loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

لازم به ذکر است که همانند دیگر گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۴٫۰، گلکسی اس۳ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز از زبان فارسی بطور کامل پشتیبانی می‌کند.
عرضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین شهر بزرگ دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.
Galaxy S III می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی سامسونگ گالاکسی اس3
تعامل آسان و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طبیعی با کاربر
در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
در نهایت به راحتی می‌توان گفت که Galaxy S III بهترین گوشی اندرویدی (و حتی غیر اندرویدی) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخته شده تا به این تاریخ است. بهترین و قوی‌ترین سخت افزار در این گوشی به کار گرفته شده است از صفحه نمایشی عظیم و با کیفیت فوق‌العاده بالا گرفته تا پردازنده قدرتمند چهار هسته ای. از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۴٫۰٫۴ به همراه رابط کاربری TouchWiz مجهز است که تغییرات بسیار زیاد و عالی نسبت به نسخه استاندارد اندروید ۴٫۰٫۴ دارد. همه چیز بسیار روان بوده و کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد. به علاوه، سامسونگ قابلیت‌های بسیار جالبی (مانند Smart Stay، Direct Call و S Voice) به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است که تا به امروز بر روی هیچ گوشی اندرویدی دیگری مشاهده نکرده بودیم.
به جز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این قابلیت‌ها، سامسونگ تغییر خاص دیگری در رابط کاربری تاچ ویز نداده است و نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر خاص دیگری نداشته است.
برخلاف تصور خیلی از کاربران، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین این گوشی نسبت به مدل پیشین یعنی Galaxy S II، تغییرات بسیاری داشته است. همچنین تنظیمات بسیاری نیز به برنامه دوربین گوشی اضافه شده است. برای مثال دو حالت عکاسی HDR و Burst shot به حالت‌های عکاسی اضافه شده‌اند. حالت Burst shot به شما کمک می‌کند که تنها در چند ثانیه، ۲۰ عکس با سرعت بسیار بالا به صورت پیاپی گرفته و سپس از میان این ۲۰ عکس، بهترین تصویر را انتخاب کنید. این حالت زمانی به کار می‌آید که بخواهید از جسمی که به سرعت در حال حرکت است، عکس بگیرید. همچنین Galaxy S III قابلیت فیلم‌برداری Full HD 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، جزئیات بسیار دقیق بوده، نویز تصاویر کم بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی هستند. فلاش LED این گوشی بسیار قدرتمند بوده و کمک بسیاری در کاهش نویز تصویر در فضاهای با نور کم می‌کند. فیلم‌برداری این گوشی نیز همانند عکس‌برداری آن بسیار عالیست.
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جواب سوالی که اول نقد و بررسی مطرح کردیم:
Galaxy S III تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آن‌ها طراحی شده است. مثلاً هنگامی که زنگ بیدارباش تلفنتان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارها و یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، استفاده کنید.
” آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟” پاسخ این سوال مثبت است. بله، گلکسی اس ۳ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ است و جانشینی مناسب برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوش محبوب Galaxy S II خواهد بود.
گلکسی اس۳ یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای مرورگری اینترنت است. صفحات روان باز شده، حرکت دادن و زوم کردن در صفحات بدون کوچک‌ترین مشکل یا کاهش سرعتی بوده و بطور کامل از فلش پشتیبانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 12,381