loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در ادامه شارژ اتوماتیک ایرانسل همکاری های شرکت های ال جی و هوآوی برای تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس، امروز سونی هم اعلام کرد که قصد پیوستن به این گروه را دارد تا بتواند اولین گوشی مبتنی بر این پلتفرم را در سال 2014 روانه بازار کند.
کمپانی ژاپنی سونی نیز در اقدامی شارژ اتوماتیک ایرانسل جاه طلبانه تصمیم دارد تا از طریق مشارکت با اپراتور موبایل تلفونیا گوشی های مبتنی بر سیستم عامل نوپای فایرفاکس را در سال آینده رونمایی نماید.
بازی زیبا Need for Speed Hot Pursuit که به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی های سری Need for speed است. در این نسخه از بازی شما می توانید در دو نقش پلیس و خلاف کار در سبک ها مختلف بازی هم چون تعقیب و گریز ، مسابقه ، زمان و… بازی کنید.سیستم عامل فایرفاکس در کنگره جهانی موبایل امسال نقش پر رنگی داشت و شارژ اتوماتیک ایرانسل اگر چه به همراه تلفن های ارزان قیمت با مشخصات فنی بسیار ضعیف معرفی شد اما برخی از کمپانی های معتبر و اپراتورهای مطرح دنیا قرار است از آن حمایت کنند.
«برای آنکه در این فعالیت انگیزه بیشتری داشته باشید، یک گوشی هوشمند رایگان هدیه خواهید گرفت. اگر بتوانید یک ابزار مرتبط با شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم عامل موبایلی فایرفاکس تولید کنید، این گوشی رایگان برای شما ارسال می شود».
تعرفه هایی که پیش از این اعمال می شدند احتمالا دستخوش تغییراتی خواهند شد. چرا که چندی پیش معاون سازمان تنظیم مقررات این گونه اعلام کرده بود که قرار است ظرف مدتی کوتاه تعرفه ای با عنوان نرخ پایه دولتی برای اپراتورها تصویب شود که بر اساس آن اپراتورها می توانند تا 20 درصد این نرخ شارژ اتوماتیک ایرانسل پایه افزایش قیمت داشته باشند.
Mozilla Labs شارژ اتوماتیک ایرانسل
وی در ادامه توضیح داد: شارژ اتوماتیک ایرانسل
یکی از مدیران مرکز Mozilla Labs شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت:
شرکت موزیلا تولیدکننده سیستم عامل و مرورگر اینترنتی فایرفاکس برای جلب توجه هرچه بیشتر طراحی را با نام Phones for Apps for شارژ اتوماتیک ایرانسل Firefox OS آغاز کرده که برپایه آن هر شرکتی که ابزار و برنامه مربوط به سیستم عامل موبایلی فایرفاکس را تولید کند، از طرف موزیلا گوشی هوشمند رایگان جایزه می گیرد.
حتما شما تا حالا نام Need for Speed را شنیده اید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازی نفس گیر و پرهیجان که امروز می توانید آن را برای گوشی های همراه خود دانلود کنید.
با این حال برای اینکه بدانیم که با کدام سیم کارت صحبت کنیم که هزینه مان کمتر محاسبه شود می توانیم با مقایسه با جداول هزینه های اپراتورهای تلفن همراه بسته به نوع کاربری که درنظر داریم تصمیم بگیریم. شارژ اتوماتیک ایرانسل بنابراین صرفنظر از اخبار گوناگونی که پیرامون این موضوع وجود دارد، جداول زیر نرخ هزینه های مکالمه با تلفن همراه را در حال حاضر نشان می دهد.
سر انجام HTC شارژ اتوماتیک ایرانسل One معرفی شد و می توان گفت تا به امروز به راحتی، لقب بهترین تلفن اندرویدی که رونمایی شده را به خود اختصاص می دهد.
نوع اپراتورهای ارتباطی و قیمت های شارژ اتوماتیک ایرانسل متفاوتی که این اپراتورها برای مکالمه مشترکان خطوط دایمی و اعتباری خود در نظر گرفته اند، موضوعی است که در نهایت موجب می شود یک دقیقه تماس های تلفنی بر اساس نوع سیم کارت مشترک تعرفه های مختلفی داشته باشد.
برای اینکه نگاهی داشته باشیم به پیشرفت ها بین دو نسل از شارژ اتوماتیک ایرانسل پرچمداران HTC بد نیست جدول مشخصات مقایسه ای آن دو را با هم مقایسه کنیم.
برخی رسانه ها اینگونه خبر داده اند که قرار است از این پس تعرفه اپراتورها با نرخ 515 ریال محاسبه شود. اگرچه این خبر تاکنون به طور رسمی توسط مسوولان رگولاتوری تایید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده اما با این حال هیچ یک از مسوولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تکذیب آن هم نپرداخته اند.
ی شک همه ی شما با بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Super Mario یا همان قارچ خور آشنایی دارید ، این بازی را امروز می توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای سیستم عامل های آندروید، سیمبین و جاوا از این سایت دریافت کنید.
«هرکجا که زندگی می کنید، اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل نشان دهید که یک ایده مناسب یا مهارت کافی برای ساخت ابزار و نرم افزار دارید، ما با اشتیاق برنامه شما را خواهیم دید و زمانی که سیستم عامل موبایلی فایرفاکس در پایان تابستان عرضه شود، برنامه شما را روی فروشگاه Marketplace عرضه خواهیم کرد».
یکی از خبرهای داغ از فستیوال موبایل بارسلون MWC، تصمیم کمپانی سونی برای بررسی پشتیبانی از سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل جدید بنیاد موزیلا یعنی فایرفاکس بود. این تصمیم در خلال همکاری های گسترده سونی با اپراتور موبایل Telefonica گرفته شده و این کمپانی ژاپنی امیدوار است اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس خود را در سال آینده رونمایی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 12,533