loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس irancell 123 صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید
در اینجا از یک باتری 1750 میلی آمپری برای گوشی استفاده شده است، به ادعای سونی این باتری در شبکه 2G تا 7 ساعت مکالمه و تا 300 ساعت حالت استندبای را پشتیبانی خواهد کرد. اما در تجربه‌ای که ما از کار با این گوشی داشتیم باید بگوییم که از کارکرد باتری رضایت irancell 123 نسبی داشتیم، این باتری نیاز یک کاربر عادی را در استفاده از گوشی به راحتی برطرف خواهد کرد و اگر از گوشی خیلی کار نکشید برای مثال به مدت طولانی بازی نکنید نیاز شما را برطرف خواهد کرد و مطمئنا تا 1 روز نیاز به شارژ نخواهید داشت.
برای کمتر شدن مصرف باتری، کل صفحه نمایش در زیر این کاور به رنگ مشکی است و تنها همان قسمت صفحه نمایش در زیر پنجره کاور قرار دارد فعال است. به کمک آهنربایی که در این کاور تعبیه شده به مانند کاور آی‌پد با بستن درب کاور صفحه irancell 123 نمایش گوشی خاموش خواهد شد و با باز کردن درب کاور دوباره صفحه نمایش روشن و گوشی به صفحه اصلی خواهد رفت.
کاربردها irancell 123
در کل Xperia V را برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه خیلی زیادی برای خرید گوشی بپردازند و به دنبال یک گوشی متوسط با دوربین خوب و صفحه نمایش با کیفیت تقریبا خوب هستند می‌توان یک انتخاب مناسب دانست. گوشی در دست بسیار راحت است و به علت وزن مناسب و طراحی انحنادار قاب پشتی حس داشتن یک گوشی خوش دست به شما القاء خواهد irancell 123 شد
یکی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم irancell 123 و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.
وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد irancell 123 اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.
این کاور از دو تکه تشکیل شده ، irancell 123 یکی همان درب کاور که جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.
همان‌طور که گفتیم irancell 123 قیمت این کاور 70 دلار است که با قیمت کنونی ارز در کشور ما بسیار مبلغ زیادی برای یک کاور خواهد شد، اما به نظر می‌آید این کاور ارزش خریدن را داشته باشد زیرا علاوه بر محافظت از صفحه نمایش گوشی بسیار گران‌قیمت شما، ظاهر زیبایی دارد و در بررسی کوتاه از ناتیفیکیشن‌ها بسیار مفید خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد، به نوعی می‌توان آن را یک کاور بسیار کاربردی نامید که تنها وظیفه محافظت از صفحه نمایش را به عهده ندارد.
گلکسی اس 4 نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود یک پدیده به حساب می‌آید، بلکه در کنار این هوشمند یکه تاز، لوازم جانبی خاصی ارائه irancell 123 شد که به برتر بودن آن در میدان رقابت کمک بیشتری خواهد کرد. یکی از این لوازم جانبی کاور مخصوص به نام S View Cover است. امروز با هم بررسی این کاور دوست داشتنی را در جی اس ام می‌بینیم.
نظر جی irancell 123 اس ام
نتیجه گیری irancell 123
در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی irancell 123 مانده بر روی آن را نیز برعهده دارد.
زمانی که شما درب کاور را می‌بندید، گوشی به یک حالت مخصوصی خواهد رفت که از طریق پنجره کاور تنها ناتیفیکیشن‌ها، ساعت، تاریخ، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید و پیامک‌ها را نشان خواهد داد، irancell 123 همچنین اگر مشغول گوش کردن به یک آهنگ باشید در این قسمت آهنگ در حال پخش تنها از طریق پخش کننده موزیک خود سامسونگ برای شما نشان داده خواهد شد.
در مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک irancell 123 پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی
اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که با همین هزینه‌ای که برای این گوشی می‌پردازید گزینه‌های دیگری نیز در پیش روی شما قرار دارند، یکی از این گزینه‌ها که شاید شما را در انتخاب بسیار به شک بیاندازد Galaxy SII Plus است که جانشین نسل قبلی Galaxy SII است و با قیمتی مناسب تر از این گوشی ارائه شده است.چیزهایی که ما در این گوشی بسیار دوست داشتیم صفجه نمایش خوب البته در محیط بسته، طراحی خوب قاب پشتی، وزن مناسب irancell 123 و دوربین با کیفیت آن هستند و چیرهایی که ما از آن رضایت نداشتیم خوانایی کم صفحه نمایش در محیط باز، عدم وجود دکمه مخصوص عکاسی و نسخه بستنی حصیری اندروید از پیش ن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 12,347