loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 این طور که اعلام شده این محصول را در سه ماهه دوم شارژ مستقیم ایرانسل سال ۲۰۱۲ در بازار خواهیم دید، اما سونی همچنان قیمت آن را محرمانه نگه داشته است.‬
بنابر گزارش فارنت، این شرکت رسما در صفحات توئیتر و فیس‌بوک خود اعلام کرده است که هواداران سونی اریکسون منتظر یک خبر بزرگ در هفته آینده باشند که به احتمال فراوان در نمایشگاه Ces2012 رخ خواهد داد و حتی چندین تصویر تبلیغاتی نیز شارژ مستقیم ایرانسل در همین رابطه منتشر کرده است.
بر روی این تلفن همراه علاوه بر پورت USB شما پورت HDMI را هم برای تماشای فیلم و عکس های گوشی بر روی تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ در اختیار دارید. طبق اعلام سونی باتری این موبایل تا ۶.۵ ساعت مکالمه شما را همراهی خواهد کرد. اما متاسفانه سیستم شارژ مستقیم ایرانسل عامل آن هنگام عرضه اندروید 2.3.7 نان زنجبیلی است و در نیمه دوم ۲۰۱۲ به اندروید 4‪.‬0 ارتقا خواهد یافت.
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در دسترس است. بر اساس برخی گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید شارژ مستقیم ایرانسل هم این اتفاق رخ ندهد!
رنگ جدید احتمالا مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از شارژ مستقیم ایرانسل تغییر رنگ، سایر مشخصات Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی اصلی باقی خواهد ماند.
‎همچنین هدیه سونی به همراه این گوشی، اسمارت داک وسوسه انگیز آن است. با قرار دادن گوشی اکسپریا P بر روی داک جادویی سونی و اتصال آن با کابل HDMI به یک تلویزیون HD، شما یک مدیا سنتر عالی در اختیار دارید که با محتوای موجود روی گوشی حسابی سرگرم شوید. علاوه بر این نگران شارژ گوشی هنگام کار با این داک نیستید، زیرا از طریق همان کابل HDMI گوشی تان نیز شارژ می شود. از همه مهمتر اینکه با استفاده از ورودی USB داک می توانید موس و صفحه کلیدی به آن متصل کرده و سپس داک را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. حالا به همین راحتی Xperia P شما تبدیل به یک مینی کامپیوتر اندرویدی شده شارژ مستقیم ایرانسل است!
معرفی قدرتمند ترین تلفن همراه شرکت سونی اریکسون در هفته شارژ مستقیم ایرانسل پیش رو + عکس
‎‫این گوشی که پیش تر با نام رمز Nyphon شناخته می شد، از نمایشگر ۴ اینچی WhiteMagic و بدنه آلومینیومی بهره می برد. این تکنولوژی جدید صفحه نمایش ظاهراً بر روی کیفیت تصویر در فضای باز تمرکز دارد. قابلیت NFC، خروجی HDMI و دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت full HD نیز از دیگر قابلیت شارژ مستقیم ایرانسل های آن است.‬
اینکه یکی از تلفن های همراه سونی که پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش در بازار دارد و ایده جذاب پلی استیشن شارژ مستقیم ایرانسل موبایل را با خود یدک می کشد، اینگونه از دور رقابت خارج شود، کمی عجیب به نظر می رسد. البته گفته می شود که سونی پس از انتشار نسخه بتای ROM خود و تست آن توسط داوطبان، متوجه ایراد در اجرای بازی ها درون ICS شده و چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. هرچند که این شرکت رام بتای بستنی حصیری برای اکسپریا پلی را منتشر کرده و می گوید که کاربران حرفه ای و توسعه دهندگان با مسئولیت خودشان می توانند از آن استفاده کنند.
سونی هم مانند بسیاری از موبایل های امسال از دست شارژ مستقیم ایرانسل درز اطلاعات قبل از موعد در امان نماند و شاید در ظاهر چیز زیادی برای رونمایی در MWC نداشت‫.‬ اما همیشه حضور مدیران یک شرکت با محصول جدیدی در دست بر روی صحنه هیجان انگیز است، آن هم چیزی به زیبایی Xperia U‫.‬ یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Reality Display و پردازنده ۲ هسته ای یک گیگاهرتزی که دوربین ۵ مگاپیکسلی هم دارد. که این دوربین می تواند با کیفیت اچ دی 720p به ضبط تصاویر متحرک بپردازد.
به احتمال شارژ مستقیم ایرانسل فراوان در این رویداد بزرگ شرکت سونی ازXperia Arc HD که به Nozomi معروف شده رسما پرده‌برداری خواهد کرد. احتمال دیگر نیز معرفی XperiaIon است که دارای صفحه نمایش ۴٫۵۵ اینچیHD ، استاندارد مخابراتی LTE و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.
رنگ ارغوانی Galaxy Note 10.1 LTE بمناسبت ولنتاین! شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع رنگ جدید برای Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این شارژ مستقیم ایرانسل رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
گروه خبری GSM: در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو دستگاه تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را شارژ مستقیم ایرانسل این هفته در آستین خود دارد.
در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs شارژ مستقیم ایرانسل و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو دستگاه تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را این هفته در آستین خود دارد.
سونی در MWC امسال حسابی سر و صدا به راه انداخته. اولین محصول سونی که توجه ما را به خود جلب می کند Xperia P است. شکل و شمایل و استایل ظاهری آن چیزی شبیه به Xperia S است، با تمی مشابه، اندروید ۲.۳ نسخه نان زنجبیلی و همچنان دو هسته ای. با توجه به معرفی Xperia U در همین نمایشگاه و Xperia S (محصول پیشین این کمپانی)، Xperia P فرزند میانی این شارژ مستقیم ایرانسل خانواده محسوب می ش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 267
  • بازدید کلی : 12,555