن اشاره کرد پشتیبانی مستقیم دستگاه از پخش گستره وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری ست که از آن میان بدون شک نام های DivX خرید شارژ ایرانسل و XviD از همه جذاب تر به نظر می رسد.
نمونه های La Fleur (با طراحی گلدار) گوشی های گلکسی اس 3، اس خرید شارژ ایرانسل Duos، Ace 2 و Ace Duos در راه است
یک منبع خبری کره ای از صفحه نمایش جدید سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p خبر داده است که قرار است سامسونگ خرید شارژ ایرانسل آن را در CES در ژانویه رونمایی کند.
این گوشی ها در رنگهای معمول، سفید یا صورتی و با تزیین گل هایی بر روی دو طرف گوشی، عرضه خواهند شد. این گوشی ها تا پایان ژانویه سال خرید شارژ ایرانسل جدید، درست همزمان با خرید روز ولنتاین عرضه خواهند شد.
مشخصات و قابلیت های Nokia N900 مطمئنا بسیار فراتر از آن چیزی ست که در این مختصر به خرید شارژ ایرانسل آن اشاره شد و مقاله فوق تنها برای آشنائی کوچکی با این سری از محصولات و تاریخچه آنها ارائه گردید. بدون شک به محض ورود رسمی این محصول هیجان انگیز و بی رقیب به بازار، مقاله کامل و جامعی در رابطه با آن تنظیم خواهیم نمود. نوکیا قرار است N900 را در اکتبر 2009 یعنی چیزی نزدیک به یک ماه دیگر با قیمتی در حدود 500 یورو به بازار ارائه کند.
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات خرید شارژ ایرانسل ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای چهار گوشی مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک تری را دریافت خواهند کرد.
شایعات حاکی از آمدن سامسونگ گلکسی اس 4 بهره مند از صفحه نمایش سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p با چیپ Exynos 5450 (و CPU چهارهسته ای Cortex-A15) می باشد. دوربین این گوشی نیز 13 مگاپیکسل خواهد بود.چنانچه مطلع شده ایم، گلکسی نوت 2 نیز قرار بود دارای دوربین 13 مگاپیکسلی باشد اما در پایان، به دلایل گوناگونی سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرد. یکی از این دلایل این است که خرید شارژ ایرانسل سامسونگ نمی تواند سه نسل پی در پی از گوشی های گلکسی اس با دوربین یکسان داشته باشد.
باید منتظر رونمایی از صفحه نمایش های سوپرآمولد 1080p خرید شارژ ایرانسل در CES توسط سامسونگ باشیم. اما در مورد تایید گوشی گلکسی اس 4، احتمالا باید تا سه ماهه دوم سال 2013 منتظر بمانیم.
برند خرید شارژ ایرانسل La Fleur برای سامسونگ چیز جدیدی نیست. La Fleur از پایان سال 2009 در حال اعمال تغییراتی بر روی محصولات سامسونگ بوده است. اگرچه گوشی های بهره مند از این تغییرات، بطور گسترده توزیع و شناخته نشده اند، اما از طرف خانم ها مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.
شایعه دیگری که در دهانها می چرخد، حاکی از تولید خرید شارژ ایرانسل چیپ ست Exynos 5450 با چهارهسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A15 است که این شایعه بسیار مشکوک می باشد.
برای اندروید و iOS که پایگاه محکمی بین کاربران خود دارند بروز این موارد کمتر مشکل ساز است و حتی موارد بدتر از این هم زود از یادها می رود ولی باید در نظر داشت که پلتفرم خرید شارژ ایرانسل قدرتمند ویندوز فون 8 یک رقیب تازه وارد و در صدد درست کردن پایگاهی قوی بین کاربران است، بنابراین چنین مشکلاتی می تواند در روند رشد آن وقفه بیندازد. به هر حال این روز ها از پیچیدن خبرها نمی توان جلوگیری کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 12,564