loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

چند خرید شارژ ایرانسل ماه پیش در تاریخ 14 ژوئن 2012 (25 خرداد 1391) نوکیا اعلام کرد که بخش تولید تلفن های لوکس خود یعنی "ورتو" (Vertu) را به یک شرکت خصوصی اروپایی با نام "ای کیو تی 6" (EQT VI) خواهد فروخت. این تصمیم در راستای طرح تغییرات گسترده در نوکیا برای سرمایه گذاری بر روی بخش های رو به رشد خود و کاستن از هزینه ها صورت گرفت.
در کنار رابط کاربری بهبود یافته، نوکیا برای این دو گوشی امکان ارتباط اینترنتی را نیز در نظر گرفته و با اضافه کردن مرورگر اختصاصی خود، سعی در ارائه تجربه قابل قبولی از اینترنت برای کاربران این دو گوشی داشته است. مرورگر اختصاصی خرید شارژ ایرانسل این شرکت قادر است تا 90 درصد مصرف دیتا را کاهش دهد که به افزایش سرعت لود و کاهش هزینه کاربر کمک می کند. وجود سرویس های اجتماعی فیسبوک و توییتر نیز به کاربران امکان ارتباط با دوستان و اطرافیان را می دهد.
نوکیا آشا 308: خرید شارژ ایرانسل
شرکت نوکيا براي فروش 37 ميليون دستگاه گوشي مبتني بر سيستم عامل ويندوز فون خرید شارژ ایرانسل برنامه ريزي کرده است.
این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوتهایی وجود خرید شارژ ایرانسل دارد که شخصیتی جداگانه را برای آنها به همراه می آورد.
Asha 309 خرید شارژ ایرانسل
برخلاف مدل قبلی، این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و مانند مدل های دو سیمکارته سری آشا، امکان تعویض سیم کارت بدون خاموش کردن دستگاه را می دهد. دیگر مشخصات سخت افزاری این مدل تفاوتی با خرید شارژ ایرانسل آشا 309 نداشته و تنها تغییر مربوط به نبود وای-فای بر روی این مدل می شود.
نوکیا که مدت مدیدی است با مشکلات گوناگونی -- به ویژه در بازار پر رقابت اسمارت فون ها -- دست و پنجه نرم می کند امیدوار است بتواند با تمرکز بیشتر بر روی تولید خرید شارژ ایرانسل اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون و نیز سرویس های مکانی و نقشه، خود را از شرایط دشوار کنونی خارج نماید.
اکنون روند فروش به اتمام رسیده و حق امتیاز از نوکیا سلب و به اروپایی ها داده شده است. در این انتقال تقریباً هزار کارمند به همراه خود شرکت ورتو به ای کیو تی منتقل شد. در مورد جزئیات مالی پرونده خرید شارژ ایرانسل فروش اطلاعات زیادی در دست نیست اما این را باید گفت که نوکیا هنوز 10 درصد سهام این شرکت را برای خود کنار گذاشته است.
بر اين خرید شارژ ایرانسل اساس نوکيا انتظار دارد در بازار گوشي هاي هوشمند با اپل رقابت کند.
نوکیا آشا 309: خرید شارژ ایرانسل
صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل
امروز نمی خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می خواهیم یک مقایسه بین آنها انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع خرید شارژ ایرانسل می کنیم.
بر اين اساس پيش بيني مي شود که توليد و عرضه گوشي هاي مبتني بر سيستم عامل ويندوز از ميزان فروش گوشي هاي هوشمند سيمبيان بيشتر شود.بر اساس اين گزارش، HTC خرید شارژ ایرانسل انتظار دارد 6 ميليون گوشي هوشمند ويندوزي در طول سال 2012 به فروش برساند و اين ميزان در سال 2013 به 10 ميليون دستگاه خواهد رسيد.
امروزه با تمام لمسی شدن گوشیهای هوشمند صفحه نمایش یکی از رکنهای اساسی در انتخاب گوشی مناسب است. هر دو گوشی از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی بهره برده اند. Lumia 920 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 768×1280 و تراکم پیکسلی 332 پیکسل در اینچ مجهز است در عین حال نوکیا در این صفحه نمایش از تکنولوژی PureMotion HD+ استفاده کرده که به شارپ شدن رنگها در صفحه نمایش و عمیق شدن رنگ مشکی کمک بسیار زیادی خرید شارژ ایرانسل کرده است. اما در 8X یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت 720×1280 و تراکم پیکسلی 342 پیکسل در اینچ استفاده شده است که این صفحه نمایش نیز رنگها را به خوبی نشان می دهد و عمق رنگ مشکی نیز در آن مناسب است. شاید انتخاب برنده در این قسمت کمی سخت باشد اما عقیده ما بر این است که لومیا 920 در این مورد از رقیب خود جلوتر است و در مقایسه صفحه نمایش دو گوشی متوجه می شوید که کیفیت صفحه نمایش Lumia 920 از 8X بهتر است.
Asha خرید شارژ ایرانسل 308
البته این تمام ماجرا نیست، چرا که نوکیا برای سرگرم خرید شارژ ایرانسل شدن کاربران 40 بازی شرکت EA را به صورت رایگان در فروشگاه نوکیا آماده نصب قرار داده است. سرویس مکانیابی Nokia Maps 2.0 نیز بر روی آشا 308 و 309 نصب شده تا کاربران بتوانند، مقاصد مورد نظر خود را پیدا کنند.
امکانات ارتباطی این گوشی شامل پشتیبانی از EDGE با حداکثر سرعت 236 کیلوبایت بر ثانیه، بلوتوث نسخه 3 و وای فای می شود. آشا 309 تنها از یک سیمکارت پشتیبانی می کند و در سه خرید شارژ ایرانسل ماهه چهارم سال جاری به بازار عرضه می شود.
این خرید شارژ ایرانسل مدل نیز به زودی و در سه ماهه چهارم سال جاری به بازار عرضه می شود و در خصوص قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.
این گوشی به همراه یک نمایشگر 3 اینچی لمسی خازنی با رزولوشن 240 در 400 پیکسل و خاصیت ضد خش عرضه می شود. دوربین اصلی آشا 309، 2 مگاپیکسلی بوده و حافظه داخلی 2 گیگابایتی به همراه پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل از microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است.
به گزارش اخبار خارجي موبنا، نوکيا درصدد است در طول سال 2012 حدود 37 ميليون دستگاه گوشي هوشمند با پشتيباني از ويندوز فون به فروش برساند، اين در حالي است که خرید شارژ ایرانسل برنامه ريزي اين غول فنلاندي براي سال آينده ميلادي 64 ميليون دستگاه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 12,417