loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 کته جدید دیگر در مورد همگام سازی با iTunes ، این است که در طی انجام این فرآیند خرید شارژ ایرانسل دیگر گوشی شما قفل نخواهد شد.می توانید در حین فرآیند همگام سازی به کار با iPhone/iPad/iPod تان ادامه دهید.بنابراین امکانات ارتباطی گوشی با بهبود عظیمی روبرو شده اند.اگر از کاربران iCloud باشید ، دیگر نیازی به استفاده از گوشی در حالت Mass Storage هم پیدا نخواهید کرد.
اپل گزینه هایی هم برای کسانی خرید شارژ ایرانسل که دچار ضعف های جسمانی هستند به سیتستم عاملش افزوده است.اکنون آیفون از فلاش LED برای هشدارها استفاده کرده و امکان ایجاد الگوهای اختصاصی ویبره برای هر یک از کاربران را نیز مهیا می سازد.
و به لطف رمزگذاری Delta ، به روز رسانی ها با حجم بسیار کمتری نسبت به پیش در دسترس هستند.بر خلاف بسته های به روز رسانی پیشین ، فایل های به روز رسانی جدید تنها بیت هایی که نیاز به تغییر دارند را حمل خرید شارژ ایرانسل می کنند.
می توانید لیست Purchased را در قسمت Updates خرید شارژ ایرانسل نرم افزار App Store مشاهده کنید.این قابلیت دو لبه All و Not in This iPhone را به App Store می افزاید. این امکان آسان ترین روش برای دانلود مجدد نرم افزارهایی است که آن ها را خریداری کرده و سپس حذف نموده اید.توجه کنید که این لیست در ios 4 نیز در دسترس است.
ه محض اتصال گوشی به شارژر و باز کردن خرید شارژ ایرانسل iTunes در کامپیوتر تان کار همگام سازی بی سیم آغاز خواهد شد.
برای فعالسازی آیفون یا ابزار دیگری که در اختیارتان است ، دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت.برای نخستین باری که iPhone/iPad یا iPod تان را روشن می کنید ، می توانید عملیات فعالسازی را به صورت مستقیم از خود گوشی به انجام برسانید.پس از چند گام ساده ، که شباهت بسیاری به گام های آغازین سیستم عامل آندروید دارد ، به آسانی این کار به انجام خرید شارژ ایرانسل خواهد رسید.
در صورتی که به روش قدیمی همگام سازی از طریق کامپیوتر و نرم افزار iTunes اتکا کنید ، باز هم از اینکه اپل راهی را برای خرید شارژ ایرانسل همگام سازی بی سیم در اختیار شما قرار داده است ، خشنود خواهید شد.تنها پیش شرط های مورد نیاز متصل بودن کامپیوتر و موبایل یا تبلت شما به یک شبکه Wi-Fi و فعال بودن گزینه Wi-Fi Sync در iTunes و متصل کردن گوشی تان به شارژر است.
نرم افزار رایگان Apple iBook به طور پیش فرض خرید شارژ ایرانسل نصب نشده است اما می توانید به رایگان آن را از AppStore تهیه نمایید. این نرم افزار به همراه کتاب« وینی خرسه » عرضه می شود.
و حالا نوبت به مدیریت فضای ذخیره سازی در ios می رسد.می توانید از طریق منوی Setting و زیر منوی general>Usage خرید شارژ ایرانسل به آن دست پیدا کنید.در اینجا اطلاعات مربوط به فضای ذخیره سازی نیز در کنار اطلاعات باتری و دیگر آمار در اختیار شما قرار می گیرد.
سهولت خرید شارژ ایرانسل استفاده بالاتر
فعالسازی خرید شارژ ایرانسل بی سیم
این بخش با اطلاعات مربوط به فضای استفاده شده و آزاد شروع شده و سپس خرید شارژ ایرانسل لیست از حجیم ترین نرم افزارهایی که بیشترین فضا را اشغال کرده اند،که معمولا شامل Music و بازی هایی چون Infinity Blade هستند، پس از آن ها به نمایش در می آید.می توانید با استفاده از کلیدی که در انتهای این لیست ده تایی در نظر گرفته شده است به تمامی نرم افزارهای نصب شده تان دست یابید.
برای نصب به روز رسانی های جدید نیز دیگر نیازی به iTunes و کامپیوتر نخواهید داشت.اکنون این کار نیز از طریق شبکه های خرید شارژ ایرانسل بی سیم قابل انجام است.از طریق مسیر Setting>General>Software Update می توانید به این گزینه دست پیدا کنید.البته در صورتی که شبکه بی سیم تان کند است هنوز هم می توانید از iTunes برای انجام این کار بهره بگیرید.
iBook تنظیمات مختلفی برای نوع فونت و رنگ آن دارد اما در صفحه نمایشی با این اندازه ، بهترین تجربه از خواندن کتاب های الکترونیکی را به کاربران عرضه نمی کند. صفحات به طرفین قابل پیمایش هستند که در یک گوشی تلفن خرید شارژ ایرانسل همراه خیلی هم جالب به نظر نمی آید.iBook یک مرورگر فایل های PDF هم هست.
در نرم افزار Clock ، به نرم افزارهای دیگری چون World Clock خرید شارژ ایرانسل ، Alarm ، Stopwatch و Timer هم دست خواهید یافت.
همگام سازی iTUnes از طریق Wi-Fi خرید شارژ ایرانسل
اگر بر روی یکی از نرم افزارهای موجود در لیست کلیک کنید ، جزئیات چون اینکه به عنوان نرم افزار پیش فرض تنظیم شده است یا خیر و نیز جزئیاتی از ذخیره سازی داده های آن را مشاهده خواهید نمود.از همین قسمت می توانید این نرم افزار را کاملا حذف کنید.برای آنهایی که همیشه با مشکل کمبود حافظه روبرو می شوند ، این گزینه ها حتما خرید شارژ ایرانسل به کار خواهد آمد.
و در آخر اینکه نرم خرید شارژ ایرانسل افزار یوتیوب تا حدی نبود قابلیت پشتیبانی از فایل های فلش را جبران می کند.
در خرید شارژ ایرانسل نرم افزار Weather، پیش بینی های ساعتی نیز اضافه شده است و به محض باز کردن نرم افزار به آن ها دست خواهید یافت.
احتمالا این بخش ، قسمتی است که اپل عمده ترین تلاش خود را برای بهبود آن به کار گرفته است.احتمالا بسیاری خرید شارژ ایرانسل از شما از میزان وابستگی محصولات اپل به iTunes اطلاع دارید، اپل بالاخره تصمیم گرفت راه جدیدی را نیز پیش روی کاربرانش قرار دهد.
به روز رسانی های خرید شارژ ایرانسل OTA
دو خرید شارژ ایرانسل قابلیت بعدی یعنی امکان مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store مورد علاقه کسانی خواهد بود که از آیفون های با حافظه هشت یا شانزده گیگابایتی استفاده می کنند.
مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store خرید شارژ ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 12,488