loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محمد كرم پور شارژ اتوماتیک ایرانسل معاون وزير ارتباطات در پاسخ به اين سوال كه با توجه به گذشت نزديك به سه هفته از زمان دريافت ابلاغيه، چرا شركت خدمات ارتباطي ام تي ان - ايرانسل همچنان تبليغات و فروش سيم*كارت خود را ادامه مي*دهد، گفت: رگولاتوري قصد جنگيدن با اپراتورها را ندارد و ترجيح مي*دهيم به جاي رسانه اي كردن نتايج پيگيري*ها، بيشتر عمل كنيم تا حرف بزنيم.
وی، میزان اشتغال مستقیم ایرانسل را ۱۸۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق به کارآفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۴۰ هزار نفر شده است.
او با اشاره به تحقق و ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی، همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش و آموزش تخصصی نیروها، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه‌های چهارم و پنجم، نوآوری و شارژ اتوماتیک ایرانسل تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه کشور، تحقق فناوری نسل در کشور، ایجاد مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴۰ هزار شغل در کشور، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش درآمدهای آن، استفاده از توان بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، کاهش قابل ملاحظه سیم‌کارت و سرمایه‌گذاری خارجی با بیش از میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را از دستاوردهای ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اصل ۴۴ در کشور عنوان کرد.دزفولی گفت: در شبکه ایرانسل همه مشترکین برای دسترسی به اینترنت امکان دسترسی به GPRS دارند و هیچ مشترکی از این دسترسی محروم نیست. از میان آنها نیز ۱۶ میلیون نفر از مشترکین بیشتر از GPRS استفاده می‌کنند و مشترکین وایمکس نیز مشترکین حرفه‌ای ایرانسل برای دسترسی به اینترنت را تشکیل می‌دهند.
فروش سيم كارت شارژ اتوماتیک ایرانسل هاي ايرانسل بزودي متوقف مي شود
وي افزود: سازمان تنظيم مقررات تمامي امور را براساس قانون پيگيري مي*كند و همان قانوني كه اين اجازه را به رگولاتوري مي*دهد در مواقع لزوم براي تنظيم بازار و مقابله با تخلفات وارد شود، قطعا مواردي را هم پيش*بيني كرده كه در صورت تمكين نكردن شركت*ها و اپراتورهاي زيرنظر رگولاتوري با آنها برخورد كند.وي در خصوص سخنان وزير ارتباطات كه گفته بود اپراتورهاي تلفن*همراه ملزم به اجراي ابلاغيه*هاي رگولاتوري هستند، افزود: سخنان وزير ارتباطات همانند چراغ راهي براي شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام مجموعه*هاي تحت نظر وزارتخانه *است و تمامي مطالبي كه ايشان فرموده*اند صحيح است. ايرانسل هم بايد همانند تمامي شركت*هاي ديگر از ابلاغيه*هاي قانوني رگولاتوري تبعيت كند.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در شارژ اتوماتیک ایرانسل مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
دزفولی، کل درآمد دولت از محل پروژه ملی ایرانسل از آغاز به کار تا شارژ اتوماتیک ایرانسل به امروز را ۸۱ هزار میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مستقیما توسط ایرانسل به دولت پرداخت شده است.
دزفولی با اشاره به حداکثر بهره‌برداری ایرانسل از توانمندی‌های داخل کشور گفت: درحال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل تولیدی، خدماتی و صنعتی در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم‌افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی برای تحقق استفاده از توانمندی داخلی با ایرانسل همکاری دارند.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با تاييد ارسال نامه*اي مبني به توقف فروش سيم*كارت*هاي ايرانسل در كشور شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: رگولاتوري به دليل پر شدن سقف واگذاري اپراتور دوم خواستار توقف فروش سيم*كارت هاي ايرانسل شده است.
درآمد ۸۱ هزار میلیاردی دولت از شارژ اتوماتیک ایرانسل محل پروژه ملی ایرانسل
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و شارژ اتوماتیک ایرانسل همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
وي به روزنامه فناوران گفت: به زودي نتايج پيگيري*هاي سازمان تنظيم مقررات در خصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل توقف فروش سيم كارت*هاي اپراتور دوم براي مردم و رسانه ها قابل لمس خواهد بود، البته در اين مسير نيز مديران ايرانسل نيز تاكنون با رگولاتوري همكاري خوبي داشته*اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 12,370