loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

همچنین ویژگی Floating Touch گوشی ایرانسل123 Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر در حالی که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به راحتی با Xperia sola کار کند.
سونی ارتقاء به آندروید ۴٫۰ را همراه با نرم افزارهای جدید Media ارائه می دهد و این سرویس در گوشی های هوشمند Xperia U ، Xperia go و Xperia Sola بکار گرفته می شود. علاوه براین گوشی Xperia Sola که در بعضی بازارها با عنوان Xperia Sole نیز شناخته شده است به سرویس با نام “glove mode” مجهز خواهد شد که دنباله تکنولوژی “Floating Touch” (لمس شناور) است و امکان استفاده از گوشی را در حالی که ایرانسل123 دستکش پوشیده اید نیز فراهم می کند. موبایل سونی از اواسط هفته آینده ارتقای گوشی های خود را آغاز می کند و آنها را متناسب با نیاز اپراتورها ارائه می دهد.
بر اساس این گزارش، رلر گفته است اپ استور ویندوز ۸ هم اکنون دارای بیش از ۷۰ هزار نرم افزار و برنامه کاربردی است و ویندوز آبی نیز از طریق همین اپ استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.گفتنی است ویندوز ۸ هم اکنون در چهار نسخه ویندوز ۸، ویندوز ۸ پرو، ویندوز ۸ انترپرایز و ایرانسل123 ویندوز آر تی عرضه شده است، اما مایکروسافت هنوز جزئیات بیشتری درباره نحوه به روز رسانی این نسخه‌ها منتشر نکرده است.
این بروزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه ایرانسل123 چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشاره کرد.
سونی این هفته ایرانسل123 ارائه نسخه ۴ اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
رلر چندی پیش اعلام کرده بود مایکروسافت قصد دارد در سال جاری نسخه به روز شده ویندوز ۸ را روانه بازار کند. هنوز زمان دقیق عرضه این نسخه از ویندوز ۸ اعلام نشده است اما برخی گمانه زنی‌های تاییدنشده حاکی از این است که مایکروسافت آن را در ماه آگوست ایرانسل123 امسال در دسترس کاربران قرار خواهد داد. جولی لارسون گرین، سرپرست مهندسان ویندوز نیز هفته پیش اعلام کرده بود نسخه آزمایشی ویندوز آبی تا پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی موبایل سونی اعلام کرد که ارتقای سیستم عامل آندروید را برای تعدادی از گوشی های هوشمند ایرانسل123 موجود خود اجرا می کند. این کمپانی درنظر دارد برنامه به روزرسانی خود را طی هفته های آینده در بازارهای سراسر دنیا ادامه دهد.
سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U ایرانسل123 و Xperia sola را آغاز کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند سونی Xperia TX با قیمت ۴٫۶۹۸ دلار هنگ هنگ ایرانسل123 معادل ۶۰۶ دلار (۳۷۵ پوند یا ۴۶۵ یورو) در هنگ کنگ به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ صورتی ، سفید و مشکی وارد بازار شده است. گوشی Xperia J نیز با قیمت ۲٫۰۹۸ دلار هنگ کنگ معادل ۲۷۰ دلار امریکا به زودی در هنگ کنگ موجود خواهد شد.
سونی Xperia TX در سه رنگ در هنگ کنگ به فروش می رسد ایرانسل123 – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز سونی گوشی های خود را به آندروید 4.0 ارتقاء می دهد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه بروزرسانی اندروید ساندویچ بستنی ایرانسل123 بر روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از بروزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه نماید.
Xperia TX درست مانند نسخه جهانی Xperia T است و تفاوت آن در توان کمتر باتری است (۱۷۵۰ در برابر ۱۸۵۰mAh). هر دو گوشی دارای تراشه Snapdragon S4 با پردازنده دو هسته ای Krant در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل ، آندروید ۴٫۰٫۴ (ICS) ایرانسل123 و NFC می باشند.
ه ایران سایبری؛ خانم تامی رلر، مدیر مالی ویندوز در شرکت مایکروسافت از جمله کسانی است که این موضوع را تایید کرده است. وی گفته ایرانسل123 است که این نسخه جدید ویندوز ۸٫۱ نام خواهد داشت که لقب ویندوز آبی به آن داده شده است.
سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و این مساله به سرویس‌دهنده ایرانسل123 مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا شما نیز ارائه گردد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 12,412