loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

ال جی Prada 3.0 به گیرنده داخلی GPS مجهز است که به سرعت به قفل ماهواره می رسد.Caller ID شارژ اتوماتیک ایرانسل و موقعیت یابی Wi-Fi نیز برای تعیین دقیق محل وجود دارد اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.
مرورگر آندروید یکی از بهترین مرورگرهای موجود در یک گوشی موبایل است شارژ اتوماتیک ایرانسل که روی یک صفحه نمایش مانند ال جی Prada 3.0 تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می کند.
گویا سامسونگ در حین تست اثر انگشت در گلکسی اس ۳ فراموش کرده است تا شارژ اتوماتیک ایرانسل برخی فایل های موجود در این تست اپلیکیشنی را در رام های منتشر شده خود پاک کند و همین فایل ها به همراه برخی تصاویر مربوط به تست این برنامه به بیرون درز کرده است که احتمال می رود نام این اپ اختصاصی برای شناسایی گوشی از طریق اثر انگشت SecSettings.apk باشد.
در صورتی که این اپلیکیشن به درستی کار کند، با انتخاب Home button و شناسایی اثر انگشت قفل گوشی باز می شود بنابراین سامسونگ از این شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق حفاظت گوشی های تولیدی خود را بالابرده و نتیجه آن استفاده از یک اپلیکیشن امنیتی اختصاصی برای سامسونگ خواهد بود.
ساختار منوی دوربین بسیار مناسب است اگرچه بسیاری از تنظیمات مهم در منوی تنظیمات گسترده قرار دارند و کمی طول می کشد تا به آن سوئیچ کرد.ال جی Prada 3.0 شارژ اتوماتیک ایرانسل گزینه های ارتباطی بسیاری دارد و این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی و سه باند HSDPA با سرعت دانلود ۲۱Mbps و سرعت آپلود ۵٫۷۶Mbps پشتیبانی می کند.
در طول مکالمه می توان شماره گیر را برای وارد کردن شماره دیگر به صورت pop-up ظاهر کرد و همچنین در طول تماس می توان از گوشی نیز استفاده کرد و با ضربه زدن روی کلید منو یک کادر سبز کوچک جایگزین بخش هشدار داد و مانند یک میانبر برگشت به تماس کار کرد.ال جی Prada 3.0 از انواع پیام های SMS ،MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و پشتیبانی ایمیل نیز رضایت بخش است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
finger-print شارژ اتوماتیک ایرانسل
دفترچه تلفن نیز مانند سایر نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای سیستم دارای ظاهری سیاه سفید است و دفترچه تلفن تمامی مخاطبین را در یک لیست که طبق الفبا مرتب شده است.
اما خبر خوب این است که همه موبایلها نیکل ندارند. طبق مطالعه فوناسیه و همکارانش، نیکل بیشتر در شارژ اتوماتیک ایرانسل مدلهای تاشوی تلفنها پیدا می شود. همچنین یک سوم مدلهای بلک بری هم نیکل دارند و تا جایی که مطالعه فوناسیه نشان داده در موبایلهای اندرویدی و آیفون هم اثری از نیکل پیدا نمی شود.
گویا تنها اپل نیست که بر شارژ اتوماتیک ایرانسل روی حفاظت گوشی و بالابردن امنیت آن از طریق شناسایی اثر انگشت جهت باز شدن گوشی کار می کند ، چون امروز خبری در سم موبایل منتشر شده است که نشان می هد سامسونگ نیز حفاظت گوشی از طریق اثر انگشت را تست کرده است.
آلرژی به تلفن همراه؟ ممکن است مسخره به نظر برسد اما دکتر فوناسیه، رییس بخش آلرژی بیمارستان وینتروپ نیویورک نظر دیگری دارد. او می گوید: در بسیاری از تلفنهای شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه نیکل وجود دارد، فلزی که می تواند باعث علائم درماتیت آلرژیک شود. در اینصورت ممکن است صورت و گوش و یا دستان فرد مبتلا دچار خارش و قرمز شود.
همچنین در این گوشی نرم افزار اختصاصی فیس بوک ، توییتر یا MySpace وجود ندارد شارژ اتوماتیک ایرانسل و در عوض Social+ Widget فراهم شده است که تمامی شبکه های اجتماعی کاربر را بخوبی مدیریت می کند.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی دارای رادیو FM است و رادیو از طریق هدفون یا بلندگو پخش می شود اما در هر حال باید هدفون را وصل کرد چرا که به عنوان آنتن استفاده می شود.ال جی Prada 3.0 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسل با حداکثر وضوح ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل است.یک فلاش LED نیز وجود دارد اما در صورت کم بودن نور محیط کمک زیادی به گرفتن عکس نمی کند.
دکتر فوناسیه به این نتیجه رسیده که حدود ۱۰ تا ۲۰% مردم به نیکل حساسیت دارند و این مقدار در خانمها خیلی خیلی بیشتر است. احتمالا دلیلش هم این است که خانمها گوششان را سوارخ می کنند شارژ اتوماتیک ایرانسل در طی سواخ کردن گوش، ممکن است گردش خون (و طبیعتا سیستم ایمنی) با نیکل آشنا شود. معمولا سیستم ایمنی از آشنایی با مواد بیگانه خوشحال نمی شود و این چنین ملاقاتهایی را به خاطر می سپارد تا در دیدار بعدی با همان ماده برخورد شدیدی نشان دهد، برخورد شدیدی که ما به آن می گوییم آلرژی.
اگر شما علائم آلرژی به تلفن همراه را داشتید، می توانید مدل گوشیتان را عوض کنید، یا اینکه از هدفون برای مکالکمه استفاده کنید. روش دیگر هم استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از کاورها و پوشش دهنده های صفحه تلفن است که می تواند موثر باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 12,482